HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Újra feltelepítettem a játékot, mert így retroperspektívában zavart, hogy elakadtam benne. Miközben játszottam vele, belebotlottam a nem éppen nagy szókinccsel rendelkező gauchókba

Címkék: vicces rpcjs random baromság

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr124764105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.09.09. 14:07:15

Szegényke keresi a papáját!!!! XD :D

bioLarzen 2012.09.09. 17:40:31

No, és sikerült végignyomni?

bio

Kolonel 2012.09.09. 17:40:51

Vaarjú!!

Ha eljutsz a végére, nem készítesz egy videót a hiányzó pályákról?

Sakktanár 2012.09.10. 07:26:04

Oh minő nosztalgia :D Még ha nem is csinálsz hosszabb videókat, jó látni, hogy a színfalak mögött a legenda tovább él, és még mindig játszol rossz játékokkal. :D Remélem több régi darabot is előveszel majd, éltetve ezzel "FreddyD"-t, mint karaktert.

norbert93 2012.09.10. 12:13:43

Én a Dark Vampires utolsó pályájára vagyok kíváncsi xD

freddyD 2012.09.10. 12:14:10

@norbert93: Láttad. Ugyanaz, mint a harmadik

bioLarzen 2012.09.10. 17:10:31

@norbert93: Én meg a Vampire Hunterére (vagy hogy hívták) ;D

bio

KoviUbi 2012.09.28. 14:36:23

freddyD: Tényleg, a Chronicles of a Vampire befejező videójával/pályájával még adósunk vagy! :-D
Egyszerűen csak el kell küldeni a Microsoft-nak azt a hibajelentést, amit a Windows bedob. Mert ahogy az is írja, a hibajelentés elküldésével segíthetjük a Microsoft munkáját, az adatainkat pedig majd bizalmasan kezelik! Aztán majd maga Bill Gates fogja személyesen átnézni a forráskódot, és úgy átírja a Windows-t, hogy Chronicles of Vampire kompatibilis lesz!
Lefogadom, hogy ennek hatására lesz is egy új Windows verzió: Windows Vampire Edition :-))))
Szóval szerintem megérné ennek utánajárni freddyD, te mit gondolsz erről? ;-)

freddyD 2012.09.28. 20:13:26

@KoviUbi: Szívesen végigvittem volna, de ami a videó végén volt, az nem vicc. Képtelen voltam túljutni azon a pályán rendszerhiba nélkül :(

bioLarzen 2012.09.29. 11:47:52

@freddyD: Freddy, azt egyébként próbáltad, hogy a játékmentés fájlt kiírod, és egy másik gépen telepíted a játékot és a mentésfájlt? Simán előfordulhat, hogy másik gépen működik a játék, nálam is fordult már elő hasonló.

bio

KoviUbi 2012.10.01. 17:13:15

De vajon megéri-e vacakolni vele? Én csak poénból mondtam az egészet. Valószínűleg amúgy, hogy a Microsoft-nál a francnyavaja se nézi ezeket a hibajelentéseket :-).
De egyébként abban lehet valami, hogy egy másik gépen, egy másik konfigurációval, egy másik oprendszerrel talán tovább fut a játék.
Nekem ezért van 4 régebbi számítógépem is, 4 külön konfiggal és oprendszerrel:
1 Windows 95-ös
1 Windows 98-as
1 Windows ME
1 Windows XP (SP nélkül)
Persze egyik sincs netre kötve, mert baromira nem lenne biztonságos :-). Meg hát minek?

Mindez csak azért, hogy néhány régi kedvencemmel játszani tudjak hébe-hóba. Mert van, ami csak ezen megy, van ami azon, stb. (Pl. van több olyan játék is, hogy Win 95 fölött már nem megy egyik winszaron sem. Vagy olyan is van, hogy XP-n SP2-től fölfelé egy csomó régebbi játék ugyanolyan hibaüzenettel kilép, mint nálad a Vampire. Ellenben az alap, őskori, xar XP-vel semmi problémájuk nincsen és full stabil mindegyik.)
süti beállítások módosítása