HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

19.
november

Jackass 3D

freddyD  |  14 komment

A film után hazaérve előkaptam a mobilom hangrögzítőjét és jöjjön a beszámoló :) 

Címkék: film

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr712460295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[SPARK] 2010.11.19. 23:13:36

Jó kis beszámoló köszi :)
Így mostmár meg is nézem :) de előtte az első 2 részt ::))

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.11.20. 01:37:18

Őszintén szólva a Jackass számomra sosem volt több, mint őrült gag-ek, amikhez hasonlót (ha kevésbé örülteket is) találunk a neten. És végülis ennyi a Jackass. :) Az első két filmet láttam, de sort keritek erre is.

Általános reakcióm amúgy a gagekre: Ki az a hülye, aki...
a) szétütteti a tökeit
b) leugrik xy helyről
c) szemére rak piócát
d) stb.. :D

Mindenesetre köszi nektek a beszámolót, külön öröm, hogy Freddyné is szerepel, nem számitottam rá, de jó ötlet volt :) Ha lesz rá lehetőség, szivesen hallgatnék hasonló filmes beszámolókat tőletek a jövőben is :)

KolyDay 2010.11.20. 10:23:52

@-=RockerLaLee=-: szerinted hogy tudnám megnézni magyarul mozin kívül?

freddyD 2010.11.20. 11:29:06

@KolyDay: Sehogy. Megvárod a DVD megjelenést, ott biztos lesz feliat

@-=RockerLaLee=-: Azt azért ne felejtsd el, hogy a neten csak azóta vannak ilyenek, amióta ők elkezdték.

algi 2010.11.20. 11:36:59

@freddyD: A Hazárd megye lordjait láttad? Abban is volt egy-két stunt, bár nyilván kamuk voltak, de gondolom kaszkadőr azért nem kellett neki.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.11.20. 12:02:41

@freddyD:
Nem tudom hallotál-e már a CKY-ról (Camp Kill Yourself).. Lehet Jackassék előtt alakult meg a CKY, de ők is hasonló dolgokat csinálnak, csak általában gusztustalanabbakat, pl. futás közben ürités meg hasonlók..

freddyD 2010.11.20. 12:40:50

@-=RockerLaLee=-: Hogy ismerem-e? Megvan eredetiben az első 3 albumuk :D
A CKY korábban alakult, Bam Margera és haverjai csinálták a kiegészítő videókat a bandának. Sok jelenetet azokból az időkből be is mutattak a Jackassen

@algi: Nem láttam. Elég rossz kritikákat kapott :P

Gaben No.1 2010.11.20. 13:21:56

Én ma megyek be rá és nagyon remélem, hogy jó lesz :D
@freddyD: Mi ez, hogy barátságból rudja tökön?! xD
Örülök neki, hogy nincsenek ilyen barátaim...,
várjunk csak, most, hogy így jobban belegondolok csak ilyenek vannak xD

Gaben No.1 2010.11.20. 13:33:04

Nekem amúgy tetszett a Hazárd megye lordjai :)

vbhusi97 2010.11.20. 16:32:16

Jó beszámolo volt külön meglepetés hogy Fredyné is becsatlakozot a bemutatásba
Nekem igy jobban tetszet!!!!!!!!!!!!!!

vazzegabi 2010.11.20. 16:49:50

FreddyD írtad régebben, hogy megnézed az Expendables-t is moziban, arról nem lesz beszámoló?

algi 2010.11.20. 17:36:50

@freddyD: Szerintem se volt valami jó, de ha elkapod tévében, akkor szerintem érdemes megnézni, mert jó pár jelenetnél olyan érzésem volt, hogy direkt Jackass rajongóknak készült. (Pl. van egy jelenet, amiben a kocsival egy széfet vontatnak nagy sebességgel az úton, Jonny Knoxville pedig meglovagolja.)

freddyD 2010.11.20. 20:54:10

@vazzegabi: Megnéztük. Akartam beszámolót, de aztán elmaradt. Őszintén szólva kicsit többet vártam tőle, miután annyian istenítették. Nem volt rossz, de ha nem ezek az emberek lettek volna benne, akkor senki sem beszélne erről a filmről. Jó volt látni az öreg harcosokat persze, Dolph Lundgren bántóan keveset szerepelt. Ami a filmben nem tetszett, az az operatőri munka volt.Akciónál úgy ráközelítettek, hogy azt sem tudtam, mi a frász történik éppen

vazzegabi 2010.11.21. 00:24:04

@freddyD: Hát igen, jó volt de lehetett volna még jobb, amugy én a 2. részétől sokkal többet várok majd, állitolag Bruce Willis is a főszereplők között lesz, és arnold schwarzenegger is többet fog szerepelni. Szerinted van rá esély hogy jobb lesz ?
süti beállítások módosítása