HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nézzük szorgalmasan a "Szeretünk Raymond" sorozatot és jelenleg a harmadik évadnál tartunk. Eddig minden évad külön intrót kapott és egyre jobbak lettek. Szerintem relatíve kevesen ismerik ezt a sitcomot, úgyhogy bemutatnám az intrókat, főleg a harmadik az eléggé zseniális :)

A második évadról csak ilyen alternatív verziót találtam, ahol nem az eredeti hang hallható. A látvány azért magáért beszél

A harmadik évadnál egy német verziót találtam legjobb minőségben, sokat nem változtat ez sem. Csak szól, hogy "Jönnek!" (a szülei és testvére, akik az utca túloldalán laknak)  

Címkék: vicces tv sorozat

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr383036591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phara000 2011.07.04. 13:38:55

3. ban Rossz pc játékok 1-2 évad intrózene, régi szép idők :)

Bru (törölt) (törölt) 2011.07.04. 18:23:07

freddyD gondolom vad Raymondozásban van. :D
Egyébként számomra ez az a sorozat, amivel nem tudok mit kezdeni! Néha fergeteges részei vannak, egyébként meg fogpiszkálóval szurkálnám ki mindnek a szemét! Eszméletlen irritáló az összes karakter :D persze ez volt a cél, de rendszeresen felfokozzák ezt annyira, hogy engem is elönt a méreg.
És persze a madár után, Marie és Frank az ász! :D

Freedy23 2011.07.04. 21:44:33

Érdekesség, hogy Raymond, a bátyja, és anyukája vendégszerepelt a Férjek gyöngye című sorozatban.

Én csak néhány részt láttam amúgy ebből a sorozatból, de sokszor engem is nagyon irritálnak az apa, anya, testvér jelenléte.

Bru (törölt) (törölt) 2011.07.04. 23:13:01

@Freedy23: Maga Debra és Ray is megjelentek benne, mint ahogy Doug is a Szeretünk Raymond-ban. Szóval Ray és Doug haverok. Ezt hívják crossover-nak, vagy -nek. :D

TomLion. 2011.07.06. 20:58:44

FreddyD:

Küldtem neked egyszer egy e-mail-t az egyik projektünkről. Elolvastad már, vagy még nem tartasz ott a leveleidnél? Lassan 2 hete küldtem el azt a levelet.
Azt szeretném megkérdezni, hogy: Elolvastad és nem érdekelt és ezért nem válaszoltál, vagy csak véletlenül ki hagytad?

freddyD 2011.07.06. 21:54:21

@TomLion.: Megnézem, nem tudom, melyikről van szó. Van vagy 30 olvasatlanam, lehet, hogy közte van :S

TomLion. 2011.07.07. 17:30:34

@freddyD:
Az e-mail-ban a nevem Tomlion1994.
A levelem Tárgyának címére pontosan nem emlékszem, de benne volt a saját projekt cím benne és az, hogy magyar felirattal.

freddyD 2011.07.15. 07:01:22

@bestyen: Az utolsó két évadot ha jól tudom itthon ki sem adták :/

Silverss 2011.07.21. 12:18:54

Ha ez nem elég érdemes beleolvasni a kommentekbe is.
süti beállítások módosítása