HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

 Filmbarátok Podcast #117 (2017 február) 176 perc

 

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, Zoly, Szöllőskei Gábor, freddyD

Téma:

-Holdfény (00:03:33)
-Oroszlán (00:19:30)
-Az egészség ellenszere (00:32:24)
-Hell or High Water (00:43:25)
-Captain Fantastic (00:50:20)
-A régi város (01:05:30)
-Fences (01:18:00)
-Oscar 2017 (01:33:35)

 

 

 

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (81 MB) 176 perc

 

DIREKT link (jobb klikk, letöltés)

 

 

Mediafire link

 

 

Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre http://filmbaratok.blog.hu

 

Facebook oldal

 

iTunes

SoundCloud

 

Címkék: filmbarátok podcast

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr7712289833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dobi100 2017.02.26. 15:25:28

Én azt nem értem a La la land-al kapcsolatban ,hogy miért van ,hogy rengetegen gyűlölik. Interneten sok olyan fórumba futottam bele ahol egyenesen szemétnek nyilvánították, sőt olyannal is találkoztam aki bojkottálni akarja az Oscart ,mert jelölték a filmet, pedig ennek a filmnek aztán tényleg nincs semmi káros mondanivalója, nem hiteget senkit és semmi negatív üzenete sincsen. Azt értem ,hogy nem mindenki szereti a musical műfaját és lehet ,hogy látatlanul csak emiatt szídják sokan ,de néha akkor sem értem az embereket...
Egyébként én is legszívesebben az Arrival-nak adnám oda a szobrocskát ,de szerintem a La la land-nál se lenne rossz helyen.Viszont szomorú lennék ha nem Shannon nyerné a mellékszereplő díjat.
süti beállítások módosítása