HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Sokszor mondtam, de elmondom újra. Nincs rossz Russell Crowe film. Persze ez megdőlhet bármikor, hiszen kezdő színészként biztosan elvállalt ezt-azt is, de azokat úgysem fogom tudni megnézni, úgyhogy mondjuk legyen ez érvényes a Romper Stomper utáni korszakára.

Láttam rengeteg filmjét és majdnem minden látottat dvd-n is igyekszem begyűjtögetni, így került kezem közé a Bor, Mámor, Provence, amelyet még nem láttam. A filmtől kicsit féltem, hiszen sok ember szidta, hogy milyen unalmas és nehéz elképzelni, hogy Ridley Scott egy ilyen filmet rendezzen.

A történet nem valami komplikált, londoni gazdag yuppie örököl egy borásztelket bagettföldön és ráérez a vidéki idill ízére. Ennyi. Hozzá még egy kis szerelmi történet, visszaemlékezések és hasonlók.

A film első 20 percében kicsit megijedtem, mert ez a yuppie szerep nem igazán állt jól Russel Crowe-nak és nem tetszett az egész film hangulata sem. Jó, karrieristák, fúj fúj, a kép színe is legyen itt szép sötétkék, essen az eső satöbbi. Ez majd jól mutat a vidéki világos ellentét tükrében. De hülyén jött át. A vágás is nagyon erőltetett volt, mesterségesen csinálták pörgőssé, kapkodóvá.

Amikortól megkedveli a nyugis, szőlőkertes életet, már sokkal szimpatikusabb is lett az egész film, olyan végtelenül nyugis lett, semmi mesterkélt hülye sztorik félreértésekkel meg hasonlókkal. Lehet, hogy emiatt mondják sokan, hogy unalmas, de szerintem inkább végtelen kiegyensúlyozottságot biztosított a film második része.

Az első ami a film után eszembe jutott, hogy de lemennék a Balatonra... :P

Az alkotás hiperártalmatlan (hacsak nem botránkozik meg valaki egy pár ass,shit-en. Na meg látni kétszer féligmeddig egy-egy popót), van benne pár nagyon kellemes poén és vicc, de ugyanakkor maximálisan izgalommentes is. Nem nevezném kifejezetten jó filmnek, de rossznak sem. Egy kellemes kikapcsolódás, aki egyszer valami másfajta filmre vágyik. Se több, se kevesebb. A kombó még él

6/10 

Címkék: film

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr82812542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nem vagyok fideszes 2011.04.09. 18:45:38

Freddy, erre marha kíváncsi vagyok filmes témakörben: a Dögkeselyű c. alkotás megvolt neked? Ha igen, mi a véleményed róla?

freddyD 2011.04.09. 18:56:09

@Lófasz Hadnagy: Nem is hallottam róla. Rákerestem, van egy ilyen magyar film. Arra gondolsz?

Nem vagyok fideszes 2011.04.09. 19:11:38

@freddyD:

Arra bizony. Megvenned esélytelen, mert sehol sem kapható, méltánytalanul elfelejtett film. Ha gondolod, áttolom neked ripben, nagyon érdekelne a véleményed. Lőjek egy emilt?

vazzegabi 2011.04.09. 19:23:34

Én Ewan McGregor-al vagyok így, hogy nincs tőle rossz film. Persze ez az én egyéni véleményem, nem hiszem, hogy másnak is tetszene az összes fim tőle.

hptr 2011.04.09. 22:43:57

FreddyD, neked mi a kedvenc filmed? :)

Zeratul86 2011.04.10. 01:01:11

@freddyD: Nem tudom, nekem R.C.-nak sok filmje nem tetszett. A Kapitány és Katona befejezése egy vicc, a Bennfentesen bealudtam (el is ajándékoztam), a Robin Hood szerintem szörnyű - túl hosszú és erőltetett, a Hazugságok hálója se ütött akkorát. Van még pár, amit nem láttam (A dolgok állása pl.), azt majd pótolom. De hogy ne csak szidjam, a Túszharc és a Gladiátor a jó filmjeinek táborát erősíti. No meg a Romper Stomper és a Börtönvonat Yumába (utóbbi méltatlanul elfelejtve).
Én Jean Renoval vagyok úgy mint Te. 1-2 kivételtől eltekintve minden filmjét szeretem. Van amit ő se tud megmenteni (A Belső kör c. film), de ő abban is igyekezett maximálisat adni.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2011.04.10. 10:06:02

@vazzegabi: Én meg Bud Spencerrel vagyok így :D
pl. Nincs Kettő Négy Nélkül,Kincs ami Nincs stb. :)

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2011.04.10. 10:58:12

én eddig amit láttam Russell Crowe -tól az a Romper Stomper, de az nagyon bejött :D bár a karaktere kissé ellenszenves volt :)

Gulandro 2011.04.11. 10:26:42

Nekem ez a film tetszett először RC-től, egyik kedvenc "chill-out" alkotásom. Még elgondolkodtatónak is merem nevezni.
süti beállítások módosítása