HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nem először látok ilyet, de ez a fajta munkateljesítmény amit most láttam ez kiverte bennem a biztosítékot... Tiszta ideg vagyok, nem vicc... Egyik kedvenc blogom a Comment:Com írta meg nemrég, hogy milyen elképesztő sületlenség volt a TV2 Mokka című műsorában tegnap. Beszarok.

Következő alapsztori.

Nem tudom elképzelni miért, de a reggeli műsoros készítők úgy gondolták, hogy kb egy évvel a premier előtt muszáj beszélni az új Batman filmről... Az lényegtelen, hogy most kezdik csak a forgatást Bukarestben, de mindegy.Beszéljenek róla. Hallatlan kutatómunkájuknak hála valahogy mégis sikerül elővarázsolniuk egy trailert a Dark Knight Rises-ra (ismétlem, a filmet még csak most forgatják), de micsoda pech, hogy egy Batmanes VIDEÓJÁTÉK trailerét mutatják. Legkésőbb ott félbe kellett volna szakítaniuk az adást, mikor látni, hogy számítógépen animált karakterek bohóckodnak ott. De tudjátok mit? Még ez is elment volna, de aztán hívtak egy "filmkritikust" (akiről fogalmam sincs kicsoda) és az olyan magabiztossággal dumál hülyeségeket, hogy nekem kínos az egész. Mindezt méltatlan és nem éppen professzionális hangnemben, ilyet még nem láttam. Én sem istenítem a Sötét Lovagot, egyszerűen "csak" egy jó film, de fel nem fogom, hogy mi válthatott ki ebből a pacákból ilyen indulatokat. Mindezt úgy, hogy érzékelhetően nincs sok fogalma a Batman franchise-ról.

Szóval összefoglalva három ember beszélt egy témáról, ahol senkinek sem volt fogalma, rosszul lett felvezetve és a néző hamis infórmációkkal lett gazdagabb (Nolan szerint a Joker nem fog visszatérni). Beszarok. 

Címkék: tv hülye emberek

84 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr932672270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LoGi 2011.02.19. 11:07:47

nem ez az első alkalom, elég sok volt már :S
(amikor olyanról beszélnek, amire 0 rálátásuk van, és baromságot mondanak)

Abydos · http://abysan.com/blog 2011.02.19. 11:16:21

Amióta Vezekényi Lacika megjelent náluk, azóta én SEMMIT nem hiszek el a TV2-nek, még híradót se nézek náluk.

vakty 2011.02.19. 11:21:42

Ez hihetetlen! Teljesen ledöbbentem. És biztos van aki ezt elhiszi

Almipotter 2011.02.19. 11:30:07

Kövezzetek meg, de én jókat röhögtem a csávó szövegein. :)
Azzal persze egyetértek, hogy ez nem igazán ment el filmkritikusi elemzésnek a dolog, inkább valami humorista műsorba fért volna el.

A Dark Knight-ot amúgy én is elég gyenge filmnek tartom és valahol azzal is egyet értek, hogy Heath halála adta meg neki azt a löketet, ami ennyire felfújta a lufit, de hangsúlyozom, nem ezért röhögtem a pali szövegein, ilyen mély érzelmeket belőlem se vált ki egyetlen Batmanes alkotás se.

A az a videójáték, aminek a folytatásához készült a videó pedig a személyes kedvencem a Batman univerzumból.

Den_kun 2011.02.19. 11:34:00

"Ez hihetetlen! Teljesen ledöbbentem. És biztos van aki ezt elhiszi"
teljesen egyetértek az előttem szólóval

Zeratul86 2011.02.19. 11:35:39

Úgy fejlődik a játékipar, hogy ezek az amatőrök már nem tudják megkülönböztetni a számítógépes animációt a filmtől.:D

Gaben No.1 2011.02.19. 11:57:44

@Abydos: Én is Lacika óta világosodtam meg :D
Nekem sajnos nem hozza be a videót, de képzelem milyen lehet

delfingoka 2011.02.19. 12:04:57

Én ezért nem nézek egyáltalán Rtl Klub és Tv2-őt.Mert folyamatosan az emberek hülyítése megy.Amúgy nem ez az első eset, hogy ilyen idiótaságokat beszélnek.Kicsit jobban otthon van az ember valamiben akkor rájön, hogy 90% szenny amit mondanak.BOTRÁNY csakúgy, mint a való világ és társai...

vazzegabi 2011.02.19. 12:34:58

Ezt nem hiszem el, ilyet leadni tv-be, ez valami szégyen. Hogy a fenébe lehet ennyi baromságot összehordani. Nem találok szavakat.

JÓ PC GAME NERD (törölt) 2011.02.19. 12:44:31

Ennek meg mi baja???????????????????????????
Mit adtak ezek neki hogy így leszidta a Batmant?Döbbenet!
Hölgyeim,uraim ismerjék meg a világ legnépszerübb filmkritikusát aki minden ***** összehord.

MichaelKnight 2011.02.19. 12:50:10

Gondolom a forma egy darab Batman képregényt sem olvasott el soha az életében... és "szakértői filmkritikát" mond egy olyan filmről, amit látott egyszer, és szerintem akkor sem fogta fel, hogy mi történik a képernyőn... mellesleg nem volt nekik feltűnő, hogy egyik percben arról beszélnek, hogy nem tudják, ki lesz benne a gonosz, majd utána a "trailerben" ott van Dr. Strange...akiről gondolom fogalmuk sincs, hogy kicsoda...az imdb-re meg gondolom nehéz lett volna felmenni valakinek ilyen fizetés mellett.

TheClownPrinceofCrime 2011.02.19. 13:01:45

És ami a poén hogy képesek a Batman Arkham Asylum második részének az Arkham City-nek a trélerét lenyomni beszarok. a tv2 egy kalap....(tetszés szerint behelyettesíthető)

Puffy100 2011.02.19. 13:10:15

Jézusom! Ez egy gyökér. Életem legrosszabb filmjéről sem tudnék ilyen merő utálattal és undorral beszélni.

TheClownPrinceofCrime 2011.02.19. 13:19:44

És még egy gondolat:azt sem értem hogy ha már megpróbálnak szakértőt is belevonni hogy egy "SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉK TRAILER"éből mondja meg hogy milyen a film, és erre elkezdi szarozni Batmant. Pont amikor Batmannek az a lényege hogy nincs szuperereje és így veszi fel a verseny a szuperbűnözőkkel(Poison Ivy, Mr. Freeze stb...) és ilyet mer mondani hogy diliházban a helye, annak kéne oda menni aki ilyet mond. Aki a Batman rajfilmeken/filmeken nőtt fel (köztük én is) annak ez nem csak egy bőrszerkóban rohangáló idiótáról szólt, hanem hogy segít az elesetteken és rászorulókon még ha nincs hozzá szuperereje. Az én gyerekkorom meghatározó alkotásai voltak. Méghogy filmaszakértő, a 4 éves hugom jobb nála. Kövezzetek meg ha nincs igazam

MeAndris 2011.02.19. 13:39:16

@Abydos: Szerintem azért a TV2 mértékekkel jobb mint az RTL KLUB mert ott a szar VV meg hasonlók mennek.

Dynamo 2011.02.19. 13:41:56

Szánom az ilyet. És ami rosszabb, az én pofámról ég le a bőr helyettük is.

ACDCfan 2011.02.19. 13:46:37

Én......édes.....jézusom.Hogy lehet ennyi baromarc egy helyen!??!?!?Náluk még a 80 éves nagyanyám is jobb filmkritikus és legalább észreveszi, hogy nem élőszereplős a bemutató hanem egy számítógépes animáció!

Mr.Bean 2011.02.19. 13:54:41

Ez szánalmas:)) Tenyleg nem sok köze van a filmhez ennek a ''filmelemzőnek'', és még ahhoz is hülyék hogy megklülönböztessenek 1 játék animációt (mentségükre szóljon,hogy azért elég pofásan néz ki a trailer) 1 filmtől.Értem én, hogy nem lehet mindenki egyformán otthon a játékok világában, de akkor is volt pár olyan rész ahol világosan látszott,hogy az bizony nem 1 film.A pali meg hogy fel van háborodva már XD
mintha egy iskolába járt volna a rendezővel, az mindig jól megverte volna (biztos jó nagy loser lehetett már akkor is) és most igy akarja lejáratni, hogy lehordja a filmjeit.

eraserhead 2011.02.19. 13:55:24

Mindenki aki látta ezt a szart, támogatta a csatornát.

Nekem 15 éve nincs TVm :D

ACDCfan 2011.02.19. 14:01:06

@MeAndris: Hát ha neked jobban bejön az hogy mindenféle szart össze-vissza mondanak a híradóba is kivéve azokat a híreket nem ami talán fontos lenne (pl. néhány politikai hír hejett benyomnak vmi fárasztó szar árva gyerekes történetet) meg, hogy a magyar "sztárok"(idióták) szénné égetik magukat és közbe röhögnek akkor igazad van....

delfingoka 2011.02.19. 14:45:35

@eraserhead: Nekem sincs már egy jó ideje :D
Nem nagy veszteség...

algi 2011.02.19. 14:47:08

Puzsér Róbert most nálam sztár lett. Aki más halálán poénkodik, az követendő példakép számomra.

algi 2011.02.19. 14:48:26

@ACDCfan: Annyi különbség van, hogy a TV2 támogatja a magyar filmgyártást, a külföldi művészfilmek magyarországi bemutatását, műsorra tűz művészfilmeket stb. Az RTL Klub ezt nem teszi meg.

Puffy100 2011.02.19. 14:59:43

@TheClownPrinceofCrime: Egyet értek! Eleve maga Batman is a Dc-nél jelenik meg. Amiben a "DC" a "Detective Comics"-ből származik, ami a legrégebbi képregény amerikában. És ahol a lényeg nem a szuperhősökben van, hanem az "egyszerű" embereken, akik felülemelkednek a mocskon. Mindezt úgy mondom, hogy nem rajongok Batman-ért. Egy "kritikusnak" legalább ennyit érdemes volna tudnia. Szerinte akkor pl. Pókember is egy vicc, mert ne akarják már bemagyarázni, hogy egy embert megcsíp egy pók és akkor ő falonjár meg erős lesz? Ennyit a mai magyar médiáról...

Brian. 2011.02.19. 15:03:04

Na, hát ezen jót nevettem xD
Mint ahogy Albert Einstein is mondta: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség. De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos."
Egyszerűen hogy nem vette észre egyik sem, hogy ez egy animáció?! xD Akármilyen szépre is sikerült, azért jónéhány helyen lehet látni, hogy nem valós!!
Ez nevetséges... xD

gabrocki 2011.02.19. 15:26:29

@Brian.: tényleg nagyon realisztikus a "trailer", de... áhh xDD

Chocho89 · http://pcguru.hu 2011.02.19. 15:44:41

@algi: Tényleg, még meg is gyalázza szerencsétlen Leadgert... gusztustalan. Én ezen nem tudok nevetni.

ACDCfan 2011.02.19. 15:52:48

@algi: Igen.És milyen "jók" is azok a magyar és művész filmek...Sikerült meggyőznöd.-.-

norbertocarl 2011.02.19. 16:12:22

Én jót röhögtem rajta, a csávó beszél skizofréniáról, de közbe magával beszélgetett XD Kicsit hiperaktív, de szerintem jó arc (azon kívül, hogy nem ért a filmekhez, és pofátlanul meggyalázta Heath LEadger-t)

norbertocarl 2011.02.19. 16:18:47

www.puzser.hu/main.html
bocsi a két hozzászólásért, itt van a srác honlapja. Nekem valami humoristának tűnik :D

Istog 2011.02.19. 16:32:25

azt se tudja mit beszél de most komolyan játékból izélnek nem veszik észre hülye műsörvezető teszi fel a kérdéseket a hülye faszi elkezd beszélni a fiu női testben meg nem női testben meg tudja a faszom. most komolyan ez mi lenne?A hülye faszi csak úgy néz mert ő se tudja miről beszél a műsörvezetők túl hülyék ahoz hogy felfogják hogy HA MÉG MOST KEZDIK FORGATNI akkor hogy mutatnak részletet?áááááááááá most felbaszták az agyam.

nemecsek ernő áruló 2011.02.19. 16:33:08

A tv2 honlapján egy srác kilátásba helyezte, hogy a videót feliratozva elküldi a Warner Brothersnek. Na az szép lesz! :)

Istog 2011.02.19. 16:41:55

ááá az durva lessz

Primitív 2011.02.19. 17:59:34

www.youtube.com/watch?v=shbLfjEowjA
Nem akarok belemenni a politikába,de Vonának itt speciel ku..teljesen igaza van, ha a mai médiumokat tekintjük.Mónika show,Való Világ??Komolyan ez a színvonal???
Jah és ez volt a "szakértő",akkor milyen egy amatőr??

Clois 2011.02.19. 19:01:45

A trailerel kapcsolatban csak annyit, hogy azért azt valljuk be, hogy manapság olyan grafikák vannak amik egy olyan embernek aki nem szokott videó játékozni,fel se tűnik,hogy nem igazi (bár azért a vége fele volt 1-2 jelenet amin eléggé látszott,hogy nem igazi,de mindegy).Ettől függetlenül még mindig nevetséges ez,mivel ha már szereznek youtuberól egy trailert, olvassák már el a leírás meg az Akrham Asylum (vagy mi) címet...ez tényleg egy nevetséges dolog volt...
Ez a szakáll-betyár kritikus meg nem tudom mit keresett ott...amennyi baromságot összehordott az.Szerintem csak eltévedt a stúdióban,de gondolta megpóbálja felszedni a műsorvezető nénit...
még egy ok,hogy ne nézzek ilyen csatornákat.

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.02.19. 19:08:28

hát igen ez a tv2... mondjuk a retek klub se különb!!! az a szomorú hogy nálunk mégis ilyenekre van igény, de sztem egyre többen nem nézik egyiket se...

Primitív 2011.02.19. 19:18:14

Arra van igény, amire igényt csinálnak!

Dini108 2011.02.19. 21:35:02

Legalább látszódik hova fejlődik a játékipar:D:D Szerintem csak nem találtak semmilyen témák így kitalálták hogy a hétköznapi embert verjük át egy videójáték trailerével úgyse fogja észrevenni hogy az,és mondjuk azt hogy megvannak az információink az új batmanről elsőnek a tv2-ben...

szabolaci10 2011.02.19. 21:39:25

ezek a hülyék nem vették észre hogy animálva vaN ?

Kolonel 2011.02.19. 22:51:28

Reggel láttam, és engem is kiakasztott...
Szerintem ez a kivonata volt annak, amilyen egy filmkritikusnak tilos lennie: kategória alapján leszarozta a filmet, elkezdett teljesen más témáról beszélni rögtön az első válaszában, ellenérvnek felhoz egy hülye sorozatot a '70-es évekből, aminek semmi köze a mostani produkcióhoz, és üres hypenak nevezte azt, ami egyáltalán nem az.

És most hadd idézzek a Nostalgia Critic múltheti videójából:
"[Pókember 3 hülye táncjelenete után] ... és ez volt az, ami a legtöbb embernek túl sok volt. Az ilyen ostoba jelenetek azok, amin mindenki kiakad. Az emberek talán inkább jobban szeretnének egy komolyabb szuperhős-filmet. [a Sötét Lovag borítója bevágás] Köszönjük!"

uccse 2011.02.19. 23:05:22

Csak annyit fűzök hozzá, hogy ha Batman és Superman harcolnának Batman nyerne, mert mindig tart magánál kriptonitot.

algi 2011.02.20. 05:09:09

@uccse: De csakis a bizalom zálogául van nála. :) ("Az ilyen esetekre" – ahogy használat közben mondani szokta.)

algi 2011.02.20. 05:11:58

@Kolonel: Nekem egyébként a táncos rész tetszett a legjobban a Pókember 3-ból. A "komolyabb" része (Homokember, Gwen Stacy stb.) szerintem elég gyengusra sikeredett. Ez viszont ugyanolyan vicces volt, mint amikor a 2. részben a Raindrops Keep Falling on My Head szólt.

Egyébként a legrosszabb az, amikor egy film túlzottan komolyan akarja magát venni.

Danessz 2011.02.20. 10:11:32

Egész jó lett a grafikája a gamenek :)

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2011.02.20. 10:54:01

Ez a csávó egy hülye f_sz! Nem is ért semmihez!
Köze sincs a sztorihoz!

TANDRY 2011.02.20. 11:35:55

hát ez a fickó idióta (mondjuk tudom h már rengetegen mondták ezt, én azért elmondom mégegyszer) :P még jó h nem nézem a reggeli müsorokot , dee mondjuk nagyon nem is nézek tv2-őt max ha valami jó filmet adnak épp (na mind 1) és ezis zseniális h kritizálja azt a batman filmet ami még csak most készül és a trailer sem a filmé + a 2. részt is csak egyszer látta >:| és hogy a barman képregény csak egy karikatura? hát ezt kötve hinném h igaz lenne :P mert én olvastam régi batman képregényeket (neten néztem még ilyen kezdeti batman képregényt és nem ugy nézett ki mint egy karikatúra) fickónak meg fingja nincs arról h milyen egy jó képregény/film
na sztem ezzel rendesen kifejtettem érzelmeimet és hozzáfűzéseimet (tényeket xD) eziránt az ugymond "kritika" iránt!

ostobatuk 2011.02.20. 14:52:09

Biztos voltam benne, hogy meg fog jelenni a blogon egy ilyen bejegyzés, filmkedvelő egyén nem mehet el szó nélkül a dolog mellett. Egy másik fórumon találkoztam a videóval tegnap, egyszerűen nevetség tárgya a TV2, a mellékelt képanyag hűen bemutatja miért...

Dax 2011.02.20. 15:55:50

pedig Puzsér hatalmas ;D van egy világnézete, amibe teljesen bele illik ez a filmkritika. kezdjetek el szorgalmasan reklámtörvényszéket nézni www.youtube.com/watch?v=gbCFTk_Ru58
FreddyD, az érzés kölcsönös, mert valamelyik régebbi műsorába a radiocaffen jól lehúzott pár hónapja állítólag ;D

Primitív 2011.02.20. 16:30:19

@Dax: Most komolyan reklámokat kritizál és azt hiszi milyen nagy okosságokat mond??
Mindenki tudja hogy a reklámok 90%-a nem igaz(kivéve a súlyosan értelmi fogyatékosokat),de ők vannak olyan hülyék, hogy kielemzik...gratulálok,nem lett szimpatikusabb!

BADam 2011.02.20. 16:50:38

Szánalmas. Fogalma sincs az egészről: Sem a képregényekről, sem a filmekről, sem a videójátékokról. Egy seggfej, tájékozatlan bunkó, de nem is zavarna ha csak otthon a naplójába írná a faszságait, de ő egy országos tévében ontja ezeket. Megértünk a végítéletre.

phara000 2011.02.20. 17:29:21

Ez ki a fene???????
Ezt csak azért hívták ide, hogy ugasson valamit? Okés, elismerném a pasast mondjuk... humorista ként késő este a Showder Klubban, de ez amit művel egy vicc...
Mi ennek a jó film, könyörgöm?

phara000 2011.02.20. 17:29:57

Egyébiránt pedig fasza filmkritikus, ha egy animációt nem tud megkülönböztetni, egy filmtrailertől.

alien88 2011.02.20. 18:03:57

EZMIEZ? :D ennél jobb "kritikát" a sufniban itthon tudok csinálni :D játékelőzetes filmelőzetesként, aztán a "sokat" próbált kritikus szolidan felsül, de olyan durván, hogy még a muterom (aki a gépet nem tudja bekapcsolni) is csodálkozott, hogy nem ismerte a föl a különbséget... kitiltani az ilyet a médiából - és a műsort, ami ilyen meséket (és ilyen "megalapozottakat") kreál! Arról már nem is beszélek, hogy lazán a plágium vétsége alá esnek, mivel nem a "You Tube"-ról származik, hanem max így lehetne egy netes forrásra hivatkozni (hivatalosan a plágium elkerülése végett), hogy pl. (a http-s részt nem mindig használják) www.youtube.com és zárójelben másodpercre pontosan, hogy mikor (pl. 2011.02.20. 12:20:13)... szóval hiába ugatnak sokan, hogy anno az ORTT milyen k*csög volt, meg ilyenek, merthogy szüntette az adást rendesen (bár nem olyan mértékben, mint amilyen mértékben indokolt lett volna - sokkal többször lehetett volna sötét), mégis észbe kapnának az ilyenek... most komolyan... ha kiéleződne a helyzet, negatív hírverésért nem perelhetne az igazi "film"??? Mert elég lazán - már a megjelenés előtt leamortizálják az emberek véleményét...

kocsolas 2011.02.20. 18:24:25

az a poén a trailer végén még direkt kivágják azt, amikor mutatják a címét:D a szerkesztők tudták szerintem a turpisságot csak megszivatták a jónépet, vagy pedig fenetudja:D

..::!i/./*-*¤~giZmo~¤*-*/./i!::.. · http://bocs.puruttya.hu/ 2011.02.20. 18:47:25

Elöttem szolóval értek egyett: Amióta Vezekény Lacika feltünt a TV2-n azóta már egyáltalán nem érdekel.. Am se nézek tévét évek óta.. De ez.. Ez szánalmas

algi 2011.02.20. 18:58:50

Egyébként nagyon realisztikus ez a CGI, ez a filmkritikus is olyan élethű, mintha létezne.

alien88 2011.02.20. 21:55:26

@Gerzsonka: héló... bölcsész vagyok, de nem ilyen XD vannak azért normálisak is XD

BoKK 2011.02.20. 22:03:52

Az azért meg van ,hogy a Batman: Arkham Asylum játék 16+-os besorolású?:D

BoKK 2011.02.20. 22:04:32

A műsor meg 12-es.

algi 2011.02.20. 22:09:55

@BoKK: A különböző országokban különböző besorolást kapnak a különböző művek. Azt pl. nem is tudom, hogy Magyarországon létezik-e videojáték korhatár. Mindegyik dobozon csak külföldi korhatárokat látok.

Covery 2011.02.21. 01:19:33

Ez valami média hack? Én nem hiszem el hogy van ennyire hülye műsor szerkesztő!

Dax 2011.02.21. 09:07:31

@Daffy: Nem csak reklámokat kritizál, csomó féle akcióba részt vesz. Talán három, négy éve van saját filmkritikai műsora, a hét mesterlövésze. De csinál ilyen videókat is www.youtube.com/watch?v=AKvaQM7aOt0. Csomó dolog van amiről nyilvánvaló hogy hülyeség, de attól még vannak róla jópofa úgymond karikatúrák. Én a stílusa miatt szeretem a srácot, borzasztó milyen szóvirágokba tud beszélni :D Elhiszem hogy nem tetszik, elég megosztó személyiség a srác, de sztem abszolút szerethető =)

Sülttök 2011.02.21. 14:51:17

Am sztem Médiafogás akart lenni. Nem hiszem el, hogy pont egy olyan trélert találtak, ahol a végén lemarad a játék címe és ezt bejáccották, és pl youtube-on a mellete lévő videóajánlatokból nem vették le a dolgot, illetve van egy katona, akinek eléggé rossz lett a meganimálása, a Világon nincs olyan, hogy az ne tünnyön fel ott senkinek. Minden TVnél dolgoznak Médiasulit végzett kockák, ha akarták volna azt kiszúrják.

TheNext 2011.02.21. 21:16:11

Lol! A háttérben 6 perc körül, azt hittem hogy az Antikiller megy. XD Amúgy erre nem tudok mit mondani... :D

raggaboy 2011.02.23. 15:37:42

ezt képesek voltak élőben leadni?!
ez szégyen,az a filmkritikus,vagy minek hivja magát nem normális...
ahogy beszél,ahogy folyamat szidja a batman filmeket,néhol azért,mert nem realisztikusak:D
(kb annyira értelmes mint akik a burnout játékokat szidják mert nem elég realisztikus,de mit várnak egy arcade raceing gametől??)

és az a poén,hogy akkor egy zseblámpa meg egy ásó kell....

buster96 2011.02.24. 16:19:42

Nem pont az volna batman lényege hogy "szupererő" nélkül is segít az embereken??

kollak 2011.02.24. 16:50:04

bakker ez a "filmkritikus" egy barom
egyáltalán ki a fene ez a Puzsér Róbert én még életemben nem hallotam róla(szerencsére)
az a két tiszteletre méltó "műsorvezető" meg csak ott röhög. A tv-s szórakoztatás egyre mélyebbre süllyed. ezért nem szoktam nézni a Mokkát

algi 2011.02.24. 17:23:03

Bocs a politikai témáért, de szerintem most idevág. Puzsér arról, hogy Orbán adna két pofont a Gárdának:

www.youtube.com/watch?v=4HIHHHcwQzU

buster96 2011.02.24. 18:58:14

úgytünik ez a barom mindenütt ott van

smash 2011.02.24. 21:16:44

Ez mekkora egy retardált. Fingja nincs a Batman filmekről, de még a képregényekről se sok, na és ezt nevezik ki kritikusnak. Ennyi erővel én vagyok a pápa, pedig meg se vagyok keresztelve. megfigyeltétek hogy a Batman Arkham City trailert pont akkor keverik le amikor írnák ki a logó alá a játék címét? :D A TV2-nek a törökbálinti petárdaraktár felrobbanása óta nem hiszek, akkor azt mondták 5 helikopter kőröz, egy se volt egész nap. Szóval ez vérciki.

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2011.02.26. 22:52:03

Ilyen az agymosás, gyerekek, sajnos.
Jöjjenek a válogatott hülyeségek:
"Most nézzenek meg a film legújabb előzetesét!" Ez nem is nyelvtanilag helyes mondat. Hol tanult ez a nő magyarul?:)
"Férfiak női testben..." Milyen baromság ez? Hogy tartozik a témához?
A képregények messze többek felcsttanó buborékoknál. Azért megérdemelte, hogy kinevessék.
Látszik, hogy egyikük sem készült fel a témából. Még szerencse, hogy nem sokan néznek reggeli műsorokat, legalábbis remélem.

Cs@tLós 2011.02.27. 21:14:06

Basszus...ok, legyen 1 véleménye a filmről. De úgy gyalázni, hogy halvány fingja nincs róla, hogy miről szól a batman sorozat... meg belemenni ebbe így, hogy azért paródia, mert batmannek nincs szuperereje... EZ A LÉNYEG BASSZUS! Batman ezért különleges, mert ő egy sokunk közül, és neki sokkal többet kell tennie azért, hogy harcolhasson a gonosz ellen, mint supermannek, akinek ehhez minden adott, de akik ellen harcol, azoknak sok esetben VAN szuperereje. Emögött a sorozat mögött mindig ott volt ez a morális vonal, és az is, hogy ő milliárdos, és lehet az emberek megsegítésére is a temérdek pénzt felhasználni.
Érdekes plö a batman: the brave and the bold rajzfilmsorozat ami a régi batmant idézi vissza, folyamatosan ezen van a hagsúly, hogy neki nincs semmijen ereje, és televan "én vagyok az igazság őre" dumákkal, ami ad neki egyfajta retro bájt. Vicces, hogy én mindezt onnan tudom, hogy nem vagyok batman rajongó, csak szeretem a képregényeket :D

Pasas jól példázza a magyar valóságot: fröcsögök mint állat mielőtt bárminek is utánanéznék. Meg a "namajdénmostmegmondom" tipikus esete. Stand up comedy számnak még elment vna, mert azt úgysem veszed komolyan, csak épp a csávón látszott, hogy ő komolyan veszi amit mond.

Cs@tLós 2011.02.27. 21:20:01

@Dax: gondolod, hogy ezek után bármit megnézek ettől az elmebetegtől? majd pont az ő véleményére leszek kíváncsi Freddyről meg a reklámokról, meg úgy általában bármiről, mikor a batman sorozatot nem sikerült neki megértenie? 5 évesek már elég jól vágják, hogy miről szól. Zsírgépnek nem sikerült 2 csipszes zacsi tartalmának elfogyasztása között felfogni.

xlight 2011.02.28. 21:05:05

A készítők se lehettek azért munkaszeretők, ugyanis Call of Duty zene megy majdnem az egész trailer alatt!

Norbear 2011.03.02. 21:48:02

Üdv!

"Szóval összefoglalva három ember beszélt egy témáról, ahol senkinek sem volt fogalma, rosszul lett felvezetve és a néző hamis infórmációkkal lett gazdagabb"

Sajnos ez a veszély elég gyakran fenn áll hogyha az ember bekapcsolja a TV-t.A híradókra is érvényes az imént említett észrevétel csak ott szándékosan manipulálják a híreket.

"Tudatlan idióták a médiában"
Hát igen...és sajnos az a baj hogy ők vannak többségben.Csak a 3 "főbb" kereskedelmi csatorna megtekintésére van lehetőségem de ezzel a "kiváltságommal" nem szoktam élni mert egyszerűen nézhetetlenek!

AR5T7 2011.03.04. 13:12:24

@BoKK: ez a batman arkham city. arkham asylum-hoz viszont nincs sok koze, azt leszamitva , hogy a foltatasa.
@algi: Magyarorszagon termeszetes, hogy csak kulfoldi besorolast latsz, mivel a PEGI egesz Europaban van jelen, es minden egyes orszagban (meg azokban is, akik nem tagja az europai unionak) az europai besorolas van.

Barbarusz 2011.03.04. 21:05:08

A legnagyobb gáz az egészben, h ő maga is elhiszi, h igaza van. Valóban szégyen, h az ilyen emberek szerepelnek a műsorban, a heti lapokban, valamint ilyen ember vannak hatással a többségre. Ne nézze, ha nem tetszik neki.(DE muszáj neki, megértem.) És még a végén agyon is dicsérik. Marha nagy dolog beülni, és leminősíteni egy filmet. Belegondolhatna azért, h nyilván van valami oka, h ennyien nézik meg a Batman filmeket.
Ráadásul azon kevés filmek közé tartozik(számomra), amik az első rész után nem elcsépeltek. Én igen is szeretem a Batman filmeket!Inkább ez a csávó a paródia meg a média nem pedig a Batman filmek:)

The Cube 2011.03.08. 23:00:16

Nem a "fimszakértő" véleménye volt számomra a legszomorúbb, mert vmilyen szinten meg lehet érteni a véleményét (nem tetszik neki, h ennyire valós világba lett áthelyezve a batman sztori), hanem hogy egyrész ő, de főleg a riporterek ilyen szinten felkészületlenek legyenek a témával kapcsolatban. A bevágott videó...ember nincs aki beveszi h ez élőszereplős filmtrailer és sorolhatnám a gondokat. Am a főgonoszok már be vannak jelentve (legalábbis én úgy tudom h hivatalosan is meg lett erősítve a dolog). Ezek után félve nézek TV2-t.

Szandi... 2011.03.09. 20:55:16

Hát ez nagyon felidegesített!Ez a beszélni sem tudó hájas pattanás remek színészeket fikáz le,és hát az biztos hogy életében egy Batman képregényt se olvasott!Az ilyenből hogy lett filmkritikus?Hát ilyen "kritikát" azt hiszem bárki össze tudna hozni,erőlködés nélkül...Még jó hogy én se nézek Tv-t...És hát igen,a segghülye jóban rosszban meg brazil szappanoperát bámuló jó nép minden szót elhitt...

Zomb!eboy 2012.03.09. 20:47:08

Most látom az rtl klubbon hogy ezt a szerencsétlen Puzsér-t beválogatták a Csillag születik zsűrijébe. Várom a véleményeket.

Sanosuke 2013.01.26. 18:20:15

jól látom ?
Bukarestben forgatták a batman jeleneteit ? :o
süti beállítások módosítása