HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

29.
március

840 forint

freddyD  |  7 komment

Ennyiért moziztam tegnap (és láttam szerintem az eddigi év legjobb filmjét, de erről majd Filmbarátokban lesz szó) a Corvin moziban.

Ehhez nem kell mást tenned, mint hogy veszel egy Budapest Film klubkártyát a pénztáraknál. Ehhez azt kell tudni, hogy a kártya maga ingyenes, de fel kell tölteni egy egyenleget (mint egy telefonnál) ami 10-20-30 ezer forint lehet. Aztán később ezt szépen lemozizod és jegyenként 20% kedvezményt kapsz. Ha mindezt ráadásul az olcsóbb napon teszed, akkor még abból is lejön a 20%. Egyszerre több jegyet is vehetsz persze, szóval azt hiszem ez egy nagyon jó kezdeményezés (kár, hogy csak a Budapest Film-es mozikban van erre mód [azaz Corvin,Művész,Puskin,Toldi]) bár egy éves bérletnek talán még jobban örülnék, de ez van.

 
Azt hiszem tudatos mozizással legalábbis a fővárosban igenis lehet kedvező áron mozizni.
Ha érdekel benneteket a kártya, itt találtok még infókat

Címkék: elmélkedés

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr614347742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nialis 2012.03.29. 12:45:24

Ilyenkor sajnálom, hogy a környékemen ilyen nincs, de még csak kedvezményes nap se :S Állítólag a Vodafone-nál van olyan akció, hogy keddenként féláron van a mozi, de most csak ezért meg nem akarnék szolgáltatót váltani, nem is tudom, annak mik a feltételei. Szóval számomra ez valahol csalódást keltő, és akkor mondogatják, hogy ne töltsünk le. Csak ebben a hónapban legalább 3× voltam moziban, és vettem öt DVD-t, mert ami tetszik, azt tényleg megveszem, ha épp megengedhetem magamnak. Csak jól esne, ha egy-egy ilyen akcióért pl nem kéne Pestre utazni (ami eleve bukta az utazási költségek miatt). Pfff...

Godforsaken 2012.03.29. 21:34:51

Egy ideje vadászok valami hasonló kártya után, úgyhogy nagy köszönet érte, pontosan igényelni hogy lehet?

Illetve még egy olyan kérdésem lenne, hogy azért a nagy multiplexek (CinemaCity, PalaceCinema) általában jobb minőségű vitetőket, vásznakat használ (bár ez viszonylag régi emlék már nekem), ezekhez képest pl. a Corvin felszereltségben, hogy áll?

freddyD 2012.03.29. 22:27:47

@ISaintI: Simán a kasszánál vehetsz ilyet aztán egyből fel is töltheted az egyenleged

Corvin szerintem tök egyenrangú technika téren. Már amennyire én meg tudom ítélni. Én mindenesetre nem csak a kártya miatt, de ha lehetséges, mindig a Budapest Film-es mozikat preferálom. Ezeknek a helyeknek még van valami lelkük, nem ilyen plázába beépített valamik.

A Puskin (nagytemét kivéve), Toldi,Művész azonban sok apróbb teremmel rendelkezik, de ilyen helyeken eleve nem Transformers blockbustereket adnak, szóval semmi nem gátolja az élményt. Van amikor még hangulatosabb is az egész

Pl Corvin az egyetlen mozi Budapesten, ami effektíve egy mozis épület. Tehát nincs beépítve sehová.

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.03.30. 14:05:05

Megértük, hogy egy mozijegy árából 2 L benzin sem jönne ki. Beszarás.

rotabia · http://jatekaddikt.blog.hu 2012.03.30. 18:27:29

Régen volt a Palace-nak a mozikártyája, ami 500 forint volt és kedvezményesen lehetett venni vele jegyet, de ahogy nézem már nincs ilyen.

Godforsaken 2012.03.30. 21:47:48

@freddyD: Köszi, és valóban a Corvin nekem érzésre mindig jobban tetszett mint a nagy plexek :)

almafa10981 2012.03.31. 13:20:42

Amúgy mi felénk 600-700 Ft alapból a jegy :D
süti beállítások módosítása