HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nerd feltöltött egy videót, ahol egy külső projektben segédkezik. Nevezetesen, a kultikusan rossz Cheetahmen 2 elveszett pályáit szeretnék aktiválni és erre gyűjtenek 65.000(!) dollárt. Az egy dolog, hogy a videó inkább kínos (tudom, hogy szándékosan akar béna lenni, de akkor is), de 65000 dollár egy fos játékért? Megéri ez? Ez kb olyan, mint PC-re egy bugtalanított Big Rigs. Ki akarna olyannal játszani? Annyi erővel akkor elővehetem a Bug Mania/Trucker játékot és ugyanott lennék.

Az sem túl szimpatikus nekem, hogy ez speciel pont egy olyan projektnek tűnik, amit interneten, sok lelkes hobbi programozó együtt össze tudna hozni. Ingyen. Nem volna példa nélküli összefogás...

Biztosan jópofa az ötlet, de valahol szerintem van egy határ a rossz játékok imádatában. Lehet csak az a bajom, hogy én sosem voltam benne ebben az NES körben és nem tudom értékelni e játékot. Jobban belegondolva, ha a Mesterlövész kettőből volna ilyen gyűjtés, hogy elkészüljön (szigorúan hasonló színvonalon és szinkronnal), lehet én is adakoznék...

UPDATE: Elég sok kritikát kap ezért a videóért James Rolfe (pedig szerintem leginkább nem őt kéne ezért támadni) és ha lehet hinni a visszajelzéseknek, már évek óta létezik egy hackelt verzió, amin elérhető a többi szint. Igaz, ott csak emulátoron megy vagy micsodán, de akkor is. Itt azt mondják, hogy 60$ feletti adománynál kap is egy kazettát a játékkal, de kétlem, hogy azt olyan sokan adnának, szóval jó eséllyel csak jól megszedik magukat azok a fickók.

UPDATE 2: Megkérdeztem Visor véleményét erről az akcióról (akinek ugyebár már volt szerencséje ehhez a csodához) és ő is értelmetlen lehúzásnak tartja. Sőt, még el is küldte a plusz pályákat, ő ugyanis egyszer már végigvitte

Címkék: elmélkedés

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr644699533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.08.07. 09:07:17

Minek? Az a két pálya annyira hiányzik? Engem speciel nem nagyon érdekelne egy újabb videó belőlük. Akinek van pénze adakozhat.

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2012.08.07. 13:13:31

Szerintem vicces volt a videó, de nyilván szubjektív. A gyűjtés még oké, de az összeg elég irreális.

Sakktanár 2012.08.07. 14:18:54

Ha már sikerülne Nerd-nek ennyi pénzt összekoldulnia, akkor már értelmesebben is felhasználhatná... Monjduk csináltathatna egy olyan szuperkonzolt, ami futtatni tudná 20-30 másik konzol programjait, annak se lenne sok értelme, de mégis több, mint ennek, ráadásul szerintem olyan sokba nem is kerülne.

freddyD 2012.08.07. 14:19:52

@Sakktanár: A Nerd ebből ha minden igaz egy fillért nem kap, csak másoknak segített a promózásban

Cs@tLós 2012.08.07. 23:14:00

Sztem is baromság. Inkább jó lenne annak bizonyítékként, hogy kickstarteren frankón le lehet húzni az embereket vmilyen project címén. nehogymár 1 glitch-ekkel telezsúfolt játszhatatlan szar ennyi pénzt megérjen...

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.08.08. 05:26:44

Nem valami was is das ez az utolsó kettő "harmadik" pálya. Főleg azért nem, mert elég rövid idő alatt végig lehet vinni.

Egy bug nélküli Big Riggs-et vagy Mesterlövész 2-t én is megnéznék. Habár a sok bug kijavítása megdobná a Big Riggs árát. :D A nosztalgia és a poén kedvéért azért jó lenne mindkét játékkal egy kört. :D

bioLarzen 2012.08.08. 05:26:58

Én azt nem értem, hol itt a lehúzás. Akik összeadják a pénzt, azok nem tudják, mire adnak? Mert, ha önszántukból adják a pénzüket arra, amire azt kérik - akkor mi itt a gond? az, hogy mi nem látjuk az rételmét? Hát, én speciel millió dolognak nem látom az értelmét, sokan mások viszont igen - amíg nem kell nekem pénzt áldoznom rá, amíg nekem nincs károm belőle, hogy ők szerintem hülyeségre költenek - addig mi a gond? Az, hogy józan értékelés szerint messze nem érnek annyit?

Komolyan nem értem.

bio

freddyD 2012.08.08. 05:29:45

@bioLarzen: Szerintem az a lehúzás, hogy 65000 dollárt kérnek olyanért, ami már kinn van az interneten INGYEN. Ezt lehet, hogy sokan nem tudják előtte. Tehát gyakorlatban max a kazettára kiadást oldhatják meg, de mivel azt is csak 60 dollár feletti adakozók kapnak, azzal is leszűkül a kiadásuk mértéke

Toto_652 2012.08.08. 14:14:52

Úgy tűnik nagyon kell neki, méghozzá eredetiben...

bioLarzen 2012.08.08. 14:15:07

@freddyD: Szia,
értem - de mi akadályozza meg azt, aki adományozna, hogy tájékozódjon előbb? Hisz látod, te is tudod, hogy ingyen is beszerezhető a cucc - most már én is... Véleményem szerint, ha valakit ilyen egybites dologgal át lehet verni, az azért valahol megérdemli...

Szerintem le kéne mondanunk végre arról a nemzeti sportról, hogy azokat is áldozatnak tekintjük, akik lustaságuk vagy nemtörődömségük miatt szívnak - itt szerintem pontosan erről van szó.

bio

Dynamo 2012.08.08. 14:15:14

Ezzel csak pénzt akarnak keresni és tuti, hogy James is kap belőle. Nincs vele gond szerintem. Csak nekem már túl "mű" az egész tevékenység. Biznisz szaga lett.

algi 2012.08.08. 18:48:43

@bioLarzen: Azért baj, mert azok a hülyék, akik nem néznek utána semminek, ma, az internetkorszakban, amikor minden befogadó egyben szerző is, terjeszti a hülyeséget. Elég bármelyik közösségi oldalt megnézni, hogy mik mennek körbe huszadjára. Ha csak a saját pénzükről lenne szó, csak kissé érdekelne. (Mert mondjuk nekem is adhatnák, és még akkor is jobban járna a világ, ha arra költeném, amire legszívesebben szeretném költeni.) De így másokat is meggyőznek arról, hogy milyen fantasztikus dolog ez, és a minden nagyobb pénzköltéssel együtt járó utólagos önigazolás még meg is védi az elméjüket mindenféle ellentmondástól.

_GloW_ 2012.08.09. 21:43:08

Szia freddy bocs, hogy itt írok neked.
Küldtem az e-mail címedre egy kis érdekességet. Remélem még szoktad használni ezt a címet: rosszpcjatekok@gmail.com.
süti beállítások módosítása