HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Maga Dancsó "Istencsászár" Péter küldte nekem ezt a videót, ahol az Irate Gamer nagyon kitálal AVGN témában. Aki nem tudna, ki a fene ez, az egyrészt nem maradt le semmiről, de a rossz pc-s blogon anno ő volt az anti-kabala, aki nem egy akciójával nem kevés utálatot gerjesztett.

Itt egy kis múltidézés, aki többet szeretne tudni róla.

 Szóval megjelent ez a videó, ahol retroperskeptívában elmondja, hogy őt mennyire igazságtalanul utálják és mondhatni ő egy James Rolfe áldozat, mert egyébként egy kedves fickó, aki nem akart semmi rosszat.

Akinek van felesleges 40 perce, itt megnézheti

Szóval meghallgattam és már kívülállóként is éreztem, hogy ez az ipse erőteljesen kozmetikáz dolgokat szelektív emlékezetével.

Bevallja, hogy a Nerd inspirálta őt (nincs vele egyedül) de aztán elsüt egy olyat, hogy csak néztem. Látott egy videót, ahol a Nerdöt megkérdezték, hogy mit szól ahhoz, hogy hatására emberek elkezdtek hasonlót csinálni. Ő azt mondta, hogy ez számára megtisztelő és nem bánja. Szóval Chris Bores úgy gondolta, ez felhatalmazás, hogy helyenként 1:1-ben lekoppintsa ötleteit/dumáit. Fel sem merült benne ezek szerint, hogy így általánosságban mondhatta. A videóban el is intézte a koppintás tényét ezzel. Zseniális.

Meg hogy ez egyfajta tisztelgés volt részéről. Ezzel már csak az a baj, hogy MINDEN kommentárt törölt majd bannolt, ami erről említést tett. Emiatt olyan felejthetetlen élmény, amikor egyszer átjártunk az eszén. Sőt, még más csatorna videóit is töröltette, ami erről szólt. Igazi áldozati szerep,ugye? A Tube meg frankón asszisztált ehhez, mert felkarolták.

Ha komolyan gondolná ezt a tisztelgést, akkor már ANNO nyilvánosan tisztázta volna ezt, nem ennyi évvel később, nyilván azzal a céllal, hogy mostanra már mindenki elfelejtette ezeket.

Egyfelől már-már nevetségesen pontosan emlékszik (így állítólag fejből), hogy milyen nézettsége/követőszámai voltak 7-8 évvel ezelőtt, de még a konkurenciának is (én még a sajátomat sem tudnám rekonstruálni). Ugyanakkor a fenti turpisságok valahogy már nem jutottak eszébe.

Megemlít egy levelet, amit Jamesnek írt anno, ahol barátkozna és bevallja, hogy "véletlenül" hasonlók jutottak eszébe (ami ellentmond azzal, amit itt a videóban mond). Ez nyilvánosságra került, amit ha hinni lehet Mike Matei rakott ki a netre. Ez valóban nem túl elegáns dolog, de valahol meg is lehet érteni a dolgot, hogy ha már Bores tojt anno VALAHOL is berámolni koppintását, akkor legalább így ki lehetett kényszeríteni. Ha ő ezt magától megtette volna (ahogy pl én sem tagadtam sosem, hogy a Nerd inspirált), sosem történt volna meg.

Aztán a végén meg egészen elképesztő fordulatokat említ, ahol már-már azzal vádolja Rolfe-ot, hogy már őt kopizta rendszeresen. Ezt még azzal is megspékelte, hogy Rolfe azóta csinál Let's Play videókat (alias James & Mike Mondays), amióta PewDiePie befutott ezzel. Elég abszurd (már csak a végeredmény minősége miatt is), bele se gondol, hogy azóta csinál ilyeneket, amióta már kevesebb ideje van a film/család miatt nagyobb projektekre. Ő ebből él,nem engedhette meg magának, hogy addig ne legyen semmi, ez tűnt a legjobb megoldásnak (ami egyébként klasszisokkal jobb így is, mint minden más e téren).

Aztán kritizálta Kickstarter projektjét (belekeverte még azt a valóban gáz Cheetahman gyűjtést is, ami ugyanakkor nem is az övé volt, csak segített a promóban), ami szintén nem fair,mert egy ilyen filmet amit leforgatott nem lehetett egyedül finanszírozni.

Szóval a fickó semennyi tiszteletet nem nyert vissza nálam e videó után sem, egy kalkulált imidzs és történelempolírozás, amit Rolfe-ék 100 helyen vissza tudnának kontrázni.

Én nagyban becsülöm James Rolfe-t és már lassan egy évtizede követem munkásságát, ezért ez így most ki akart jönni belőlem.

 

 

Címkék: hülye emberek random baromság

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr76778067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Khon 2014.10.11. 06:36:43

Nem ismertem eddig ezt a csókát, de szerintem ez egy faszkalap.
AVGN Movieról lesz szó valamelyik Filmbarátokban? Esetleg egy külön videóban beszámolsz róla? Persze csak akkor ha láttad már :)

Kolonel 2014.10.11. 06:36:45

Pár évvel ezelőtt Linkara (az egyik legnépszerűbb videós a Nostalgia Criticék oldalán) csinált egy nagyon jó paródiát az Irate Gamerről. :D

Aki még nem látta, mindenképp nézze meg!
blip.tv/play/hM07gq65RQI.x?p=1

freddyD 2014.10.11. 06:39:34

@Khon: Majd ha kapható DVD-n, akkor megrendelem. Addig nem nézem meg

Terrordrone 2014.10.11. 15:41:47

Tudom, hogy most nagyon köcsög leszek, meg nem is idetartozik: lehet rosszul emlékszem, de mintha mondtad volna, hogy nyáron lesz egy RPCJS one time only videód. Lelőtted a projektet? Vagy csak én értettem valamit félre?

Megnéztem pár videóját ennek a fószernek, de szerintem baromi erőltetett stílusa van.

freddyD 2014.10.11. 15:45:16

@Terrordrone: Nem nyárra ígértem, csak azt mondtam, hogy gyanítom akkor lesz rá időm megcsinálni. Tévedtem. Majd ha kifutok a 2014-ből, fogok előtte kiadni közleményt. Durva évem van

Terrordrone 2014.10.11. 20:15:58

@freddyD: Értem, nem is siettetni akarlak, csak valamikor nemrég eszembe jutott.

Capowne 2014.10.16. 05:51:51

az utánzás a hízelgés legőszintébb formája. ettől még tényleg gáz ahogy ez a gyerek tálalja, de könnyedén megoldom azzal a problémát, hogy ugyan úgy nem fogom nézni a videóit ahogy eddig sem. Ha abból indulok ki, hogy vannak olyanok akik oda vannak az Adam Sandler filmekért, akkor biztos akad ennek is célközönsége... hát érezzék jól magukat.

85marky 2014.10.19. 18:08:06

A No Date Gamers "stábja" is rajta van az ügyön, három év után újra elindul a sorozat!

Bores drámai önvallomása jó kis alapanyag lett :)

www.youtube.com/watch?v=kBwMOdVic84
süti beállítások módosítása