HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nemrég írt nekem egy magyar Limp Bizkit Tribute zenekartag, hogy van egy új projektje, amely "Just another" névre hallgat. Albumuk ingyenesen letölthető, gondoltam nem árt belehallgatni. Meglepetésemre az album nem csak hogy magyar mércével jó, de én komolyan vettem már nemzetközi bandáktól is albumokat, amelyek messze nem érték el ezt a mércét.

Ha jellemeznem kéne, a hangzás kicsit olyasmi, mint a (szintén magyar és jó) Insane, de van benne véleményem szerint egy kevés újfajta Papa Roach és egy kis nu-metal is. Aki szereti az ilyen zenei irányzatot, mindenképpen tegyen egy próbát a "Polarities" albumukkal, amely részben angol, részben magyar és ahogy említettem, ingyenes. Egy időre biztosan nem törlődik az mp3 lejátszómról... Gratula srácok, további sok sikert. 

Címkék: zene freddy ajánlásával

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr334446388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZalyBarzini 2012.04.22. 17:05:47

Nagyon jók,a kezdetek fele már hallottam a számaikat,mert a bátyám volt osztálytársa az egyik gitáros.
Egyébként nagyon tiszteletre méltó tőlük,hogy lényegében nem is a pénzért csinálják,hanem élvezetből és szórakoztatásból,mert alig van bevételük a zenélésből.De persze Magyarországon nehéz elkorcsosulás nélkül híressé válni.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.04.22. 17:05:49

Általában ennél csak keményebb zenéket hallgatok, de ez még pont az a kategória, ami nálam belefér. Egyébként király!

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.04.22. 17:07:04

Ez pont az a kategória, amit "még" meghallgatok, de annak tökéletes. (Inkább a még ennél is keményebb zenét preferálom.)

kolodf24 2012.04.22. 17:07:04

Tényleg jó, főleg ingyen :)
Ha szereted a nu metalt még tudnám ajánlani az orosz the SLot bandát van az Insane énekesével is egy számuk

JRtelecaster 2012.04.22. 17:07:04

Freddy, előre is bocsánatot kérek, hogy nem illik a témához, de nem találtam jobb helyet. Nemrégiben szó volt rólad a GameStar Arénában, ha érdekel nézd meg (6:58-nál kezdődik): www.gamestar.hu/gamestar-live-arena-2012-04-05-i-adas-felvetelrol.html

prédikátor 2012.04.22. 17:07:05

Ez bizony fasza! Kösz a tippet Freddy!

vazzegabi 2012.04.22. 17:07:05

Köszi Freddy! Tényleg egy meglepően jól sikerült album. Rég hallottam ilyen jó magyar zenét.

Urgod 2012.04.22. 17:07:06

Magyar mércével nézve tényleg nem rossz! :D Magyarok közül még a Leandert ajánlom nagyon. Nemrég jött ki nekik is az első albumuk, és szerintem bőven megállják a helyüket nemzetközi szinten is

IQfighter(HUN) 2012.04.22. 17:07:06

Ez nagyon állat!!! Yeah!

A Hülyék Pörölye 2012.04.22. 17:07:06

Angol kiejtés persze örök probléma, de itt nem rossz, és a Papa Roach: Infest című albumának a hangulata üt vissza nekem :) Jó látni, hogy vannak ígéretes bandák itt Hungaryban is :)

freddyD 2012.04.22. 17:21:35

@A Hülyék Pörölye: Az Infest? Nekem inkább ilyen Paramour Session, Metamorphosis stílusnak tűnik. Szerintem az Infest azért nyersebb, rapesebb volt ennél

A Hülyék Pörölye 2012.04.24. 15:01:22

@freddyD: Lehet, kicsit elfogult vagyok azzal az albummal, az a kedvencem :)

freddyD 2012.04.24. 15:02:15

@A Hülyék Pörölye: Ne viccelj, szerintem minden idők egyik legjobb albuma. Tőlük meg messze a legjobb. Nem azért mondtam, csak szerintem annyira nem hasonlít a Just Another-re

A Hülyék Pörölye 2012.04.26. 12:16:25

@freddyD: Én is rommá hallgattam már, ennyire talán csak Nicelback: Long Road a Slipknot: All Hope is Gone, és a SUM 41: Screaming Bloody Murder nőtt a szívemhez (meg a Tankcsapda válogatásom :D)

GapingSoul · http://www.justanother.hu 2012.04.27. 17:02:00

Kösz szépen Freddy a népszerűsítést, meg mindenkinek a jó kis kommenteket, aki belénk hallgatott!

Én az énekkel valahova az Infest - Paramour Sessions - Results May Vary/Chocolate Starfish hármasba céloztam egyébként :)

Ha bejön tényleg, mutogassátok a haveroknak pls, mert sajna másképp nagyon nem tudunk előrébb jutni, úgy néz ki. Na meg gyertek el egy buliba, aztán megiszunk egy sört!

Köszi!

freddyD 2012.04.27. 17:05:33

@GapingSoul: Igazán nincs mit.

Amúgy koncerten azért még nyomtok kis Bizkitet így pluszba, vagy most már csak arra koncentráltok?
süti beállítások módosítása