HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #42 (2013. December) 211 perc

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-Glengarry Glen Ross
-Másodpercenként 5 cm
-Super
-Jackass: The movie
-Gilbert Grape
-Minden héten háború
-A 2013-as filmév



A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (192 MB) 211 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/
Facebook oldal

Csatolmányok:


A tökéletes mozi: http://theoatmeal.com/comics/movie_theater_layout

Mémem Zoly "Túl a fenyvesen" kijelentésére: pic.twitter.com/OzkSIAwBzz

A Sweeney magyar DVD kiadásának rémes borítója

Címkék: filmbarátok podcast

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr505715021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ted E. Bear 2013.12.29. 13:00:55

Dunaújvárosban is 4k-s vetítő van moziban, csak a vászon pici sajnos.

Sakktanár 2014.01.06. 19:33:37

Ha bármit be lehetne rakni a karácsonyi műsorba, én a Nerd karácsonyi epizódjait biztos levetíteném :D Bár azokat csak 10 után lehetne

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.02.16. 22:23:43

komolyan Freddy te is aztán fanyalogsz minden filmen, erre a Kickass jelenti a humort ?????? énkéárekelnézést

freddyD 2014.02.16. 22:26:15

@scal:
-Nem Jackass?
-Én miért fanyalgok mindenen?!
-Igen, szeretem a Jackasst és jókat nevetek rajta. Nem szégyen ez

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.02.19. 17:24:32

@freddyD: jah igen Jackass csak egyszerre hallgattam meg három podot és lefáradt az agyam

hát szerintem ez egy igen titkolnivaló perverzió, amit ezek az állatok csinálnak az egyenes arányban mutatja miért érett meg az emberiség a pusztulásra, pl. a tojásrántotta evés miután kihányták

főleg, hogy csomó mindennek meg nem érted a humorát

fanyalgás (pl. ez a protestálás a szuperhős filmek ellen, vagy a nem nézek animét - ez olyan nyárspolgári egy filmkedvelő ne írjon már le 8000 filmet csak mert nem tetszett neki egy tucat) de majd ígérem jegyzetelek ezentúl, hogy konkrét példákat tudjak mondani

a Toldi mozi pl nem hipszter hely, csak jelenleg nem is tudom hányadik arculatváltást csinálják, egyik legjobb mozi Pesten, bár mostanában a Puskint jobban kedvelem én is

szal Jackasst kinéznék egy Gergőből, de te könyörgöm, ne már, ez nagyon durván gáz

freddyD 2014.02.19. 17:31:37

@scal: Ahogy mondtam, nekem sem tetszik minden egyes dolog onnan, de a szuperhősös marhaságokkal ellentétben ők filmről filmre képesek voltak újat mutatni, anélkül hogy ezt úgy érjék el, hogy elveszítenék arcukat(ami kicsit bizarr a brandet illetően, de remélem érthető a mondandó).

Animéből igazán tettem már jó pár lépést afelé, hogy megkedveljem, de asszem a Dámpír vámpírnál elég részletesen elmondtam, hogy mik zavarnak ezeknél a filmeknél.

A Toldi mozi attól mert arculatot cserélt, most még véleményem szerint masszívan hipszter hely (annál talán csak a Művész mozi jobban az), de mondom, nekem tök mindegy, amíg a körülmények adottak, hogy élvezhessek kultúráltan egy előadást. Ami a nőnél nem teljesen volt adott, de az a kisterem tervezése miatt volt és nem a nézők miatt.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.02.26. 06:06:46

@freddyD: kisteremben még nem voltam mondjuk, de nyilván olyan lehetett mint a Kino

a 3D elleni állandó pfujolás is ilyen :D végén pőont azért nem nézel meg egy jó 3D-s filmet mert már nem hiszel benne

a szuperhős filmek meg rendre megújulnak, úgyhogy a Supert mindenképpen nézzed meg, (a srácok elég durván félreértelmezték) ilyen még a Defendor is
süti beállítások módosítása