HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #41 (2013. December) 134 perc

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:


-A Hobbit - Smaug pusztasága
-A komornyik
-Exek és szeretők
-Harcban élve (Homefront)
-Törjön ki a frász
-Halálos hajsza (Running Scared)
-Ichi, the killer
-Robot és Frank
-Az első igazi nyár
-Úttalan út




A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (141 MB) 134 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/
Facebook oldal

Csatolmányok:
Blacksheep Halálos Hajsza bemutatója:

Címkék: filmbarátok podcast

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr175695996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pokol János 2013.12.17. 19:40:06

Hobbit: Nem tudom, akkor bennem van a hiba, pedig nagy fantasy rajongó vagyok, de ez a film valahogy nem hozta át azokat dolgokat, amiket vártam tőle. Szerintem borzalmas volt. Ráadásul első 3d-s filmem, ami szintén szerintem kritikán aluli. Gergőhöz hasonlóan végigpörgettem előtte az összes Gyűrűk urát bővítettel, megnéztem az első Hobbitot is, és 2 rész után rájöttem, hogy ez a Peter Jeckson egy nímand. 4 rész után ugyan az az 5.-dik.
Amivel nem értek egyet Gergővel és még másokkal is, hogy Tóváros persze lehet unalmas volt, de elég fontos a történet szempontjából, hogy ott élt annak az embernek az utódja, aki nem tudta megölni/lelőni a sárkányt. Másrészt a 3 . részben pláne, hogy fontos hely lesz szerintem. Másrészrőlha 5 perc volt ott ami nem igazán volt izgalmas. Volt ott rejtőzködés, harc.. szóval. Ez az egy dolog amit védek a filmben.
Orkok. Hát borzadály. KB Zabi hadsereg. Ennyire borzasztóan sz*rnak beállítani őket. Ezektől félt egész Középfölde?? Hát vicc kategória. Két Elf rommá alázza őket. De kb minden ellenféllel így vannak.
Poénok szánalmasak voltak, főleg az utalások a gyűrűk urára. Meg ezek a kapkodások. Gandalf itt van A pontban, de 2 perccel később már B pontban viaskodik az erődben az orkokkal.
Sokat vártam tőle, mert az első rész szerintem fantasztikus volt. Tetszett, hogy ŐSZINTÉN Fatasyra hajazott a film, a kalandozással, az énekekkel, a Törpök bohóckodásával, de ez a 2 rész minden téren bukta nálam. Átment agyatlan hentelésbe az egész.

Mr. Schreck 2013.12.18. 06:20:24

Megnéztem ma a 5 seconds per centimetert, amit Blacksheep ajánlott. Én is hasonlóképpen állok az animékkel mint Freddy, de ez megfogott. Valahogy nem tudtam kiverni a fejemből. :D Kiváncsi vagyok milyen sikere lesz.
süti beállítások módosítása