HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

freddyD: Filmbarátok2

Végre itt az új rész, az elején egy bevezetővel.

5. rész letöltése (70 perc)

FELJAVÍTOTT VERZIÓ ITT TÖLTHETŐ LE (Első 6 rész egybe csomagolva)

Következő filmekről beszélünk:

Winter's Bone
X-Men: Az elsők
Super 8
Másnaposok 2
Transformers 3
A nagy szökés

A nagy szökéssel kapcsolatban elfelejtettem elmondani, hogy ha érdekel benneteket a film, semmiképp sem nézzétek meg előre a trailert, mert olyan spoileres, hogy felfoghatatlan.

Filmbarátok #5 from Filmbaratok on Vimeo.


A régi epizódokat is felújítottam, most már jobban lehet érteni a Baaad Movies-os srácokat

Epizód 1

Epizód 2

Harmadik majd a héten is fel lesz újítva

Címkék: filmbarátok podcast

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr753059481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BigBeer96 · http://wwwplayformaone.blog.hu/ 2011.07.12. 10:53:06

Az eddigi részekben én mindig csak az említett filmek közül egyet, vagy egyet sem láttam! Azonban itt még kettőt is. A Másnaposok 2-öt egyik barátomnál, és a Trnasformres 3-at moziban 3D-ben!! Az biztos, hogy a TF3 a leglátványosabb filmek között lesz az év végén!!

vazzegabi 2011.07.12. 13:01:46

A nagy szökést érdemes megnézni mielőtt meghallgatom, vagy nem mondtok róla spoiler-es dolgokat ?

freddyD 2011.07.12. 13:07:02

@vazzegabi: Nem spoilerezünk. Csak a trailert ne nézd meg

tpeti97 2011.07.12. 15:27:55

Ez a rész is nagyon jó lett a többi a HP-t meg amúgy is várom pláne miután én is láttam az imdb 8.6-ot meg a metascore 87-es pontszámot. Nem azért mindenképpen megnézném bármilyen szám lenne helyette de ez eléggé felcsigázott.

KongFan 2011.07.12. 16:49:42

csak 70 perces? :O xD jók voltak azok a 2 órás műsorok is :)
na mindjárt meghallgatom

Bru (törölt) (törölt) 2011.07.12. 19:03:29

@freddyD: Csak ötlet, de sztem hasznos lenne. Pl engem, az összes ilyen beszélgetésetek meghallgatásától az tart vissza, hogy biztos van olyan film amit nem láttam a listáról. Nem tudnátok témánként megvágni?! Könnyebben fogyasztható volna, meg aki amit nem látott, az kihagyhatná. Tudom, nincs benne spoiler (ha minden igaz), de én még a véleményezésnek sem szoktam film előtt örülni.
Apróság, és szerintem többekhez eljutna a dolog.

freddyD 2011.07.12. 21:00:13

@Bru: A darabonkénti feltöltést már csak logisztikai okokból sem csinálnám.

Én hallgatok pár ilyen podcastet és egyáltalán nem zavar ha olyanokat hallgatok meg, amikről nem is hallottam még. Sok ilyen filmet pont emiatt néztem meg, mert felkeltették az érdeklődésemet.
70 perc meg szerintem nem olyan hosszú, hogy ne lehetne meghallgatni 1-2 nap alatt a buszon vagy bicajozás közben

Bru (törölt) (törölt) 2011.07.13. 00:56:44

@freddyD: Értem. Mások vagyunk, de legalább arra ösztönzöl, hogy időbe megnézzem a filmeket, ha meg akarnám hallgatni.
De én olyan eset vagyok, mit Woody Allen az Annie Hallban. :D
Szóval az idő mindent megold... itt is. :D

freddyD 2011.07.13. 06:58:53

@Bru: Bevallom, még életemben nem láttam Woody Allen filmet, úgyhogy ezt a hasonlatot nem értem ;)

tpeti97 2011.07.13. 11:55:02

Én is sokszor emiatt akartam megnézni egy filmet mert ti beszéltetek róla és felkeltette az érdeklődésemet. De egyébként ha én ezt meghallgatom leülök a gép elé és egyfolytában megállás nélkül megy:)

Sh1mmy 2011.07.13. 12:48:43

@tpeti97: Szerintem csak azért kapott ekkorát mert a legnagyobb HP fanok premierre vagy premier előtti vetítésen nézik. Majd ez is lefog csúszni az biztos, mindegyik rész nagyon magasan indult, aztán mind lecsúszott.

Bru (törölt) (törölt) 2011.07.13. 22:57:00

@freddyD: Szerintem pótold, mert élveznéd, mert fantasztikus! :D
Rettentően sok filmes fogás van benne, olyan technikai (narratív) megoldások, hogy csak ámul az ember. Egyébként az egész fent van cafatokban a youtubeon, de persze, mint mindig, és minden, ez is eredeti nyelven ajánlott, de a szinkron sem rossz.
A rám vonatkozó rész (és akkor egyben ajánló) ez volna:
www.youtube.com/watch?v=aX58xYPpCFo&feature=youtu.be&t=1m38s

BodnarNT 2011.07.21. 00:22:01

sztem tf3 kevésbé volt jó mint a második mert a második rész akcóval jobban el volt látva mint a harmadik rész

Drakeamarth 2011.07.21. 21:01:01

@Sh1mmy: És a pozitív kritikákat mivel magyarázod?
süti beállítások módosítása