HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Le a kalappal. Közte van jó sok saját kérdőjelem is.
Meg még hozzátenném, hogy a Dharmás prezentációs pasasnak miért volt az egyik videóban műkeze? 


Címkék: lost tv sorozat

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr232034045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algi 2010.05.26. 22:37:46

"És miért brit akcentussal támasztotta fel?" lol

Setemény 2010.05.27. 10:36:44

Egyébként Amerikában hamarosan megjelenik a 6. évad DVD-n és BD-n, és ha jól láttam az extrák között van egy 15 perces epilógus. Hátha az még megválaszol néhány kérdést. Amúgy én nem néztem a sorozatot, mert kb. 5 rész után annyira nem tudott érdekelni, viszont az Alien 1 alatt nem unatkoztam. :D

Max17 2010.05.29. 16:04:52

FreddyD, követelem, hogy azt a blogot is rakd ki a linkbloghoz RPCJS-blogon. Kincs minden oldal ahol szerkesztő vagy társszerkesztő vagy. :)

attttti 2010.05.31. 15:52:45

Nézd meg megint az 5. évad utolsó részét és megtudod, miért volt műkeze. :D

GAbi 2010.06.18. 13:32:28

néztem ezt a lost ot és eszembe jutot az hogy lezuhannak a repcsivel és a szigeten mindenféle baromság van. pl mágia,bunker, és sok más baromság
Nekem nem jöt be a lost
süti beállítások módosítása