HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nem, itt most nem a Gyilok Gép-ről beszélek (kuc kuc), hanem egy zseniális Schwajda György : Lúdas Matyi feldolgozásról.

Nemrég fedeztem fel újra és nem viccelek, sok részt még mindig kívülről fújok, pedig már biztosan nem hallgattam vagy 15 éve. Gyerekként vallásosan imádta az egész családom, ahogy interneten olvasgattam, nem voltunk vele egyedül. Még valahol most is meg kell, hogy legyen eredeti bakelit lemezen és kazettán.

A megszokott klasszikus mese itt azért át van variálva valamennyire. Pl ott van a pösze, sznob liba, akinek be nem áll a szája. Éneklését Matyi világszenzációként akarja prezentálni, csak az a baj, hogy senki más nem érti, hanem csak gágogást hall. Aztán jön Döbrögi a képbe.

Lehet ez így leírva még nem hangzik valami csúcsnak, de tegyetek vele egy próbát, nem fogjátok megbánni!

Többi rész a feltöltő csatornáján

Címkék: vicces freddy ajánlásával

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr1004687662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hoody 2012.07.31. 06:07:57

Nekem ez valahogy kimaradt az életemből. Egyébként az Orcs Must Die játékot ha ismered írnál róla egy keveset? érdekelne a véleményed.

deminem 2012.07.31. 06:08:03

Jaaaj,a dalra emlékszem :)

deminem 2012.07.31. 06:08:05

Sőt, ezt általános suliban eljátszottuk nagyon komoly színdarabként is :D

Setemény 2012.07.31. 11:11:21

Erről teljesen megfeledkeztem, pedig én is sokat hallgattam kiskoromban. :)

Toto_652 2012.07.31. 19:23:33

Én a rajzfilmmel vagyok így.
Egy magyar mestermű!

Cs@tLós 2012.08.01. 06:54:46

Te jó ég..nálunk is ez volt, gyerekként fejből tudtam az egészet, nálunk is kultúrkör alakult a családban a hallgatására :D:D:D Köszönöm hogy visszaidézted nekem!

Lilithn 2012.08.03. 13:33:53

Úristen de rég volt, mi is vallásosan imádtuk! Folyton szavajárás volt a családban ez a "Matyii, Matyikám, hív az anyukád" :D Imádom. Csupa libabőr is lettem tőle, szuperkellemes emlék. Régi szép idők. Köszi szépen Freddy!!

freddyD 2012.08.03. 13:35:51

@Lilithn: Jó ezeket olvasni :)

"Szosze bánja, vágja szájba"
"Ezt jól megkaptad, te hájpacni" :D Hatalmas az a liba.

freddynének is megmutattam, neki is tetszett. Konkrétan egy hete erre alszunk el :P

KoviUbi 2012.08.29. 18:14:35

freddyD:
"freddynének is megmutattam, neki is tetszett. Konkrétan egy hete erre alszunk el :P"

Mi pedig annak idején öcsémmel (még gyerekként) mindig erre ébredtünk! :-))
Ha nem tudtak minket a szülők/nagyszülők kiugrasztani az ágyból, akkor berakták ezt a kazettát a magnóba, és máris kipattant a csipa a szemünkből :-))

Aztán egyszer az egyetemi éveim alatt megmutattam ezt kolitársaknak/kolitársnőknek, és úgy megtetszett mindenkinek, hogy rögtön kézről kézre járt (mp3 formában), és meg is alakult a helyi énekkar, a "Nincs szebb állat, mint a lúd"-tól az "Elmegyek, elmegyek"-en át "Az elment apám szilvát lopni"-ig bezárólag :-)). Onnantól fogva minden törzshelyen, vagy bármikor ha felöntöttünk a garatra, rázendítettünk eme slágerlistára, és tőlünk volt hangos az éter :-)

Jó kis nosztalgia...
süti beállítások módosítása