HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Beszélgetnek: András, Gáspár, freddyD

Téma:

Véleményünk Louis CK budapesti fellépéséről, amely 2016 augusztus 27-én zajlott a Kongresszusi Központban


A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (43 MB) 47 perc

DIREKT link (jobb klikk, letöltés)


Mediafire link


Csatolmányok:

Radio TuneUp csatornája

A beléptetésnél kialakult sor



A papír, hogy mi mindent nem szabad előadás alatt


A belépő


Bemelegítő stand-uposok:

Joe Machi


Rachel Feinstein


Joe List

Címkék: filmbarátok podcast

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr8111660704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Snipers 2016.08.30. 15:38:31

George Carlin "összes" ('Religion is bullshit')
George Carlin - It's Bad for Ya!
Dylan Moran - Like Totally Live
Dylan Moran - Yeah, Yeah
Jim Jeffries - I Swear to God
Jim Jeffries - Alcoholocaust
Jim Jeffries - Fully Functional
Jim Jeffries - Bare
Russell Peters - Red, White and Brown

Freedy23 2016.08.30. 23:08:14

Youtube-on "Talking Funny" HBO-s felvételt nézzétek meg, sokminden témát érint a beszélgetés, de pl szóbakerül, hogy egy műsor összeállításánál milyen elveket vesznek figyelembe stb.

Louis C.K. , Chris Rock, Jerry Seinfeld és Ricky Gervais beszélgetnek.

Én emeleten ültem, pont projektor mögött, az zavart , mert fújta az arcomba a levegőt és főleg, mivel kontaktlecsét hordok szemenek eléggé fos volt.
(szerintem valahol Gáspár környékén ülhettem, mert Kovács András Péter mögöttem lévő sorban ült szinte közvetlenül mögöttem)

5$-ba kerül egy Live felvétel.
Louie nevű sorozatot nem tudom mennyire ismeritek, de 4. évadban magyar barátnője volt benne.
Nagyon jó sorozat, ajánlom mindenkinek.

Horace and Pete nevű sorozatát is ajánlom, saját pénzből finanszírozta és csak az oldalon elérhető hivatalosan.

Freedy23 2016.08.30. 23:12:07

Pont a lényeg maradt ki a Talking Funny-s részből, ott említi Louis, hogy úgy ösztönzi magát a jobb műsor elkészítésére, hogy a legjobb poén, amit előad egy műsor végén, azzal kezdi a következőt, hogy így ösztönözze magát az egyre jobb anyag előállítására.

Nekem 23 ezerért sikerült jegyet vennem, de én se bántam meg, ha jövő héten megint jönne, megint elmennék rá, ha tehetném.

Amit ti nem említettek, de számomra fontos volt, az az arcmimikája, testbeszéde. Számomra ez is sokat hozzáadott a műsorhoz.

freddyD 2016.09.01. 20:55:25

@Freedy23: A budapesti is megvásárolható? Én felnéztem honlapjára és csak pár műsort látok ami megvásárolható

Freedy23 2016.09.01. 21:01:24

@freddyD: Úgy szokta csinálni, hogy ~évente, amikor összejött neki egy komplett új műsor, és kellőképpen polírozottnak érzi, akkor az egyik helyszínen rögzíti. Én örülnék, hogyha pont a magyarországi helyszínt választaná erre a célra, de valamiért úgy érzem, hogy túl szép lenne... Úgy tudom eddig mindegyik nagy műsora ami elérhető, az USA-ban lett rögzítve

Na mindegy, a lényeg, hogyha nem is pont a magyarországi előadása, de valamelyik másik, ahol lényegében ezt az anyagot adja le, biztosan elérhető lesz előbb vagy utóbb.

Addig is szépen apránként vásárolgatom a Horace and Pete részeket.

freddyD 2016.09.01. 21:52:57

@Freedy23: Ja értem, tehát rögzíti az összeset és abból a legfaszábbat publikálja. Kár, nagy piaca lenne ha mindegyik vásárolható volna. Nem egy előadó él ezzel, hogy koncert után kicsivel meg tudod venni pendrive-on az előadást
süti beállítások módosítása