HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Igazi csemegével akartam szolgálni nektek, de sajnos nem teljesen úgy jött ez össze, ahogyan ezt gondoltam. Tudtam, hogy Budnak lesz egy fellépése egy késő esti német műsorban, fel is vettem dvd-re, sajnos a műsor nem időben kezdődött, úgyhogy a felvétel pont lemaradt... Nem baj, erre az esetre a dekóderemet is beállítottam, hogy rögzítse, meg is tette, azonban valami fura dvr formátumban, amivel a számítógépen nem tudtam mit kezdeni... De még mindig nem adtam fel, a német közszolgálati tv honlapján fenn van az egész 18 perces fellépése, megpróbáltam lerippelni, de igen fos lett a minőség... Szóval aki tud németül, az itt feltétlenül nézze meg. Aki nem, annak feltöltöttem egy rövidített verziót, magyar felirattal. Elvileg a 18 percet akartam felirattal, de ez akkor most nem jött össze :/ Szóval maradt az, amit erről a feltöltésből találtam, ami ezen a profilon van. Ebben benne vannak a legjobb jelenetek.

Bud Spencer a németeknél most promózza az önéletrajzát (amelyről itt beszélek, mert én is olvastam már) , maga az interjú nem volt nagy szám (a kérdések szarok voltak), de volt pár kellemes pillanata és hát már az is nagy öröm, hogy láthatjuk a nagy öreget :) 

Címkék: projekt

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr662832795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phara000 2011.04.17. 10:31:22

A végén szerintem elég sok embernek okozott nosztalgikus érzést... Jajj, régi szép idők.
És még mindig emlékszik a dallamra. :D

Urgod 2011.04.17. 10:44:41

Az azért jelent valamit, hogy az elején állva tapsolják! :)

sponnyabob 2011.04.17. 19:09:13

Minden tiszteletem az övé(k). Nagyon szeretem a filmjeiket, de (szerintem) méltánytalanul kevés elismerést kaptak. Mostanában kapnak néhányat, de minden ilyen hírnek örülök.
Köszi freddy!

Esetleg ha valahol meglesz a teljes videó magyar felirattal valaki belinkelhetné. Kösz!

giochicattivi 2011.07.17. 13:43:21

Még jó, hogy beszélek olaszul, bántam volna ha lemaradok erről a német miatt :)
És igen a nosztalgia megvolt, minden elismerést megérdemel(nek!):)
süti beállítások módosítása