HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

James Rolfe pár enyhén megkérdőjelezhető minőségű videó után (igen, én sem hittem volna, de nézzétek  meg a legutóbbi Bullshit videóit) valami nagyon állat dolgot hozott össze. Fiatalabb énjével együtt eldöntötte a kérdést, hogy melyik 16 bit-es konzol volt anno a legjobb: A Super Nintendo vagy a Sega Genesis.

Az egész annyira jól és hitelesen van összerakva, hogy kifejezetten érdekes megnézni ezt a rivalitást, holott nekem speciel egyik konzol sem volt meg és úgy alapból nem is érdekel a téma különösebben.

Címkék: vicces random baromság

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr424716871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2012.08.17. 18:40:38

@algi: Hát ha lehet hinni neki, ezt a videót már csomó ideje betervezte. Na meg ha innen is kapta az inspirációt, ez nem olyan, amit így utólag össze tudott volna hozni a fiatalabb énje miatt.

Cs@tLós 2012.08.17. 21:27:40

Nekem genesisem volt. Nem volt semmi bajom a super nintendo-val, sőt, Faterom párszol kikölcsönözte nekem (akkor még volt ilyen:)) a donkey kong-gal iskolaszünetekben, addig játszottam, amíg le nem fordultam az ágyról :)
De csak 1re volt pénzünk (legtöbb embernek a környezetemben 1ikre sem) és sonic miatt egyértelmű választás volt a genesis. Csak éppen itt mega drive-nak hívták. A mai napig nyomom emulátoron, a super mario az nekem ami a sarkon nincs, a sonic 3- sonic and knuckles kombónál nincs jobb játék azóta sem, tolhatnak ki akármilyen csillivilli cuccot.

algi 2012.08.18. 07:09:47

@freddyD: Én készséges vagyok elhinni akármit, de az általam linkelt videót 1 hónapja töltötték fel. Azt egyszerűen nem hiszem el, hogy két 10-20 éve működő projekt egész véletlenül 1 hónapos eltéréssel készül el. Főleg, hogy a Nert gyakorlatilag ezt a videót bármikor megcsinálhatta volna az eddigi karrierjében. Nem azt mondom, hogy az nem ő az archív felvételen, csak azt mondom, hogy szerintem ennek a vírusvideónak a hatására készítette el így, ahogyan feltöltötte.

Mondjuk én a Nerdöt sose tartottam túlzottan nagy géniusznak, de ez szerintem rossz húzás volt.

A Hülyék Pörölye 2012.08.20. 21:42:22

Freddy, te, vagy az ikertestvéred véletlenül nem járt a Balatonboglári borfeszten? :)

freddyD 2012.08.20. 21:43:19

@A Hülyék Pörölye: Én már ősidők óta nem voltam BB-on (csak ittam), úgyhogy csak az ikertesó lehetett :(

A Hülyék Pörölye 2012.08.21. 20:18:31

@freddyD: Csak a szakáll, szemszín, alkat stimmelt, meg barátnője is volt. De tudtam, hogy túl izmos :D

KoviUbi 2012.08.29. 18:14:59

Én régebben csak mindkét gépről álmodoztam, főleg az akkori Star Wars-os játékokat (pl. Empire Strikes Back) irigyeltem tőlük, de más egyéb is volt (pl. Sunset Riders), amivel anno szívesen játszottam volna, és más platformon nem volt elérhető.

Most meg már simán elérhető mindkettő emulátor formájában, és semmivel sem rosszabb, mintha az eredetit használná az ember.

Egyébként csak nekem voltak ilyen Nintendo-utánzatok, vagy másnak is?

Amúgy kölcsönző nálunk is volt, még anno fel is vettük videóra, hogy a Super Marioval játszunk... eh, be szép idők is voltak :-)
süti beállítások módosítása