HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Kicsit rosszul jött ez a videó nekem. 90.000 követőre én is ezzel készültem

Címkék: vicces

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr375646872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Capowne 2013.11.21. 18:28:32

Ez egy igazán fergeteges AVGN videó volt szerintem! Azért szerintem ez ne tántorítson el tőle, ha hasonló témát szerettél volna feldolgozni, mert biztos teljesen más egy rajongói nézőpontból megközelíteni az AVGN játékokat, mint akként az emberként akiről mintázták.

szemétpasi 2013.11.22. 06:25:10

Szerintem se aggódj emiatt. Aki követ az tudja, hogy nem őt majmolod. Érdekel milyen RPCJ játékok vannak :D
Amúgy pöppet promó szagú a vége. Mondjuk ha jó a játék akkor nem gond, de azért picit érződik rajta, hogy szóltak neki, hogy marketingelje.
Kíváncsi vagyok az AVGN filmre.

Amigarockwell · http://www.youtube.com/Amigarockwell 2013.11.22. 06:25:13

Nem baj, hogy a mester megcsinálta, ez ne tántorítson el, csináld meg te is :) Mert te másként máshogy csinálsz jót :)

Capowne 2013.11.22. 15:32:23

@szemétpasi: Érdekes, hogy én meg pont azon voltam meglepődve, hogy úgy éreztem sokkal inkább negatív felhangot kölcsönzött (az utolsó) játéknak. Egyébként tényleg jó kis játék, bár a nehézsége sokaknál érthető módon csapja ki a biztosítékot azok közül meg pláne, akik nem régi játékokon nevelkedtek, de szerintem egy ANGRY Video Game Nerd névvel fémjelzett játéknál az lenne gáz, ha a játékos nem húzza fel magát úgy rendesen a játékon :D
süti beállítások módosítása