HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Két be jegyzést is szenteltem a fenséges hagymás rostélyosnak, amelyből ma megint sikerült ennem egyet. Vagy, valami olyasmit.

Nem tudom, ér-e ez egyáltalán, de ma éltem a Teletál (ételszállító) ajánlatával. Tudtam, hogy teljesen más dimenzió lesz, mint egy frissen elkészített, de mindegy, azért kipróbáltam.

 A rostélyosnál különösen fontos az optika és ott bizony kicsomagolásnál enyhén lehangoló volt az egész. Az elvileg ropogós hagyma egy ázott valami, a krumpli egy nagy masszává nyomódott, egyedül a hús nézett ki viszonylag tűrhetően már a melegítés előtt is. 

150 másodpercnyi mikrózás után legalább az illata már kicsit emlékeztetett az étteremben megszokottra, de a krumpli kicsit sótlan volt (ezt lehetett orvosolni), a hagyma még mindig egy szétázott unalmas valami volt. A hús kicsit rágós volt, de azért nem volt rossz, ahhoz képest, hogy megjárta a fél várost és hűtve töltötte az előző órákat. Sajnos csak 1 szeletet adtak belőle, egy második kicsi dobott volna az összképen.

Igazából azt kaptam, amit vártam, nagy illúziója ne legyen a vásárlónak. Ez speciel pont egy olyan kaja, amit bűn nem frissen elkészítve enni. Egy lasagne-nél, nem probléma, az 2 nap hűtő után is lehet jó, de ez nem. Lehet a világ legjobb hagymás rostélyosa, ha dobozba rakják, hűtik, fél nappal később melegítik, nem lehet olyan jó.

Szóval ez volt életem eddigi legrosszabb hagymás rostélyosa, de azért még ehető volt. 810 forintért egy reális végeredmény. Legközelebb az általatok ajánlott Stex mutathatja majd meg, hogy ők bizony tudnak ennél jobbat. Még idén sort kerítek rá.

UI: Ehh...Lehet, hogy mégsem? Nem látom már az étlapjukon O.o

4/10

 

freddyD: Hagymros

Címkék: személyes

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr383366499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penge96 2011.11.09. 19:28:01

"Ez speciel pont egy olyan kaja, ami bűn frissen elkészítve enni."
Itt valami elég fura. :)

Egyébként nekem is a kedvenc ételem a rostélyos, mindenhogy imádom! xD

freddyD 2011.11.09. 20:30:02

@penge96: Javítva. Kösz, le kell szoknom arról, hogy zenét hallgatva írok bejegyzéseket...

penge96 2011.11.09. 21:04:39

@freddyD: Ááá, ha nagyon kötekedni akarnék, akkor mondanám, hogy az amit végéről lemaradt egy "t". De én nem kötekszem.

Egyébként a filmbarátok rész mikorra várható? Kár, hogy jó esetben is csak havonta vannak részek (bár tudom, nem könnyű azért felvenni őket), mivel öröm hallgatni őket, főleg ha vannak benne "nézeteltérések".

zeneszerzo 2011.11.09. 22:02:31

egyébként pont a lasagne szerintem egy rossz ellenpélda erre, a tészták általában nem jók újramelegítve. a lasagne is addig jó, amíg még nem áll össze az egész, hanem olyan tök jó puha cucc :)

Sakktanár 2011.11.09. 23:06:32

Én egyszer találtam egy teletál szórólapot, és szétröhögtem magam :D minden oldalon Lacibácsi volt más-más ruhában, (pl szalonnasütés közben, vagy horgászat közben) és a képhez illő ételek voltak mellé írva... tök jó, legalább nem kell a statisztáknak fizetni :D

freddyD 2011.11.10. 07:06:28

@penge96: Várhatóan jövő héten meglesz a mikrofonom, akkor végre beindulhatnak a rögzítések. Tervezek egy interjút is egy úgymond sztárvendéggel egy különkiadás keretében

@zeneszerzo: A héten pont ettem Lasagne-t és teljesen finom volt így teletálosan is

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2011.11.10. 07:19:44

@freddyD: Egyetértek, a lasagne újramelegítve is mindig fasza

MrRaizy 2011.11.10. 13:19:20

@jokerrrrrr: Te ritka szánalmas vagy " ember "

rayder 2011.11.10. 18:16:26

ÉN elég sokáig rendeltem tőlük kaját. Bár az első héten rájöttem, hogy főzeléket nem érdemes, mivel a fagyasztás miatt összefagy. Én viszonylag elég válogatós vagyok(valójában alig van valami amit megeszek), de amit rendeltem az mindig ehető volt. Bár a végére már csak akkor rendeltem amikor aranygaluska volt csokiszószal:D Azt legalább lehetetlen volt elrontani.:)

FeketeBerry · http://citrom.puruttya.hu 2011.11.12. 13:57:15

@freddyD: Mint hagymás rostélyos szerető ember szíves örömest ajánlom neked a Dunabogdányi forgó éttermet. Amikor oda megyek nem vagyok képes mást enni csak ezt a mennyei ételt. Mostanság argentin marhából készítik a steaket hozzá, a hagyma isteni, a krumpli is jó (hasáb). S még nincs is túl messze Pesttől. Ha egyszer megteheted feltétlenül keresd fel az éttermet ;)
süti beállítások módosítása