HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Tisztában vagyok vele, hogy mennyire topaktuális sorozatot néztem most, de nah...Csoda, hogy erre sikerült időt szakítanom.

A sorozat történetéről már felesleges mit mondanom, mindenesetre roppant érdekes belegondolni, hogy mi lenne, ha mi elmehetnénk egy GTA világba, ahol bármely sarkon valami misszió várna ránk, vagy egy halom interaktív karakter, akikkel mi azt csinálhatnánk amit akarnánk, ők viszont csak limitáltan tudnának védekezni ellenünk.

Ezt viszonytlag jól át tudta adni a sorozat, még ha azért pár logikai buktatót nem is tudott elhessegetni a néző fejében (pl. fizikailag lehetetlen mindent rekonstruálni egy éjszaka alatt. Akár csak a helyekben tett károkat néha nem tudom elképzelni, hogyan lehetne naponta helyrehozni a resetelés alatt).

A sorozatról már hallottam, hogy átmegy a nehezen követhető kategóriába, amit én jó ideig nem tudtam alátámasztani. Már azt hittem én vagyok ilyen marha okos a többséghez képest, de aztán legkésőbb a 8. résztől már valóban kezdett átmenni a sorozat egy második Lost-ba, amit rendkívül sajnáltam. Tényleg szükség volt itt Arnold, útvesztős, droidos lelkivilág egyvelegre? Kicsit túl sokat markolt a művészkedős bödönből szerintem.

Pedig olyan sokáig olyan üdítően kellemes néznivaló volt. Semmi cliffhanger, semmi őrületes fordulatok, egyszerűen egy igényesen elmesélt történet / kalandfilm.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr7012661967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chrysh 2017.07.15. 09:39:19

Hát igen, a 8. résztől kezdve teljesen elgurult a gyógyszer. Nem vallom magamat butának, de onnantól kezdve nagyon figyelni kellett, hogy milyen fordulat fordulatának a fordulatos fordulata következik be.
süti beállítások módosítása