HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Subba blogon láttam ezt a valamit, amitől után még nem tértem magamhoz.

Nem tudom eldönteni, hogy maga az a tény, hogy ezt ők dal címszó alatt komolyan gondolták, vagy ez az operatőri munka (pl 00:31 körül ez mi akar lenni?) és klip dramaturgiája durvább.

Az is szégyenletes, hogy tudom, hogy ez egy valami valóságsós majom, ugyanakkor egy részt nem láttam ezekből. Nem is kell nézni és az ember valahogy mégis tudja. Nincs ez rendjén...

Mindenesetre ha ERRŐL nem csinálnak pamkutyáék paródiás videót, akkor leiratkozom... :D Ilyen magas labdát nem kihasználni...

Címkék: hülye emberek

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr254546349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakk-bástya 2012.05.25. 19:54:11

na jóó.... 1 percig bírtam ezt a majomparádét, az bőven elég volt... valami iszonyatos időutazás a 90-es évekbe, abból is a legrosszabb módon :D az ilyen tipikus "egyszer használatos KHMMM KHMMMMM sztárok" jobb ha inkább a "csúcson" bölcsen visszavonulnak

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2012.05.25. 19:54:11

Az a legnagyobb baj ezzel... egy pillanat kikapcsolom ezt a szemetet, mert így nem tudok írni...

Szóval... Az a legnagyobb probléma, hogy a média hihetetlenül felfújja. Sajnos nem vesszük észre, de a televízióban, az újságokban, a rádióban csak is azt halljuk, hogy nekünk mi a jó, nekünk mit kell csinálnunk és mivé kell válnunk azért, hogy mindig képben maradjunk. A média manipulál, a média irányít és a média felfúj néhány dolgot... mint ezt a majmot... Ez így szokott menni, jön egy szerencsétlen idióta, aki jól mutat a képernyőn és produkálja magát, észreveszik, hogy ez tetszik a többi idiótának és lám-lám... máris az a szisztéma, hogy non-stop az ő fejét leshetjük mindenhol.

Szerencsére a médiapatkányok szavatossági ideje egy-másfél év, amíg totálisan a süllyesztőbe nem kerülnek... csak ki kell várnunk...

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.05.26. 07:16:54

Nem ragozom túl, szar és kész. Ennek azt hiszem délután már youtube-on is hangot adtam.

Fromthedeep 2012.05.26. 07:16:55

Egyáltalán, létezik olyan ember a Földön, aki ezt komolyan tudja venni? Szerintem nem.

MargieM 2012.05.26. 07:17:13

Ma reggel láttam fészen, a suliban ültem, padtársam meg nézte mi a szaron röhögök. Megmutattam, svédként úgy lefagyott, mint Windows egy hidegebb napon... Nyelvi akadályok miatt szegénykének fogalma sem volt, hogy mi a szarról szól, de az a fej még annál is viccesebb volt, mint amikor megmutattam neki egymás után a Mizut és a Rágógumit. A Legnagyobbat már nem volt szívem szegényke elé rakni... Lényeg, hogy az előadót és a dalt is törölni kéne a világ emlékezetéből.

Dolfin 2012.05.26. 07:17:22

ÚrIsten!!
Az ominózus 31mp-ig néztem, de éreztem hogy pár millió agysejtem szeppukut követett el kollektíven.
Freddy, azzal hogy kitetted az oldaladra sajnos néhány ezer letöltést adtál nekik, és most azt hiszik milyen király is lett ez a minősíthetetlen szemét.

IQfighter(HUN) 2012.05.26. 07:17:25

Bafki, még végig se tom nézni >:P
Borzalmas, 1 percet bírtam...

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.05.26. 12:04:11

Reakcó: *homlokot a tenyérbe temet*

Ez rosszabb, mint a Rágógumi és a Mizu klipp együttvéve. Vajon miért tűnik playbacknek az egész? Legalább röhögtem egy jót. :D Ha ezt nyomatni fogják a rádióban ingázás közben, inkább átpréselem magam a néhány centis ablakon.

Hadjáratot kellene indítani ezek ellen, annyira amatőr "produkciók".

bfrenk 2012.05.26. 12:04:12

Ez a Csutorás Bánk simán összeállhatna Uwe Boll-lal. Büntetnének.

Kolonel 2012.05.26. 12:04:15

Már a fal is meg akarja enni, mert nem bírja ki. (00:31-nél)

Hajrá fal!

Hoymatesi 2012.05.26. 12:26:26

nagy az Isten állat kertje korlátok meg nincsenek !

Dynamo 2012.05.26. 12:26:29

OH - MY - FUCKING - GOD - !!! Már ahogy felvillant a feje azt hittem átütöm a képernyőt.

maffiozo 2012.05.26. 12:51:55

39 másodperc és már keresem hogy hol van egy kés, mert vagy ezt a f*szkalapot nyírom ki vagy magamat.

jeneas 2012.05.26. 19:17:22

Nem tudom láttátok e már a "God Bless America" című filmet, de a benne található társadalomkritikát lassan átültethetnénk a gyakorlatba...

szkristof92 2012.05.27. 12:00:13

Mind a "dal" mind a klipp tömény bebüntető iszonyat. Ráadásul az egyik hölgyet még fel is ismertem, az én sulimba jár csak két osztály különbség van köztünk (vagyis már nem, én már egyetemre járok).

Nahvalr 2012.05.29. 07:01:14

a nők azért jól néznek ki benne valljuk be :D

-Tipe- 2012.05.30. 14:55:26

Szerintem arra a falra ragasztották a szöveget, és onnan olvasta...

deminem 2012.06.05. 18:59:21

@szkristof92: én is felismertem egy hölgyeményt, lehet, ugyanarról beszélünk :D volt gimimbe jár, ott már terjed, hogy mivel fizették ki őket EZÉRT : 1 gombóc fagyival :D :D

krisk! · http://8chan.aa.am 2012.06.09. 10:45:05

Ez olyan kategória, mint a Streets Racer főcíme, komolyan, ilyen 90-es évek. Ilyet dallamot én is összehozok 2 nap alatt.
süti beállítások módosítása