HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: filmbarátok

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr625179507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alerstorm Pirate 2013.03.29. 12:30:33

Nagyon jó film bár én az "Irány a Mississippi!" címen ismerem.

Hasonló nagyon jó filmek Az ügyfél és Az eminens amikben szintén Brad Renfro szerepel.

pokol János 2013.03.29. 13:26:47

Régen láttam a filmet, és engem zavart valami. A címe.
Mielőtt bárki keresné Csodaszer néven a filmet, most előre mondom, ne is keresse. Drága jó magyar fordítóinknak köszönhetően Irány a Missisipi címen jött ki.

Sakktanár 2013.03.30. 06:27:37

Megnéztem ezt a filmet az ajánlásodra, és állíthatom, nagy szerencse hogy ajánlottad, mert valószínüleg magamtól sose találtam volna rá, és elmulasztottam volna egy jó filmet. Ezt elmondhatom a multkori Koreás filmre is.
Talán az elején lehetett volna kicsit részletesebben bemutatni, hogy hogy lesznek barátok, mert egyszerűen csak átment a gyerek, és ellenségből máris legjobb barátok lettek, azt nem nagyon értettem.

EL_Zalto 2013.03.31. 08:37:14

Az Életrevalókat most néztük meg tetszett az egész családnak. Mondtam is hogy te ajánlottad.

Köszi szépen!

bioLarzen 2013.07.27. 18:27:47

Tudom, hogy off, de... tegnap teljesen véletlenül másodpercre pontosan elértem a Film máninán a Jó, a rossz és a csúfot.

Na, AZ film. Aki abban bármi hibát talál, az csal :D

bio
süti beállítások módosítása