Ahogyan már tavaly, most is itt a filmes naplóm, amelyet most már másodjára készítek el.
Összesen elvileg 169 filmet néztem meg (feltűnt, hogy a Drive kimaradt, szóval azt utólag még beírtam), statisztikáknál ugyanakkor csak 168 jött ki. Többszöri nekifutás után sem találtam meg a hiányzó darabot, tehát van egy 1 filmes hibahatárom :P
Tavaly 194 filmet láttam, ami 25-tel több, mint most. Volt egy időszak, mikor nem igazán volt filmezhetnékem, ezekről a sorozatok is tehetnek.
Moziban (pirosan jelölve) 32 alkalommal voltam, ez pont ugyanannyi, mint tavaly.
A megnézett filmek átlaga 6,7/10, ami két tizeddel jobb, mint a tavalyi (6,5/10)
Újra elmondanám, hogy nálam a pontozás aszerint megy, hogy mennyire szórakoztatott egy film, így lehetnek számotokra szentségtörések. De nálam ez a fő kritérium.
Legrosszabb: Idén szerencsére "csak" két 2/10-es remekműhöz volt szerencsém. Ebből az egyik egy minősíthetetlen C-akció/sci-fi film, ami az "51" névre hallgat. Viszonylag új, és egy az Area 51-ben kiszabadult földönkívüliről szól, de egyszerűen kritikán aluli. Ennek ellenére mégis a magyar "Fej vagy írás"-t nevezném a legrosszabbnak, ami nálam valahogy extra mód kiverte a biztosítékot. Az is nagyban hozzájárul mondjuk, hogy a Dancsó Petivel elkészített bemutatónak hála jó párszor végig kellett szenvednem, szóval azt egy életre többet látni nem akarom.
A moziban megnézettek közül a szintén magyar "Magic Boys"-t nevezném a legrosszabbnak, DE a film messze nem volt olyan brutálisan rossz, mint ahogyan azt vártam/vártuk. Eleve elég jó mozis évem volt, szóval nagy konkurenciája nem volt. Max a Piranha 3DD-t tudnám még felhozni, de az sem pusztított szét agyilag, hogy komolyabban haragudnom kéne. Ott akkor már sokkal inkább húztam a számat a Hadak útjánnál, vagy a Bosszúállóknál, mert ott azért voltak legalább elvárásaim.
Legjobb: 10/10-es mesterművekből idén szerencsére több volt, mint tavaly. Ezek között volt olyan, amiről tudtam, hogy azok lesznek (Toy Story 3, Cápa, Drive, Forrest Gump), de váratlanul lenyűgözött az Életrevalók vagy akár a Fifti-Fifti is
Mozikban is rengeteg fantasztikus alkotást csodálhattam meg. Az Utódok, az Éhezők Viadala, a Csempészek vagy a Fékezhetetlen különösen nagy nyomot hagytak bennem. Sokan legyintenek rám a Csempészek őrületem miatt, de teljesen elámultam ott a moziban attól az adrenalinbombától, amit ott váratlanul az arcomba kaptam. Ilyet ritkán él meg az ember.
Ha már mozi, szerencsére idén sem maradtam kertmozis látogatás nélkül, ezúttal bár a "Hogyan lopjunk felhőkarcolót" nem volt valami nagy szám, az élmény ennek ellenére még mindig csodás volt.
Remélem ti is írtok idén is visszajelzéseket, hogy nálatok hogyan zajlott az idei esztendő.
De akkor jöjjenek a filmek:
Tökéletes világ 7/10
Charleston 2,5/10
Legenda vagyok 8,5/10
Conan O'Brien can't stop 6/10
Muppets 7/10
Óvakodj az idegentől 6,5/10
Ennyi! 4/10
Az öldöklés istene 5/10
Idegen arcok 4/10
A gödör 7/10
Jöttünk, láttunk, visszamennénk 3,5/10
Szkafander és pillangó 6,5/10
500 nap nyár 8/10
Toy Story 3 10/10
Kill List 5/10
Hosszúsági fok 9/10
Borotvaélen 7/10
Terminátor Megváltás 6,5/10
Hadak útján 5/10
Utódok 9/10
Dead Silence 4/10
Az ígéret megszállotja 8/10
A segítség 8.5/10
The Artist 7/10
Éjfélkor Párizsban 3/10
Az operaház fantomja 4/10
Warrior 7,5/10
Shame 7/10
Száll a kakukk fészkére 9/10
Schindler listája 9/10
Éretlenek 6/10
A legszebb dolog 7/10
Dögkeselyű 7/10
51 2/10
Csempészek 9,5/10
A tengeralattjáró 9/10
Csoda a jégen 7/10
Fehér Pokol 8/10
Punisher 6,5/10
Amerikai Pite 2 9/10
Amerikai Pite: A találkozó 7,5/10
A vonat 7/10
A bennfentes 9/10
Silent Hill 7/10
Az éhezők viadala 9/10
Rohanás 7/10
Szellemíró 7/10
Rampage 6/10
Trancsírák 8/10
Cop Land 7,5/10
Szőke Kóla 3,5/10
A kampós gyilkos/ A szeg 3/10
Nagymenők 7,5/10
Bosszúállók 5/10
Jákob Rabbi kalandjai 9/10
Fej vagy írás 2/10
Horgász a pácban 5/10
Játsz/Ma 7/10
A Diktátor 7,5/10
Nincs kettő, négy nélkül 8,5/10
A Sebhelyesarcú 9/10
Kutyák és macskák 7/10
Die Hard 9/10
Die Hard 2 7,5/10
Die Hard 3 8,5/10
Die Hard 4 7,5/10
Kábelbarát 7.5/10
Prometheus 7,5/10
Ideglelés/Blair Witch projekt 8/10
Blutzbrüdaz 8,5/10
Blair Witch: Ideglelés 2 6/10
Egy kis kiruccanás 8,5/10
Meggyónom 7,5/10
Hátsó ablak 9/10
A remény rabjai 9/10
Dick Tracy 7/10
Piranha 3DD 4,5/10
Kaktusz Jack (Villain) 6,5/10
Főnök szoknyában (de Funés) 3/10
Gyilkos donor 6/10
Hogyan lopjunk felhőkarcolót 5/10
Folytassa Cleo 4,5/10
Nicsak, ki tetovál (de Funés) 6,5/10
Itt a gyémánt, hol a gyémánt (de Funés) 4/10
A kör 6,5/10
Halálos Fegyver 8/10
A tévedés áldozata 6/10
Sherlock – A rózsaszín dolgozószoba 7/10
Életrevalók 10/10
Halálos Fegyver 2 8/10
Halálos Fegyver 3 7,5/10
Sherlock – A vak bankár 8/10
Az ördögűző 9,5/10
Sherlock – A nagy játszma 6,5/10
Ink 8/10
Sötét lovag – Felemelkedés 7,5/10
Halálos Fegyver 4 7,5/10
Kelly hősei 7,5/10
Dobogó Kövek 5/10
Ilyen a boksz 6,5/10
Hellboy 7/10
Apokalipszis Most – Rendezői változat 7/10
Hóbortos hétvége 4,5/10
Rabia 6/10
Leleményes Hugo 7,5/10
Drive 10/10
Fifti-Fifti 10/10
A pofátlan 7,5/10
Kínában kutyákat esznek (I Kina spiser de hunde) 8/10
Hülyék paradicsoma 6,5/10
Az emlékmás (2012) 6/10
A kötél 7/10
Az emlékmás (1990) 7,5/10
Expendables 2 7,5/10
Egy nehéz nap éjszakája 3/10
Mission Impossible 4 6,5/10
A profi 5/10
Skyline 7/10
Moszkva tér 6/10
Fékezhetetlen 9/10
Ballistic 3/10
Sivatagi cápák 8/10
Kockázatos üzlet 4/10
Démoni doboz 7/10
South Park film 9/10
Pszichoszingli 7/10
Top Secret 6,5/10
A harc mestere 4/10
Ház az erdő mélyén 7/10
Loopers 7/10
Kismenők 3,5/10
Szörnyecskék 8,5/10
Magic Boys 3,5/10
Mesék a kriptából: Vérbordély 7/10
Men in Black 3 7/10
A Túlélősziget 3,5/10
A fantasztikus róka úr 7,5/10
Fekete halál 6,5/10
Éjféli etetés 4/10
Ace Ventura 2 8/10
Forrest Gump 10/10
Crank 6,5/10
Elrabolva 8/10
Elrabolva 2 5,5/10
Az oroszlánkirály 8/10
Cápa 10/10
Utolsó Műszak 8/10
A dög 6,5/10
Az Argo-akció 8,5/10
ParaNorman 7,5/10
A dög 2 3,5/10
A dög 3 5/10
Carrie 7/10
Wall-E 8,5/10
B13 – Bűnös negyed 7/10
A nyomozó 7/10
Sinister 8/10
A hobbit 7/10
Fegyencjátszma 2,5/10
Mezsgye 5/10
Mezsgye 2 4/10
Leszbikus vámpírok gyilkosai 6/10
Mezsgye 3 3,5/10
Valami Amerika 7/10
Pi élete 6,5/10
Tombstone 7,5/10
Gyorsabb a halálnál 7,5/10
1984 osztálya 8/10
Nincs bocsánat 6/10