HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Kedvenc fogyasztóvédelmi magazinotok újra jelentkezik, ugyanis tegnap kipróbáltam a Borsodi (gyanítom) szezonális termékét, a 2%-os almás sört. Én bevallom, szeretem a pancsolt söröket (germánoknál ittam kólás sört, na az az egyetlen, amelyre azt mondom, hogy kár volt...) és azt kell mondjam, hogy igen ízletes 190 forintos befektetés volt. Van olyan jó, mint az eddigi favoritom, a citromos Gösser. Mindenképpen ajánlom kipróbálásra, nagyon frissítő (ahogyan már a neve is utal rá). Nem bánnám, ha bekerülne az állandó kínálatba. Van grapefruit-os is, azt még nem mertem bevállalni. Még. 

freddyD: alma Sor

Címkék: freddy ajánlásával

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr232946751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.05.31. 18:54:13

Ja egész finom, mintha egy kicsi sör lenne az almalében :D A grapefruit-os is egész jó, egyáltalán nem olyan savanyú mint a grapefruit alapból.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.05.31. 19:05:00

Egyébként még tudod ajánlani a narancsos Sopronit, ha még ne kóstoltad volna. Kb olyan mint a Fanta egy kevés sörrel :).

ZalyBarzini 2011.05.31. 19:30:01

Sajnos én abszolút nem "bírom" a sör ízét,első alkalommal amikor lehetőségem volt nagyobb mennyiséget elfogyasztani,akkor viszonylag túlzásba vittem,és azóta hideg kiráz az ízétől,kissé így hátráltatottnak érzem magamat :(

mate211 2011.05.31. 19:49:14

Alap sör forevaaa. Én úgy vagyok vele, hogy fölösleges ennyi ízben adni, egyedül a gösser citromossal vagyok megbarátkozva. A többit is megiszom, de akkor már inkább sima:D Ez az almás se rossz, de ha már alma , akkor almabor:P

freddyD 2011.05.31. 19:54:03

@ZalyBarzini: Meg tudom érteni, ezt az almásat azonban ajánlom, mert jó kompromisszum. Nincs keserű íze, de azért mégsem egy sima szódás almalé

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.05.31. 20:37:40

véleményem szerint a narancsos sör, amit érdemes inkább kihagyni....azonban a málnásat és a cseresznyéset csak ajánlani tudom. Belgiumban ittam mindkettőből és 5/5-ös mind a kettő! :)

FlyByWhiteLine · http://flybywhiteline.blog.hu/ 2011.06.01. 13:21:16

A sör az sör nem kell bele se több se kevesebb. Vajon mi lesz a következő gyümölcslé amit belekevernek a kedvenc italomba?:(

freddyD 2011.06.01. 13:30:33

@Je m'appelle Théo: @Isty01: Tegnap kipróbáltam a narancsos sopronit. Hát elég jellegtelen volt, azt szerintem hanyagolni fogom mostantól.

seldon 2011.06.01. 14:29:11

A narancsos tényleg semmilyen, de én az almástól se dobtam hátast. Valamilyért pezsgőre emlékeztet az íze. Én a Soproni és a Gösser citromosra szavazzok.

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.06.01. 14:45:19

nekem a narancsos soproni jön be a legjobban...

vazzegabi 2011.06.01. 14:59:17

Én eddig csak citromos Gösser-t ittam, az nem volt nagy valami, de ez az almás megér majd egy próbát.

Bencesz 2011.06.01. 17:41:33

Én finn országban kóstoltam végig a kínálat egy részét, és hát igazából nem rosszak ezek a vackok, csak nem kéne őket sörnek nevezni. A kólás sörbe pedig én is belefutottam a múlt héten német országban, véletlen vettünk egy rekesszel. Nem véletlen lehet diesel a neve, mert kicsit tényleg gázolaj íze volt neki. Az elején nem ízlett senkinek, de mikor már csak az maradt, láss csodát elfogyott. :D

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2011.06.01. 18:10:48

Én elvből nem iszok ilyet, a citromos sörtől kezdődően. Régebben ittam egy abszolút nem márkásat, még mielőtt divatba jött, az tetszett, de... A sör az maradjon sör. Vagy iszok sört, vagy iszok citromlevet, a citromos Gössertől meg kiráz a hideg, egyszerűen nem bírom. Sok sört megsziok, múltkor 115 ft-osat ittam, a Löwenbrau-t pedig szeretem, a Borsodit is, de az ízes...:P bár ízlések és pofonok.

FreddyFan01 2011.06.01. 19:36:29

a citromos a legjobb ;)

algi 2011.06.01. 23:43:46

Egyébként az alkoholizmust is egy gén okozza. A trinken gehen. :)

Csődör Johnny 2011.06.03. 14:28:28

a narancsos olyan mint a fanta. de így korrekten teljesen. amugy nem rossz(mivel fanta:P)

almásat még nem ittam, de tervezem hogy kiprobálom

kocsolas 2011.06.05. 14:43:14

tényleg nem rossz, jobb mint amire számítottam, de ne írják már rá hogy sör:D az idegesít a legjobban az egészben..

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.06.06. 11:55:12

Én szombaton kipróbáltam a grapefruitosat. Bár ne tettem volna. Felét bírtam meginni, se íze, se bűze, mégsem csúszott.

freddyD 2011.06.06. 12:01:38

@koimbra: Én is kipróbáltam a hétvégén, nekem bejött. De meg tudom érteni, ha embereknek nem ízlene, mert elég "penetráns" íze van. Aki nem nagy grapefruit rajongó, biztos hogy undorító lötty lehet
süti beállítások módosítása