HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Spoilermentesen a véleményem a könyvtrilógiáról. Megérte kiolvasni, bár messze nem hibátlan.

Címkék: könyv személyes projekt

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr314669279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blade468 · http://film-mania.blog.hu/ 2012.07.21. 11:29:45

Zseniális könyvek, fantasztikus filmmel! Egyébként teljesen egyetértek, a 2. köny vége felé már az egész egy kicsit elvesztette azt a lendületet, amivel indult. És engem Katniss karaktere, akármennyire is imádom, a vége felé már inkább idegesített...

freddyD 2012.07.21. 11:32:57

@Blade468: Igen, néha jól odaszóltam volna neki, hogy "Miért vagy már megint ilyen hisztis és undok XY-nal"?

SPOILER

Az utolsó könyvnél meg rohadtul nem bírtam felfogni, hogy most igazából hogyan is akarják megölni az elnököt? Mert erről egy rohadt kukkot nem írt az írónő sehol, pedig azt hiszem ez kéne hogy legyen a legfontosabb az egészben. Mintha csak úgy írt-írt volna, aztán majd lesz valami. Meg ez az egész pod-os dolog is a végén már kicsit sok volt a jóból.

Fromthedeep 2012.07.21. 13:46:22

SPOILER:

Az első résznek én úgy álltam neki, hogy ez is valami tinilányoknak szánt baromság lesz, amit körülbelül lehetetlen élvezni. De szerencsére kellemesen csalódtam. Az első részben egyedül az nem tetszett, hogy a viadalra való felkészítés baromira el lett nyújtva. De mindent összevetve az első rész nekem bejött.

A második kötet talán a leggyengébb. Az elején azt hittem, hogy az egész arról a körmenetről szól, szépen körzetenként lebontva. Meg is lepődtem azon, hogy megint viadal. Talán lehet, hogy nem kellett volna. Az ötlet, hogy a győzteseket engedik össze jó volt, de ahogy te is mondtad, valahogy nem jött át nekem sem, hogy mit is akart ott kifejezni. De ennek ellenére az a kötet is bőven jó, csak a többihez mérten nem az igazi.

A harmadik kötetbe viszont én nem tudok belekötni. Szerintem az a legjobb kötet.

freddyD 2012.07.21. 13:55:53

@Fromthedeep: SPOILER

Nekem tetszett, hogy másodjára visszamentek, anélkül nem tudom, mennyire lehetett volna érdekesen tartani a sztorit.

Nekem az volt még nagyon homályos ami az írást illeti, hogy Katniss és Haymitch megállapodik, hogy segítenek Peetan (a második viadal előtt). Ezek után Haymitch-et húzzák ki és Peeta veszi át a helyét? Wtf? Elég lett volna azt mondani, hogy nem öcsi, te nem veszed át a helyem.

Nekem a második aréna leírása,ábrázolása sokszor baromi zavaros volt. Ez az erőteres dolog is. Valami nem stimmelt ott nekem. Megkérdeztem freddynét is (ő is olvasta) és neki is ez a véleménye róla.

Lac@ 2012.07.21. 18:54:34

Meg akartam venni a könyvet, de most egy kicsit elbizonytalanodtam. Majd talán a film után. Amúgy nem tudja valaki, hogy van-e magyar szinkronos változata, mert én moziban feliratosan láttam.

Cunningham 2012.07.22. 08:59:28

Nekem ez a könyv (nagyon szégyellem magam, de a filmet még nem láttam) a "ne vidd nyaralásra" típusba tartozik. Ha mégis elviszed, pár óra alatt kivégzed és olvasnivaló nélkül maradsz a hátralévő napokon. Félmegoldás, ha mindhármat viszed egyszerre :)

Saci002 2012.07.22. 08:59:33

Lac@ nyugodtan megveheted a könyveket, énis megvettem mind a három részt és nagyon jó főleg az első rész.

mate211 2012.07.22. 22:10:42

Hasonló témában Stephen King(Richard Bachman álnéven)Menekülő emberét tudom ajánlani.

Saci002 2012.07.23. 06:31:28

@Blade468: Engem már az is eléggé idegesített hogy legyen-e ő a forradalom arca vagy ne az a vívódás. Meg pl hogy Peetat szereti-e vagy inkább Gale-t. És ez a határozatlanság vagy nem tudom mi kiakasztott egy picit, engem ez a 'melyiket szeretem a két fiú közül, szerelmi háromszög' valahogy Twilightra emlékeztet. Amikor Bella nem tud választani, Edward és Jacob közül. Már abban a könyvbe sem bírtam azt a rágódást...

Lac@ 2013.01.12. 23:22:51

Na megnéztem a filmet és meg is vettem a könyveket és baromi jó. Nagyon tetszett, az utolsó két könyvet kevesebb mint két hét alatt elolvastam, mert letehetetlen. Várom már nagyon a többi filmet.
A sok kételkedés engem is idegesített egy idő után(nem csak a szerelmi SPOILER pl.:a második könyv végén amikor leüti Katnisst az egyik szövetségese és felvágja a karját aztán életben hagyja egy csomót azon vívódik, hogy miért csinálta, miért nem ölte meg, pedig simán ki lehetett találni hogy a nyomkövetőt szedte ki[én legalábbis azonnal rájöttem])
Amúgy a könyv tele van elgépeléssel(lemarad egy betű vagy van egy fölösleges betű).
@freddyD: Azért nem mondhatta Haymitch hogy nem jelentkezhet a helyére Peeta mert úgy vannak a szabályok, hogy aki önként jelentkezik az megy, Haymitchet meg csak kihúzták.
süti beállítások módosítása