HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: vicces

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr434901371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IQfighter(HUN) 2012.11.11. 10:39:24

Ez az a film, amit már nagyon rég óta hiányol az emberiség!!! :D

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2012.11.11. 10:39:25

no végre! és még jonak is tunik :)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2012.11.11. 12:11:40

B@ZZEEEE!!!!
Rengeteget nem értettem belőle, mert nem tudok angolul, de a lényeget értettem!! XDDD
Marha nagy film lesz! :D

IvánBélaCsubakka · http://ivanbelacsubakka.blog.hu 2012.11.11. 15:35:00

Imádom az AVGN sorozatot, így ezt is nagyon várom.

V1p3R 2012.11.11. 15:35:05

ma megláttam a YT csatornámon és csak annyi volt kiírva Angry Video Game Nerd: The Movie, mondom OMG ITT VAN, rámegyek és Official trailer... pff, na mind1 már nem kell sokat várni :)

Capowne 2012.11.11. 15:35:07

Az gáz, ha jelenleg ezt a filmet várom a legjobban? :D

JeszKar 2012.11.11. 15:35:18

Őszinte leszek, nekem ez nem tetszik.

Ha valaki egy nagyfilmet akar csinálni, akkor illene úgy kinézni, mint egy nagy filmnek. Egy olyan filmnél, ahol az is valótlanul néz ki, hogy egy kocsiban utaznak, ott komoly probléma van.

És az se különösen hat meg, hogy kevés volt a pénz. Nagyon sok rendező első filmjénél kreatív megoldásokkal próbálta megoldani a pénzhiányt. Olyan filmet forgatott, ahol nem kellet sok pénz. Gondolok itt például Vincenzo Natali Kockájára (350000$), Christopher Nolan követésére (6000$!).

Az egyetlen, ami talán javíthat rajta, hogy láthatóan nem veszi magát komolyan. Bár ez önmagában nem mindig elég.

Sakktanár 2012.11.11. 15:35:32

Tisztára 80-as évek hangulat, ha ez volt a céljuk akkor elég jól sikerült :D

hptr 2012.11.11. 20:00:46

@JeszKar: A film a rajongóknak készült, célja a szórakoztatás, nem a realizmus. Egyébként sem ismerek olyan kritériumot, miszerint egy nagyfilmnek élethűnek kell lennie.

Capowne 2012.11.12. 07:16:12

@JeszKar: Szerintem a "gagyi" hatás egy kiemelt fontosságú humor forrás lesz ebben a filmben. Aki kicsit is ismeri James munkásságát az tudhatja milyen jelentős tapasztalata van filmes téren, és azok a trükkök amik szemmel láthatóan "ózsdi" megoldással lettek megoldva szerintem pont annyira képviselik a "Nerd hatást" mint mai szemmel a sorozata alanyául szolgáló régi játékok. (amik mai szemmel ugyan úgy elavultak grafikailag, mint azok a filmes trükkök amik a trailerben is láthatóak). De egyébként maga a prezentáció a trailer alapján első rangú.

gabir2 2012.11.12. 07:16:20

@ufig: Itt nem a realizmussal van a baj, hanem inkább azzal, hogy akkor mire ment el az 300000 dollár amit a fanok adtak Jamesnek? Sok indy film jóval kevesebb pénzből, ilyen 10000 dollárokból készül és sokkal jobban néz ki, sokkal jobb sztorija van, stb.
Nekem már az egész Greg Pabich-es dolog és Mike Mattei cenzúrázgatása óta büdös az AVGN.

JeszKar 2012.11.12. 07:16:23

@ufig: Hol írtam, hogy élethűnek, azt mondtam, hogy nézzen úgy ki mintha film lenne. Ez nem tűnik olyanak. Hamis és gagyi az egész kinézete. És ha az ember mozi filmet csinál, akkor nem állhat úgy hozzá, hogy ez csak a rajongóknak készül, akkor csináljon az internetre anyagot. Például hány videojáték adaptáció készült úgy, hogy úgy gondolták csak azoknak kell készíteni, akik játszottak is a játékokkal. És láthatja az ember, azok milyen jó eredményeket értek el.

BoZsÓ 2012.11.12. 13:43:06

imádom a srácot, kíváncsi voltam a filmre is, de ez alapján... Sztem mocsok nagy fail lesz az egész. Sajnálom. Teljes mértékben egyetértek JeszKarral és gabir2-vel.

R0mpez 2012.11.12. 13:43:18

@JeszKar: Érthetőek a kétségeid de nekem például kifejezetten tetszik hogy ennyire "el van gagyizva" szerintem ez volt a cél (: . Ez a film egy rétegnek készül akik imádni fogják a többiek nem is fognak róla hallani. SZERINTEM .

Hirtelen nekem a Fanboys ugrott be amit az ismerőseim 80%a elhordott minden szarnak miután megnézettem velük viszont minden olyan ismerősöm aki velem együtt imádja a star wars világát az imádja .Gyanús ,hogy itt is ez lesz a helyzet :D

freddyD 2012.11.12. 13:45:58

Nekem egy félelmem van, hogy rohadtul eltávolodik az eredeti AVGN alapkoncepciótól és eszmeiségtől. Nem a karakterről fog szólni, hanem minden másdról.

Trailer egyfelől csodálatos, mert jó látni mit hozott össze ez az ember önerőből (na jó, meg rajongói pénzból), de kicsit azért félek is.

Ennek ellenére ne legyünk Index, hogy trailer alapján vonjunk le végkövetkeztetéseket

Capowne 2012.11.12. 13:46:05

Ne haragudjatok, de ez annyira tipikusan hozzá nemértő szereotípia, hogy "mire ment el x pénz ha ilyen gagyin néz ki az autós jelenetnél a háttér".
igen, ezek azok a dolgok amit még egy hozzá nem értő ember is észre vesz, hogy manapság nem egy vászon képet futtató masina van az autós jelenetek hátterében, hanem cgi. az már nem annyira adja magát, hogy vajon ha manapság szinte sehol nem használnak ilyen technikát, mint a 70-es 80-as években, akkor hol szerezték be. akárhogy is alakítottak annyi régi filmes kelléket, az is hidd el, hogy pénzbe került régen is, és most is. ami meg már gondolom egyáltalán nem tűnik fel senkinek, az például a profi, modern kamerák amikkel a felvételek készültek.
hidd el nekem, James ért a film készítéshez és ezt a filmet nem fogják tudni olyanok értékelni, akik a 2000es évek látványfilmein nőttek fel, vagy akik alapvetésnek tekintik hogy egy angy video game nerd filmnek széria felszerelésének kellene lennie a hollywoodi dramaturgia. Ez a film azoknak lesz vicces, akik még emlékeznek a régi időkben használt trükkökre, és én részemről sokkal nagyobb nosztalgia faktort érzek egy ilyen koncepcióban, mint például a tavai év slágerében, a "The Artist"-ban mert a néma filmekkel ellentétben itt valóban olyan elemekkel fogok találkozni amiken felnőttem. (a The Artist amúgy fantasztikus film, de csak egy képmutató ember képes nosztalgiát színlelni egy közel 70 éve halott műfaj láttán. persze tisztelet a kívételnek, akik ténylegesen kedvelték a régi némafilmeket)

Clois 2012.11.12. 19:14:52

Nekem egyenlőre nem tetszik túlzottan. Kicsit úgy önmaga paródiája, ami végül is nem baj, mert szerintem ez is volt a célja. Valahogy mégse jön be túlzottan, aztán lehet, hogy csak azért mert nem vagyok aaakkora AVGN fan, meg úgy ez az egész Nintendo, NES meg egyéb régebbi videó játék nem az én világom.
Abban egyet értek, hogy ez valószínűleg tényleg inkább azoknak készült akik rajonganak az ő munkájáért. Aztán ki tudja, lehet, hogy lesz olyan poénos mint a sorozat.

hptr 2012.11.12. 22:04:55

@JeszKar: A film tetszeni fog a rajongóknak és a Nerd is jól érezte magát a forgatáson - szerintem ennél nem is kívánt magának többet.
Jogosak az érvek, de nem lepődnék meg, ha végül más igazolódna be. Hiszek James-ben, érti ő a dolgát. :)

akossss91 2012.11.13. 13:24:28

Üzenem azoknak, akiknek nem tetszenek az "effektek", hogy James nagy rajongója az old-school megoldásoknak filmek terén, és a cgi meg hasonló digitális marhaságok nem a szíve csücske.

algi 2012.11.15. 07:19:46

@akossss91: Akkor miért gagyi digitális green-screent használ?

@Capowne: Már bocs, én a '80-as évek filmjein nőttem fel. Az Aliensben kicsit jobban megcsinálták a mögévetítést. A gagyi digitális greenscreen nem egy elavult technológia, amit felelevenít, hanem a legolcsóbb eszköz, ami a rendelkezésére áll. Gyakorlatilag minden vágószoftverben benne van. Egyébként egyáltalán nincs szükség milliós horderejű állványokra egy autós jelenethez, csináld magad módszerekkel tök olcsón ki lehet jönni.

Csak ahhoz, ugye, fel kellene emelni a seggüket, és elképzelhető, hogy minden egyes csapónál végig kellene menni ugyanazon az útszakaszon. (Lucasszal is ez volt a baj, hogy csak ne kelljen felemelnie a seggét, miközben a kávéját szürcsölgeti.)

Igen, ugyanilyen gagyi trükkök voltak a sorozatában is, de könyörgöm, azt nem a vászonra szánta. Ezúttal megvolt rá a pénz, hogy csináljon egy rendes filmet. Ehelyett eljátszotta az olcsójánost.

És igen, ez magából a trailerből is kiderül, mert abba nyilván nem a legbénábban kinéző jelenetek kerülnek.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.11.19. 19:22:44

Szerencsére, nem tűnik olyan gyagyinak a greenscreen effekt, mint a Barátok közt autóbalesetes részében volt, mert az tényleg rémes volt.

Wilhelm scream 2:17-nél. :)
süti beállítások módosítása