A következők inkább magamnak érdekesek, hogy majd nagypapaként visszanézhessem ezeket.
2010 végén átvettem más filmőrültektől azt a szokást, hogy naplót vezetek a filmezési statisztikáimról. Az én 2011 enyhén szólva szuperlatívuszokban gazdag, mert kétlem, hogy valaha ennyiszer lettem volna moziban és ennyi filmet láttam volna egy esztendő alatt. Magam is meglepődtem, ezt nehéz lesz überelni. A listán pirossal a moziban megnézett filmek vannak és a pontozásom aszerint megy, hogy mennyire szórakoztatott egy alkotás. Ezért lehet az, hogy pl a "Nyomás utána" több pontot kap mondjuk egy "Sin City"-nél, holott összképileg biztosan utóbbi színvonalasabb.
Az idei termésből a legalacsonyabb pontszám a 2/10 volt, amit rögtön három filmnél is kiosztottam. (Mutánsok, Holtak naplója,A Darázsnő). Mind a három elviselhetetlenül unalmas, idegesítő, de ha most a 3 közül ki kellene választanom a legrosszabbat, akkor talán a Darázsnőt választanám, amely szerintem már akkori mércével is egy nagy nulla kellett hogy legyen. A mazochisták itt megnézhetik a filmet teljes egészében, de inkább töltsétek valami hasznosabbal azt a 73 percet...
A moziban megtekintett filmek közül egyértelműen a Rubber című moslék volt a legrosszabb... Tudtam, hogy rizikós egy film, de ekkora szart azért mégsem vártam... Újra csak azt tudom mondani vele kapcsolatban: Ha ezt összevágták volna egy 7 perces rövidfilmmé, akkor még akár jó is lehetett volna. Szintén megbántam a jegyem a Testcsere illetve a Csata Los Angeles filmnél is. Főleg utóbbinál azért többet vártam volna.
10/10-ből összesen kettőhöz volt szerencsém: Egyszer a Terminátor 2, amely szerintem a mai napig egy hibátlan kultfilm, valamint a "Nagy szökés", amelyet már egy Filmbarátok epizódban agyondicsértem. Fantasztikus film, fantasztikus szereplőkkel.
Moziban szerencsére idén inkább jó filmeket láttam, mint rosszakat. Ha úgy vesszük, az idén látottak közül (milyen meglepő) "A harcos" tetszett a legjobban, de mivel az már a múlt Oscar szezonba tartozik (azaz 2010-es film, csak idén ért hozzánk a moziba), mondok pár igazi idei filmet is: Legjobb mozis élményem idén a Drive volt. Ritkán van az nálam, hogy szinte egyből újra kedvem volna megnézni egy filmet, nos itt abszolút ez a helyzet. Alig várom, hogy megjelenjen DVD-n vagy remélhetőleg Blu-Ray-en. Szintén nagy 2011-es favoritom volt a "Forráskód" és a "Pénzcsináló". Kifejezetten kellemes meglepetésnek meg az "Igazság ára" illetve a "Csúcshatás" volt. Különösen szép emlék marad még a kertmozis "Koszorúslányok" látogatásom. Idén is kell majd kertmoziznom, ezt már elhatároztam.
Jöjjön egy pár statisztika:
Igen, tudom. Sok időm van...
2011-ben megnézett filmek száma: 194
Moziban megnézett filmek száma: 32
Idei filmátlag: 6,5 pont
Még mielőtt a tovább után láthatnátok az összes filmet, egy kérdés: Ti is csináltok ilyeneket? Ha igen, szívesen elolvasnám a ti statisztikáitokat is :)
Én, a Robot 7/10
Tetthely: Soha többé szabadnak lenni 9/10
Királyság 7/10
Rubber 3/10
Piranha 3D 6.5/10
Freddy vs Jason 5/10
Macskafogó 9/10
The Cove (Az öböl) 8,5/10
Macskafogó 2 7/10
A következő 3 nap 9/10
Romper Stomper 7/10
Vágatlan Verzió 4/10
12 Majom 7,5/10
Tetovált lány 8/10
Őrült küldetés 3/10
Majd, ha fagy 9/10
Frankenstein 8,5/10
Köntörfalak 7/10
Frankenstein menyasszonya 5,5/10
Európai vakáció 7/10
Lottózsonglőrök 8/10
A király beszéde 8/10
A barlang 6,5/10
A félszemű 7,5/10
Intim fejlövés 7/10
Terminátor 2 10/10
Cloverfield 8/10
Fekete Hattyú 7/10
A harcos 9,5/10
A remény bajnoka 9/10
Mutánsok 2/10
Exit through the gift shop 6/10
Tökéletes trükk 8/10
Catfish 7/10
Rendezte: A Halál 3/10
Sziklák Szeme 2 6/10
Eden Lake 9/10
127 óra 8,5/10
1 millió dolláros bébi 8/10
Sin City 8/10
Nyomás utána 9/10
Véres gyémánt 8/10
Frequency 8,5/10
Asterix 12 próbája 8/10
Föld inváziója – Csata: Los Angeles 4/10
Az utolsó egyszarvú 4/10
Kivérezve 2,5/10
A másik én 8,5/10
A lány aki a tűzzel játszik 7/10
Csibefutam 9/10
Összeomlás 9,5/10
Bor, Mámor, Provence 6/10
A Pusztító 4,5/10
Szuperzsaru 7/10
Lugosi Béla, a bukott vámpír 4/10
Ismeretlen férfi 6/10
Sikoly 4 6,5/10
Végső stádium 3/10
Élve eltemetve 8/10
Oviapu 4.5/10
A sas 7/10
Csúcshatás 8/10
A gyerekek jól vannak 6,5/10
Tarzan (Disney) 8/10
Doom 4/10
Forráskód 9/10
High On Crack Street (HBO Dokumentumfilm) 7/10
Faun labirintusa 6/10
Darkman 6,5/10
Valami van odalent 3/10
Túszdráma 8/10
Jackass 3 8/10
I saw the devil 8,5/10
Winter's Bone 7,5/10
Adásunkat megszakítjuk 4/10
A zongorista 9/10
A bálnalovas 6/10
X-Men: Az elsők 6/10
Oldboy 4/10
Terminátor 3 7/10
Jackass 3.5 6/10
A nagy szökés 10/10
Mr Brooks 8,5/10
Gattaca 8/10
Millenium 3 – A Kártyavár összedől 7,5/10
Az igazság ára 8/10
Kilenc áldozat (Heart of America) 6/10
Napfény 7,5/10
Super 8 7,5/10
Diszkópatkányok 5/10
Túszharc 7/10
Star Wars IV – Egy új remény 7,5/10
Holtak naplója 2/10
Star Wars V – A Birodalom visszavág 8/10
A halál 50 órája 8/10
Chip Katonák 7/10
Kapitány és katona 8/10
Vegasi vakáció 5/10
A szökés 7,5/10
Hetedik 9/10
A fülke 8/10
Halálkeringő 6/10
Harry Potter és a bölcsek köve 6,5/10
Harry Potter és a titkok kamrája 6/10
Spongyabob, a mozifilm 7/10
Harry Potter és az azkabani fogoly 6,5/10
A leghosszabb nap 8/10
A bestia 5/10
Könnyű nőcske 4/10
Bronson 5/10
Harry Potter és a tűz serlege 7/10
Testvérbosszú 8/10
Starship Troopers 2 4/10
Harry Potter és a Főnix rendje 7/10
Oscar 5/10
Star Wars VI: A jedi visszatér 8,5/10
Harry Potter és a félvér herceg 5,5/10
Harry Potter és a halál ereklyéi I. 4,5/10
Huligánok 7.5/10
4 hónap, 3 hét, 2 nap 7/10
Bride of the Monster (Ed Wood) 3/10
Harry Potter és a halál ereklyéi II. 7,5/10
Robin Hood (Disney) 8,5/10
Kincs, ami nincs 6,5/10
Üvegtigris 7/10
Majmok bolgyója – A lázadás 7/10
A darázsnő (Wasp Woman) 2/10
Rocky 8.5/10
Rocky Balboa 7/10
Halál Futam 2000 5/10
Koszorúslányok 6,5/10
Európa Túra 4/10
Kontroll 7,5/10
Ilyen az élet 6/10
Columbo: Nehéz ügy 4/10
Darkness 4/10
Ausztrália 5/10
Haláli Fegyver 6/10
Ultraviola 2,5/10
Konyec 5/10
Elemi Ösztön 2 5/10
Tomb Raider 2 – Az élet bölcsője 4/10
Star Wars: Episode I 6,5/10
Fehér zaj 4/10
Drive 9/10
Star Wars: Episode II 5,5/10
Star Wars: Episode III 7/10
Ikerjátszma/Simon mondja 3/10
Holtak földje 6,5/10
Harry Brown 8/10
Fanboys 8,5/10
Mulan 8/10
Rango 7/10
Fertőzés 7/10
A báránysültek hallgatnak 5/10
A király nevében 5,5/10
Született gyilkosok 2,5/10
Amerikai gengszter 8,5/10
Jurassic Park 8/10
Veszett 5/10
A guardista 7.5/10
Hollywoodland 6,5/10
Shrek 8/10
A keményfejű 4/10
Jurassic Park 2 4/10
Es war einer von uns 8/10
Oroszlánkirály 3 – Hakuna Matata 7/10
Jurassic Park 3 6,5/10
A Pláza Ásza 5/10
Amerikai Szépség 7/10
Az arany bűvöletében 4/10
A sakál napja 8/10
Dumbo 9/10
Földrengés 4,5/5
Horrorra akadva 6/10
Shrek 2 7/10
Engedj be! 8,5/10
Bis nichts mehr bleibt 8/10
A gázoló 5/10
A maszk 7.5/10
Martyrs 3,5/10
Funny Games 3,5/10
I spit on your grave / Köpök a sírodra (1978) 4/10
Barney és a nők 6,5/10
Pénzcsináló 8/10
Testcsere 4/10
Fegyverszünet karácsonyra 7,5/10
Ki a Télapó? 3/10
The tortured/Megkínozva 5/10
Dumb és Dumber 8/10
Le Mans 6/10
Drágám, add az életed 7/10
Fegyverek szava 3/10
Rém rom 5/10