HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nagyon megtisztel, hogy emberek törődnek velem, de mi az oka annak, hogy az utóbbi két hétben szinte naponta kapok e-mailt vagy üzenetet arról, hogy miért nem vagyok youtube partner? Csak ma délután rögtön két ilyen youtube-os üzenetet is kaptam (állítólag az egyik magyar videós havi 1100 dollárt kap... Jah persze)

Csak tudnám, hogy benneteket miért izgat a téma ennyire, miközben én meg pont, hogy leszarom.

Ha akarnak valamit, akkor majd rám írnak és dumálunk egy hosszasat. Én nem fogok emiatt egy lépést sem tenni, az szent...

 Amúgy is szerintem tartanak tőlem, mert elég csak "Az új Youtube egy fos" videómra gondolni, amely biztosan nem jó ajánlólevél szemükben.

De eleve nem tekintem őket havernak, mert a régi HrutkaPal profilom törlése miatt még mindig neheztelek rájuk (főleg annak módja miatt) és a google ott rohadhat meg, ahol van, mert anno még a rossz pécés blogon is átvert. Gyűlt a reklámokkal egy szép kis summa, amikor meg kellett volna először fizetni, következő lószarral elintézték magunak, hogy megspórolják a pénzt

Nyilvántartásunk ellenőrzésekor arra a megállapításra jutottunk, hogy
az Ön AdSense fiókja nagy kockázatot jelentett AdWords hirdetőinkre
nézve. Ha fiókja továbbra is megjelenítői hálózatunk tagja marad, az a
jövőben pénzügyi kárt jelenthet hirdetőinknek, ezért fiókját
letiltottuk.

Ezt a lépést hirdetőink és az AdSense többi megjelenítőjének az
érdekében tartottuk szükségesnek, ezért kérjük megértését. Döntésünk
nyilván kellemetlenséget okoz Önnek, így előre is köszönjük türelmét és
együttműködését.

Amennyiben kérdése van az általunk végrehajtott lépésekkel vagy a
fiókjával kapcsolatban, kérjük, ne erre az e-mailre válaszoljon. A
következő címen talál további tájékoztatást:

További tájékoztatás alatti linken zsákutcába vezető FAQ található, amivel ugyanúgy kitörölhettem a seggem, mint anno a youtube profilom törlésekor...

Szóval aztán meg pont most fognak becsületesen utalgatni,mi? Naná...

Címkék: elmélkedés

40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr204370004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2012.04.07. 18:18:00

Azért van most annyira felkapva ez a téma, mert ugye hozzánk is betört. Nem is nagyon tudsz tenni érte, mivel a csatornát keresik fel azok, akik ezt intézik, szóval max akkor, ha kapsz egy fülest egy névvel, hogy másnak ki intézte. És tudtommal nem nagyon érdekli, hogy milyen videókat csinálsz, lényeg, hogy legyen jó nagy nézettség, és a szabályzatba ne ütközzön (pl. tiltott hanganyag)

Az ilyen AdSense cuccok átvernek mind. Mi az eTarget-tel jártunk úgy, hogy azt hiszem ott 12 vagy 15k-tól van kifizetés. Gyűlt szépen, relatív hamar össze is jött, de kb. 1000Ft-tal a célösszeg előtt kidobtak, mert valami "szabályelleneset tettünk".

TirexiHD 2012.04.07. 19:17:10

Üdv.

(állítólag az egyik magyar videós havi 1100 dollárt kap... Jah persze)

Hát pedig a tények magukért beszélnek és bizony 1086$-t kaptam a YT-tól a minap. (ami forintban 233k lett)
Nem tudom, hogy ezt miért olyan nehéz elhinni?
Kamuzok?
Biztos hogy nem.
Volt külön cikkem erről egy PayPal-os képpel bizonyítva.

Nem hinném, hogy pont én hazudnék is akárkinek, főleg miután ilyen régóta ismerlek/ismersz.

Persze továbbra sem kell elhinni elég ha én tudom, hogy mi zajlik a háttérben.

Több hozzáfűzni valóm nincsen.

AlienHUN · http://szabadperc.blog.hu/ 2012.04.07. 19:30:14

@TirexiHD: Én pedig azt nem értem, hogy miért kell ezt annyira nagy dobra verni? Ha tényleg kaptál annyi pénzt, hát örülj neki, de ne az legyen már az első dolgod, hogy közhírré teszed, főleg nem ilyen PayPal-os "bizonyítékkal". Az mindenkinek a magánügye, hogy mennyi van a zsebében, de persze én azt is megértem, hogy örülsz neki és azért megy ez a bizonyítgatós hadjárat. Ilyen "úgysemhiszemel" Pistikékkel meg nem kell foglalkozni (úgysemhiszemel Pistike alatt nem Freddy-t értem :D ), ők gondoljanak azt amit akarnak, de neked nem kéne "etetned a Trollokat". Ezek ellenére, ha jónak látod, felőlem a bankkártyakódodat is mutogathatod, én nem bánom, de nem kéne mindjárt ilyen durca stílusban kommentelni :D

Ezen felül tudom, hogy semmi közöm ehhez az ügyhöz, csak a véleményemet írtam le, ne legyen sértődés a dologból :)

TirexiHD 2012.04.07. 19:40:38

Én csak egy dolgot utálok a legjobban...
Azt hogyha valaki hazugnak tart.
Ezért is válaszoltam erre a dologra most személyesen és a tényeket megállapítva.

Persze továbbra sem kell elhinni semmit és lehet bármit gondolni a dologról, mindenki döntse el maga.

Amúgy meg azért lett róla külön cikk (nem felvágásból amit sokan gondolnak) mert rengeteg embert érdekel a téma és MO-n ez a dolog még csak most indult be tehát nem igen volt róla infó, hogy mi merre meddig.

Most már legalább minden Magyar Partner tudja, hogy mire számítson a nézettsége után.

freddyD 2012.04.07. 19:43:11

@TirexiHD: Szia

Ha valóban ennyit kaptál, akkor elnézést, csak nehéz elképzelnem. Mindezt attól a vállalattól, aki eddig arról volt híres, hogy pénzügyekben átverik az embereket. Hogy ez neked hogyan sikerült, nem az én ügyem, mindenesetre akkor gratulálok, szép summa.

Azonban abban egyetértek AlienHUN-nal, hogy nem túl szerencsés az ilyet nyilvánossá tenni. Nem láttam a bejegyzésed, emiatt nem is tudtam biztosra venni, hogy kiről van szó és hogy igaz-e egyáltalán. Csak ez már abból sem jó dolog, mert akkor mindenki azt fogja hinni, hogy ilyen mértékekben kell majd gondolkodnia és erős a gyanú, hogy (messze) nem lesz annyi

freddyD 2012.04.07. 19:46:15

@TirexiHD: Kedvedért kihúztam a jah perszét. Tényleg hülyén jött ki, csak már idegesített, hogy mindenki ezzel az összeggel ír nekem

*peace*

TirexiHD 2012.04.07. 19:50:25

"hogy (messze) nem lesz annyi"

Ez így igaz. Havi 1 milliós nézettség után kap ennyit egy Partner. Akinek kevesebb van az nyilván kevesebbet, vagy többet ha még több van.
Bár asszem ennek több lépcsője van mert van többféle partneri invite is.
Van pl a TGN is. Én a Collab-tól kapom állítólag az az alapítók egyike.

Köszönöm, hogy válaszoltál FreddyD. :)

freddyD 2012.04.07. 19:54:23

@TirexiHD: Én köszönöm, hogy tisztáztad.

Amúgy ugyanazt tudom neked csak mondani, mint Visornak. Ne nagyon hangoztasd nyilvánosan ezeket az átutalásokat, mert szerintem az adóhatóság biztos nem hagyja figyelmen kívül ezeket, tekintettel, hogy a magyar youtube nem kis promót kapott a múlt hónapban.

TirexiHD 2012.04.07. 20:00:34

@freddyD:
Én már megkérdeztem erről egy könyvelőt és természetesen KELL adózni az összegről de nem havonta hanem adóbevallásnál kell ezt tisztázni a kedves APEH barátunkkal. Utána majd ők küldik a csekket.

Ezért ha valaki sokat kap akkor érdemes félretenni belőle havi szinten.

Szal no para itt minden hivatalos úton fog zajlani ahogyan kell. :)

freddyD 2012.04.07. 20:05:09

@TirexiHD: Na jól van akkor. Gyanítom nem mindenki lesz ilyen körültekintő, mint te...

Csak nehogy ráfázzanak a végén

Toto_652 2012.04.07. 21:09:19

"állítólag az egyik magyar videós"
Senki se a DumaRagura gondolt... :D

TirexiHD 2012.04.07. 21:19:01

DumaRagu még sztem nem kapott fizetést mert később lett partner mint én. (én is csak nem rég kaptam)
Sztem ezért nem gondolt senki rá. :)

tejeskifly 2012.04.07. 22:29:48

@TirexiHD: Már nem azért, de ha szavahihetőségről beszélünk, kb te vagy az utolsó ember, aki eszembe jut.

heteken belül képes vagy saját magadnak ellent mondani. Nemisolyan rég (szerintem kb egy éve), megfogadtad, hogy soha többet nem költesz pc-re. Majd megfogadtad, hogy nem veszel ati/amd vga-t. Múltkor mintha ph-n kilátásba helyezted volna a cf rendszer beüzemelését. Pedig már a több gpu-s rendszert is szidtad nem 1x, és mondtad, hogy többet nem lesz olyanod. Szerintem kb 2-3 héttel 797-ed megvásárlása előtt, ph-n nvidia topikban szarrá oltottál valakit, hogy mekkora láma, hogy ilyen vga-t vesz.

De még rengeteg ilyen dolog van. Ne csodálkozz, ha valaki megkérdőjelezi a szavahihetőségedet.

TirexiHD 2012.04.07. 22:45:02

Nem tudtam ki hiányzik innen kedves SG fórum sztárja...
Igen tudjuk te vagy a tökéletes ember neked nincsenek hibáid te vagy a minta gyerek te még soha nem mondtál olyat amit később nem úgy csináltál.
Azért vagy a 14 évesek között a sztár.

Az a bizonyos oltás akkor volt tudatlankám amikor a 7970 180k volt a boltban meg 200k.
De amikor beárazták 130k köré akkor már teljesen más volt a felállás.
Ez az amikor csak járatod a szádat és nincsen alapja.

Amúgy miért van az hogy állandóan azt nézed mindenhol hogy mit csinálok?
Ez betegség nem? Fanatikus vagy vagy mi? Javallok valami jó pszichiátert mielőtt beleőrülnél az üldözésembe.
Nevetséges.. te vagy a nagy Tirexi utáló de minden lépésemet követed. Ez beteg ez a gyerek. XD

Amúgy meg mit foglalkozol vele? Mindenki azt csinál amit akar nem?
Hallottál már a vélemény változásról?

Sztem szálljál le rólam mert előbb utóbb megszivatlak és kiderítem ki is vagy valójában...

TirexiHD 2012.04.07. 23:05:43

Amúgy én a témát részemről le is zárom ugyan is nem vagyok köteles semmilyen lépésemet megmagyaráznom senkinek az interneten, főleg nem neked tejeszacskó.
Ha a szüleim vagy a főnököm kér számon az más de nekem ne jöjjön ide senki más pampogni akit nem is ismerek.

Amúgy sem igazán értem miért zavar az téged ha SLI után CF-re váltok utána meg single-re utána meg megint SLI-re. Problem?

Közöd annyi hozzá mint nekem az atomfizikához. SEMMI.

Na bb.

Bohócnok 2012.04.07. 23:46:25

@TirexiHD: "Sztem szálljál le rólam mert előbb utóbb megszivatlak és kiderítem ki is vagy valójában..." - szerintem meg vonulj vissza a kockalukadba szarvideókat csinálni, mert tejeskiflyvel ellentétben a te neved és a címed meg már rég publikus adat sg-n és máshol is.

tejeskifly 2012.04.07. 23:52:26

Nem követlek, csak ph-t is gyakran olvasom, illetve ezt a blogot is olvasgatom. De valahogy te mindig feltűnsz...

Engem nem zavar mit csinálsz, sőt, egész jót nevetek rajtad, a "14 éves"-ek közt (valójában elég sokan idősebbek ott nálad...)

Én csak azt nem értem, miért nem szereted, hogyha hazugnak neveznek. Mikor tulajdonképpen az vagy. Ha leírsz valamit, közelsem biztos, hogy úgy van. Sőt, egyre inkább az látszik, hogy az ellenkezője következik be.

Nyugodtan derítsd ki, ki is vagyok valójában, leszarom. (btw nem nehéz kideríteni, mivel elég sok helyen tudják ki vagyok) Nekem nem jelent gondot felvállalnom magamat az interneten, veled ellentétben...

És megkérlek, hogy szívass meg. Olyan jól esne. Bár nemtudom mivel tudnál te szívatni, a csőkarjaiddal, a gép mögül, de lepj meg valamivel...

TirexiHD 2012.04.08. 01:08:18

"a te neved és a címed meg már rég publikus adat sg-n és máshol is."

Csak aztán nehogy rendőrségi feljelentés legyen belőle "Személyes adatokkal való visszaélés" címszóval.
Így ugráljál barátom az adataimmal.

Tudod IP cím alapján is bárkit meg lehet manapság találni...

"De valahogy te mindig feltűnsz..."
Ja persze a faxt... te tűnsz fel mindig ott ahol én kommentálok mert nem bírod befogni a kis pofikádat.
Amúgy nagyon primitív vagy és még mindig nem fogod fel a hazugság és a vélemény változtatás között a különbséget.

Hazudnék ha azt mondanám, hogy te egy jó akaró ember vagy.

Ti kezdtétek az egész balhét a videó lopkodással. Büszkék lehettek magatokra úgy meg főleg ha még nálam is idősebbek anyázzák egymást az SG fórumon.
Ez csak titeket minősít.

Csőkarú? Eddig hód voltam most már csőkarú vagyok? Kíváncsi leszek hány évig csináljátok még ezt a szánalmas kis bohóckodást amivel valljuk be nem értetek el még mindig SEMMIT.

Ezzel a kis játékkal csak egy account névnek próbáltok ártani nekem nem igazán.
A való életben nem Tirexi vagyok ám okosok...

tejeskifly 2012.04.08. 01:55:18

A csőkar, és hódság nem üti egymást :DDD

"Ezzel a kis játékkal csak egy account névnek próbáltok ártani nekem nem igazán.
A való életben nem Tirexi vagyok ám okosok..."

Tudom-tudom, a való életben téged neonak hívnak...

irl kifejezést játékokban szokták használni, ott kellene csak különbségnek lennei, a valódi éned, és az általad játszott karakter között. Itt nem egy szerepet játszol el, te barom. (látod, mondtam, hogy mindig jót nevetek rajtad :D)

Én követlek téged? meg nem felvágás miatt írtad a cikket? Hallod, túl magas labdákat adsz.

Erre tudod mit tudok mondani?

iaro.3dmax.hu/images/2012/04/08/rexi.jpg

Tényleg semmi felvágás. És tényleg én kerestelek...

(a levélnek ph-n és sehol máshol nem volt semmiféle előzménye, legalábbis én nem írtam tirexinek sehol a youtube partnersége ügyében)

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2012.04.08. 02:05:23

Milyen való élet Tirexi? Napi 48 órában kockulsz, és minden pénzedet hardverekre költöd. Én azt aláírom, hogy azt csinálsz, amit akarsz, de ne verd rá mindenhol magadat, mert ezzel nem leszel több az életben, még ha azt is hiszed.

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2012.04.08. 02:08:09

Ez a YT partnerség fizetéssel való villogás is annyira szánalmas. Nagyarc lettél, mert fizetnek a videóidért, vagyis nem, eddig is nagy volt az arcod, de most már be se férsz a szobába. Úgy én is jól eltudnék éldegélni, hogy szüleim fizetem a rezsit, én járok dolgozni, meg még 200k-t is kapok csak úgy a semmiért. Így én is vehetnék a hardvereket, csak az a baj ember, hogy az élet nem erről szól.

fazerzje 2012.04.08. 02:37:37

Nocsak, nocsak Hód barátunk itt is megjelent ..

Csak azt nem tudom, hogy mégis ki a fene kíváncsi a nyáladzó, túlzó, hazug, magadnak ellentmondó kijelentéseidre? A sorozatos baromságaidra? Ha valahol már csak kósza hozzád kapcsolódó dologról szót ejt valaki már azonnal ugranod kell ? A sok gép előtt elpazarolt idődet, és a géped fejlesztésére elszórt pénzedet (ami teljesen felesleges, nem is értem mi a fenének kell szinte hetente cserélni valamelyik komponenst majd kicsapni rá a recskaszékben..) fordíthatnád mondjuk új ruhákra, esetleg elnézhetnél egy fogorvoshoz is fogszabályzásra vagy kiszakadhatnál kicsit otthonról.. Úgy látom a túlzott videókészítéstől már megjelentek rajta furcsa tünetek is (rézhűtttő szétverése és még sorolhatnám..) Ezek után még te csodálkozol és válaszolsz vissza nagy pofával azért, mert néhány ember helyre tesz? Jobban tennéd ha az internetet már holnap lemondanád és elmennél egy romániai ércbányába dolgozni .. hidd el mindenki jól járna, te is HD-ben..!

realee 2012.04.08. 03:15:59

Nem áll szándékomban más szennyesében és magánéletében turkálni, nem is nagyon szoktam ilyen feltűnési viszketettséggel rendelkező emberekkel foglalkozni mint Tirexi, de valami módon mégis felbasz engem a viselkedése.

A folytonos ellentmondásai, a korához nem illő viselkedés (XD, gép előtt döglés, szinte teljes vagyonok elpazarlása gépre), egyszerűen kiverik nálam a biztosítékot. Arról pláne felesleges beszélni, hogy azok a videók amikből 200ezret szerzett nem rég (állítólag), azok javarészt letöltött játékokból erednek, ergo más cuccából úgy csinál pénzt, hogy még csak nem is fizetett érte. Elég lenne kedves Tirexi ránézned freddyD munkásságára, aki egész RPCJ Blogos pályafutása alatt ügyelt arra, hogy mindig jogtiszta szoftvereket mutasson be, ne torrentről letöltött dolgokat.

A flegma stílusodat igazából nem is akarom részletezni, egyes embereket úgy senkizel és 14 évesezel le, hogy fogalmad sincsen kik ők és hány évesek, ezzel ellenben mi az SG Fórumon rólad (hála saját óvatlanságodnak és hülyeségednek) majdnem mindent tudunk. Nem is érdekel minket igazából, nem kell félned kamu rendelésektől, levelektől, semmitől mivel ennyire nem vagyunk primitívek.

Szavahihetőségedről meg annyit, hogy alig egy fél éve azt bizonygattad hogy te veszel egy villanyrobit és többet nem gépezel, vagyis de, de csak egy sima HTPC-n. De nem bírtad ki és úgy érezted megint ki kell basznod többszázezret új gépre (te dolgod, tudom), teljesen logikátlanul ráadásul. Az zavar engem speciel, hogy olyan dologból keresel pénzt, amiért nem érdemelnél többet kb 50 dollárnál... De ha normális dologra fordítanád azt mondanám, hogy jó... ott van a 200ezer legalább valami értelmeset veszel, de nem, megint veszel sok szar hardvert amit 1 hónap múlva a piaci ár feléért eladsz, majd elcseréled 2x olyan drágábbra. Havonta eljátszod ezt, és normális embereknél ez kinyitja a bicskát. Ne hidd azt, hogy irigykedek rád, mert semmi pénzért nem cserélnék veled. Megfontolhatnád mi fontos az életben, mert van az a mondás, hogyha nem figyelsz, a fontos dolgokat akkor fogod felfedezni amikor már késő. Vagy az igazán fontos dolgokat akkor veszed észre amikor már elveszítetted...

freddyD 2012.04.08. 07:14:16

Uhh, kicsit félresiklottak a bejegyzések, mióta utoljára felnéztem...

Kérném, hanyagoljuk ezt. Nem Tirexiről szólt a poszt

Zsíros Bödön 2012.04.08. 08:49:24

@TirexiHD: Nem tudom ki kezdte a mások megkereséséről a beszólogatást, nehogy még a végén megtalálj minket, mert attól félünk, hogy el kell törni pár csontodat, amint nekünk próbálsz hajtani a robogóddal és rézhüttővel dobálsz minket.

Tortahegesztő 2012.04.08. 09:20:01

Azért én annyira feltétlenül nem hiszek Tirexinek. Egyrészt az oldalán az ezzel foglalkozó bejegyzés a képpel együtt törölve.
Valamint annyiszor csinált már feneket a szájából, hogy csodálkozom miért veszi zokon, ha valaki nem hiszi el minden szavát (főleg ilyen összegekről). Am jó a HTPC-d :D
Amennyiben valóban ennyit keresel, ezzel grat!

Jaka 2012.04.08. 09:22:32

Végh Zolika ezt jól megkaptad.

Ambrus Gergely [SG] 2012.04.08. 10:46:57

Tirexi egy rendes hód, nem tudom mi a baj vele.
AMúgy nem kapott ő 200 dollárt se nehogy bedőljetek neki, szépen megphotoshoppolta a képet, ennyi az egész.
Úgy látszik őt ez izgatja, ha a nyílvánosság foglalkozik vele, igazi troll.
Ezt bizonyítja a cikk is, normális ember nem tesz közzé dicsekvő cikket a fizetéséről...
Ha meg tényleg ennyit fizettek neked, akkor őszíntén gratulálok, nem sajnálom tőled a pénzt :)
Igazából nincs is veled bajom, sőt volt amikor megnéztem teljesen egy-egy videód, mert érdekelt a játék, szóval ha meg is kaptad a pénzt, még ha nem is annyit amennyit írtál, amennyi időt beleinvesztáltál, szerintem jár neked.

A cikkhez kapcsolódva:
Nem kell örökké lázadni, szépen el kell simítani az ilyen YT szar videókat, ha pénzről van szó, nem éri meg.
PErsze nem azt mondom hogy add fel a véleményed, de nem biztos hogy ilyen formában kéne, ha már érik a partnerség.
Mindenesetre remélem összejön.

Toto_652 2012.04.08. 11:28:40

@TirexiHD:

Amúgy ki is vagy te Triexi? Mit csinálsz? Nem találok rólad semmit... o_O

Cs@tLós 2012.04.10. 00:42:17

Wow, úgy látom vannak még neten ilyen antihírességek :D

én version-t ismerem, az is előadja magáról ,hogy neki már 18 colos vindóz 8-as tabletje van 80000x1000000-es felbontással, amire ráfér 20 fullHD film is, és mellesleg szerverparkja van otthon, 5 vidikártyával összekapcsolva, és kb a nasa-ak renderel :D:D:D az a különbség hogy version annyira röhejes, hogy tényleg muszáj rajta röhögni, mert ezt ő mind vérkomolyan írja...szeret apple fórumokon trollkodni, már 2 éve fújja, hogy a win7-es mobilok elsöprik az iphone-t, hát, a jóstehetségét még kicsit csiszolni kell :D

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2012.04.11. 14:06:23

Na, hogy egymásnak ugrottak:)

Egyébként nekem fizetett az adsense, négyszer is. Bár mondjuk nálam nem napok és nem is hetek alatt gyűlt össze, hanem szép lassan csordogált, több, mint fél évig. Talán ezért nem foglalkoznak velem, mert nekem nem kell gyakran küldeni a káposztát.

REACTOR · http://www.youtube.com/user/Reactor2studio 2012.04.26. 15:00:49

Még csak most jöttem, de rég röhögtem ilyen jót ezen a szerencsétlen "hódon", de mondhatnék esetleg trollt is. Tirexi, te most komolyan azt gondolod, hogy te valami irtózatos tudás birtokában vagy mert veszel pár új alkatrészt a gépedbe és ezt világgá kürtölöd? Szíved joga ezt tenni, de ilyennel az oviban divat hencegni a többi gyerek előtt! Ha kell havonta küldök neked 1.000 dollárt és még gagyi videókat sem kell készítened.

GAMEBOYHD 2013.04.29. 06:19:35

Úristen ! Mint az óvodások. Mások dolgaival foglalkoztok nemaz hogy a saját dolgaitokkal foglalkoznátok.
Amúgy kíváncsi lennék ti milyen videót tudjátok csinálni! Ja és senki sem tökéletes, főleg ti nem!

bioLarzen 2013.04.29. 22:34:08

@GAMEBOYHD: Khmmm... most épp te is "más(ok) dolgaival foglalkozol"...

Amit szabad Jupiternek...?

bio
süti beállítások módosítása