HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Expressz: The Walking Dead 4. évad 2. felét kibeszéljük spoileresen!

Beszélgetnek: Shirin, Gergő, freddyD

A felvétel itt letölthető mp3-ként: [66 MB, 72 perc]

 

Címkék: tv sorozat filmbarátok podcast

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr35988303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Néma Bob'92 2014.04.11. 06:27:08

A két srác közül aki harcolt az ágyért.az egyik srác a padlóra került ésszembe találkozott Rickkel. Még ha el is ájult,volt ideje látni az arcát. Így tudták,hogy néz ki az a Rick. javítsatok ki,ha tévedek azért

bioLarzen 2014.04.16. 08:53:01

Freddy,
bocs az offért, de nem vagyok jelen a twitteren, úgyhogy ott nem tudok válaszolni: a nesbox-szal kapcsolatban írod, hogy bárcsak C64-es oldal is lenne hasonló. Nos, ismered a vizzed.com-ot? Nem csak C64-es játékok, de egy csomó olyan is van köztük. Én sokat játszottam ott, merem ajánlani.

freddyD 2014.04.16. 08:56:57

@bioLarzen: Köszi. Kipróbáltam, de ugyanolyan JAVA bajokkal küzdök, mint a többi ilyen hasonlónál. Valamiért nem fut, hiába van aktuális JAVA-m

bioLarzen 2014.04.16. 14:50:16

@freddyD: Szia,
mea culpa... Az az igazság, hogy kb. egy éve játszottam ott utoljára, akkor még nem volt gond vele. Most visszanéztem, és immár nálam is gondok vannak, szintén java.

Sorry.

algi80 2014.04.17. 05:52:54

Itt lehet C+4 játékokat játszani: plus4world.powweb.com/
süti beállítások módosítása