HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Twitteren már ajánlottam ma reggel, de gondolom, ez az ember és annak projektjei maximálisan megérdemlik az elismerő szavakat.

Nem is olyan régen, amikor még ROFL-Net kiraktam ezt a videót, ahol valami fergeteges módon beleértelmezett mélyebb értelmet országunk kedvenc roncs tv-jébe, a Budapest TV-be. Aki nem látta volna

 

Akkor lettem követője youtube-on és Videománia sorozatában a magyar médiát mutatja be, egy nagyon szórakoztató száraz modorban, ami mégis majd megfullad a kreativitásban... Látszik, hogy rendesen foglalkozott a szöveg megírásával. Erre én speciel csak nagyon ritkán voltam/vagyok hajlandó, pedig biztosan növelné a színvonalat.

Jó példa erre a mostanra letiltott (de mások által feltöltött) Rasszizmus szívás videója, amely teljesen jól nem is leginkább a mondandóra, hanem a kritikán aluli megvalósításra koncentrált. Nagyon szórakoztató :D 

sok videóját mindenképpen tudom ajánlani, pazar szórakoztatás, ahol felmerül a kérdés, hogy miért nem az ilyen szórakoztató, kreatív emberek ülnek a képernyők előtt...

Az egészet hogy másképp tudnám lezárni, mint az imádott Szomszédok sorozattal, ahol tényleg szinte mindent elmondott, amit a sorozatról érdemes. 

És itt van még a Fakultatív honlapja, amit egy társával együtt üzemel

Címkék: vicces freddy ajánlásával

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr104361661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci939 2012.04.03. 21:42:31

Amit a Magyar Vándorról mondott, nem volt fair.

KF(eri)C 2012.04.04. 00:02:43

Ez jó. Cserébe én is ajánlok valamit (nem, nem reklám, kicsit se): www.youtube.com/user/HollywoodNewsAgency

rammsteinfan 2012.04.04. 00:32:38

Ez a Videómánia már régen a könyvjelzőim között van csak úgy mint a te blogod is FreddyD
:D

Fury144 2012.04.04. 03:10:38

Üdv, én azt is megemlítettem volna, hogy a "rasszistát" miért Árpádsávokkal és Nagy-Magyarországgal mutatják holott a kettőnek semmi köze egymáshoz.

bioLarzen 2012.04.04. 10:06:17

Tényleg jók.

Pedig én a Szomszédokkal szemben különösen elfogult vagyok - de ezzel (pár lényegtelen tárgyi tévedéstől eltekintve :D) nem volt baj.

bio

A Hülyék Pörölye 2012.04.04. 19:04:59

@Fury144: Áááá, tényleg semmi, mondjuk az egyik fekete ismerősömet megkergették...

bioLarzen 2012.04.04. 21:43:22

@A Hülyék Pörölye: Sőt, az árpád-sáv kifejezetten a faji tolerancia egyik jelképévé vált!

A barátodat is biztos csak azért üldözték, hogy kezet szoríthassanak vele, csak ő félreértette.

bio

bioLarzen 2012.04.04. 22:01:28

@KF(eri)C: Bacchus, elkezdtem nézni, na, mondom, hú, de tenyérbemászó, nagyképű, atb...

Aztán, úgy a 10. videója után azon kaptam magam, hogy bacchus, ez jó! :D

bio

Fury144 2012.04.04. 22:02:41

@A Hülyék Pörölye: Attól még, hogy akik kergették és rajtuk volt még nem jelkép, ha én egy "peace"-t ábrázoló pulcsiba kergetek kisebbséget akkor az rasszista jelkép?

A Hülyék Pörölye 2012.04.04. 22:52:39

@Fury144: Szerintem ne legyünk vakok, hány üldöz peace pólóban más rasszba tartozó embereket, és hány "nagymagyar"? Ezt a történelmi jelképet sajn os örökre beszennyezték a primitív emberek...

SirHeisenberg 2012.04.05. 00:03:22

@KF(eri)C: HNA-t én is bírom, nagyon kreatív a csávó! :D

SuperNoIdea 2012.04.05. 11:37:07

@KF(eri)C: Ez a srác csak szerintem olyan egy az egyben mint a Matt Damon? Még a hangja is pont ugyanolyan mint a Stohl fél Matt Damonénak...:DD

Amúgy a Dancsó kritikus része tényleg nagyon vicces én többször hangosan felröhögtem rajta, bár azért tegyük hozzá, hogy nagyon gyanúsan sokat majmolja néhol az NC-t de a műfajban nehéz mondjuk újat hozni az biztos :)

Toto_652 2012.04.05. 11:37:36

A Macskafogó 2 bemutatójában kicsit túlságosan lehúzza a filmet, amit nem érdemel meg. Hülyeségeken akad fenn... a többi videója tetszik, pl. a Kis Vuk az zseniális :D

MCLetEmSee · http://tupac.blog.hu 2012.04.05. 20:24:45

Én asszem pár éve találtam rá :D Amikor a Nostalgia Critic-et kerestem magyar felirattal, akkor akadtam rá a találatok között és megtetszett. Van egy fénykép is a Fakultatív honlapon (vagy talán a blogján?) amin Doug Walkerrel (NC)lefényképezkedett :D
süti beállítások módosítása