HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Túlzás lenne részemről azt mondani, hogy a sör a kedvenc italom. Néha tényleg jól esik, főként a húsos kajákhoz, de önmagában ez a keserű lötty számomra érthetetlen, hogy miért lett a „világ itala”. Ezért is szeretem inkább a pancsolt söröket (citrom, grapefruit,alma), bár ezt sokan a sör megalázásának tartják :P

Hozzá kell tenni, hogy én elég gazdaságos vagyok az alkohol terén, nem kell sok és már vidámabb leszek.
De azért még így is, nem sörszakértőként is különbséget tudok tenni sör és sör között, mert azért minőségben van különbség rendesen.
Szerintem a legjobb sör kétség kívül az „Ottakringer”, amelynek egyébként a citromsárga kinézete is a legmenőbbek közé katapultálja.
Másodiknak a Steffl-t nevezném meg, neve alapján gyanítom ez sem hagyományos magyar termék.
De akkor nevezek egy hazait is, itt a Borsodi > többi. Ha még kéne neveznem egyet, akkor a Löwenbräut mondanám, azzal sem lehet nagyon tévedni. 
Amik nem jönnek be, az a Soproni és a nem véletlenül elég rossz hírű Kőbányai. Az „Oettinger” meg talán a legalja. Elég rákeresni a neten, mindenki porig alázza :P Meg úgy általában a nagyon olcsó, no-namesek között ritkán találtam olyat, amely kellemes meglepetés lett volna. A búzasört meg sokan imádják, nekem nagyon nem jött be. Rémes íze van.
 Érdekelne, hogy szerintetek mi a legjobb/legrosszabb sör? Miket iszogattok?

Címkék: személyes

79 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr123119978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eraserhead 2011.08.02. 13:52:22

Hát. A búzasör az nagy kedvenc, citrommal. Aztán ott van a sok belga sör (ami lehet hogy neked is bejönne, mindenféle gyümölcsös megoldások).

Csodáltam hogy jópár márkát érintőlegesen sem említettél, sőt többnyire megmaradt a választékod a TESCO akciók közti kínálatban..

Staropramen, Tuborg, Pilsner, Guinness stbstb elég hosszú a sor.

Egyébként én sem vagyok oda az átlag sörökért pont azért mint te. De miután már volt alkalmam inni pár normális (nem alsókategóriás) sört, így asszem az első tanácsom az lenne, ha körbenéznél a belga választékban :)

Sakktanár 2011.08.02. 13:53:34

Húú én sajnos eggyáltalán nem szeretem a sört, mert számomra ihatatlanul keresű. Azt mondták, hogy idővel megszereti az ember, de már 20 éves vagyok, és még mindig keserűnek tartom. Eddigi életemben kb 10X próbáltam ki 1-1 kortyal, de mindig konstans rossz volt :D Engem meg pont az érdekelne, hogy lehet megszeretni?

TharBael 2011.08.02. 13:57:11

a "nóném olcsó" sörök között nálam egy nagyon kellemes csalódás a "Rocky-Cellar". kellemes félfanyar íz, de nem pancsolt jelleg, telt és behűtve nagyonis megfelelő. egyébként én az arany fácánt favorizálom a legjobban! ^^

freddyD 2011.08.02. 13:59:21

@eraserhead: Belga söröket én is ittam (cseresznyés nagyon jó), Guiness-t is egy párszor, de elég drágák, szóval jó ha évente-kétévente rászonom magam egy üvegre. Ráadásul a belga sörök általában csak 0,33 kiszerelésben kaphatóak, úgyhogy az ár/érték arány így importban elég durva.

@Sakktanár: Ígyál egyszer egy jó zsíros, húsos kaja mellé (mondjuk egy hagymás rostélyos...) és úgy már szerintem neked is jobban fog esni. Nem fogod olyan keserűnek érezni.
Nem kifejezetten szeretem a sört, de hatásáért tolerálom. Szomjoltónak én sem azt választanám elsősorban

eraserhead 2011.08.02. 14:03:18

Hát azt tekintve hogy sokszor nem vetemedsz rá, szerintem kibírható. Egyébként a személyes kedvencem a cider. Erősen ajánlom!
www.almabor.hu/public/home.php?m=0
Nem sör, viszont sokkal jobb.

freddyD 2011.08.02. 14:18:00

@eraserhead: Cider tényleg nagyon jó. EGyszer ittam olyat is. Nagyon kellemes íze van

vazzegabi 2011.08.02. 14:22:21

Szerintem még a heineken-t is a jó sörök közé lehet sorolni, bár mostanában én is a pancsolt söröket kedveltem meg. A legrosszabb sör húú hát konkrétan nem tudnék megnevezni egyet se, de bármelyik noname sör az ihatatlan kategóriát súrolja.

Kolonel 2011.08.02. 14:25:27

Steffl tényleg jó, Ottakringert még nem ittam, de majd sort kerítek rá.

A sima Borsodit valahogy nem bírom, a gyümölcsösei viszont jók, a bivaly szintén.

A legjobb pohár sör, amit valaha ittam egyébként Leffe volt.

Kolonel 2011.08.02. 14:26:56

Ja, és kösz a múltkori almás ajánlást, bejött. :)

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.08.02. 15:17:02

A kőbányai mostanság nagyon magához tért. Itt van rá a példa: inforadio.hu/hir/gazdasag/hir-436452

Egyébként az abszolút favorit a Heineken! A Borsodi tényleg nem rossz, de azt csak akkor iszom meg, ha olyan hideg mint a jég.

A legrosszabb sör amit valaha ittam, érdekes módon egy csapolt Heineken volt, de azt inkább a kocsma rovására írom.

kocsolas 2011.08.02. 15:18:03

Heineken a legjobb, szerintem nemis kérdés, bár sokan már csak azértis utálják mert a legnagyobb nevek közé tartozik:D a legrosszabb pedig.. húú nemtudom, egyszer ittunk egy karton valamit haverokkal, az nagyon szörnyű volt, ha lett volna más ital el se fogy:D:D de sajna a nevét nem tudtam megjegyezni, vmi osztrák sör volt zöldes dobozba

HunPaladin 2011.08.02. 15:28:19

Az előttem lévő kettőhöz csatlakozom, mert nekem is az egyik kedvencem a Heineken. Ezenkívül még Drehert szoktam inni, néha Borsodit.
Az ízesített (citrom,alma,narancs...) izék szerintem nem sörök, hanem limonádék. Tévedés ne essen, szeretem őket, és nagy melegben szívesen eliszogatom őket.

purga · http://horrormirror.blog.hu 2011.08.02. 15:55:34

most nem azé, de amit itt kapsz Steffl, meg Ottakringer, azokat is itthon gyártják:) egyébként ezeket én nem szeretem.

egyébként meg nekem pont a Soproni az egyik kedvencem, és a búzasört (pl. Edelweiss) is bírom

na meg a Guiness, de érdekes, h a barnák közül csak ezt bírom:)

ja és a citromos meg alap, a Gösser magasan vezeti a prímet e téren.

a legrosszabb pedig egyértelműen a Szalon, pedig az 100% magyar:/

ZalyBarzini 2011.08.02. 15:57:30

@Sakktanár: Jó tudni hogy nem én vagyok az egyetlen aki képtelen meginni,bár én még csak 15 vagyok,de vannak olyan közös emlékeim a sörrel,hogy kétlem hogy valaha meg tudnám szeretni...

zeneszerzo 2011.08.02. 15:57:30

én sem vagyok nagy sörös, de az Edelweiss-t még én is szeretem :) belga sörökből pedig a banánost kedvelem

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.08.02. 15:58:21

El is felejtettem említeni a Steiger vágott sört. Az is nagyon király!

DrSzolon 2011.08.02. 16:08:19

Nekem az Amstel a kedvencem, nem értem azt miért nem írja senki :) Búzasörből Edelweiss, barnából természetesen a Guiness, de az drága, úgyhogy általában Soproni Démont veszek helyette. Egyszer kipróbáltam a Dreher barna sörét, az nagyon szar volt. Ja és egy amerikai sört is próbáltam (a nevét nem tudom, de tescoban lehet kapni), de nagyon gyenge volt, mintha vizezték volna...

freddyD 2011.08.02. 17:10:44

@purga: Tudom, hogy azokat is itthon gyártják, de kinti licensz alapján. Ez olyan, mint a McDonald's, azért mert itt eszed, még nem feltétlen magyar kaja ;)

MrRogerRamone 2011.08.02. 17:16:18

Mikor megláttam a poszt címét, egyből arra gondoltam, hogy bejelentem: az Ottakringer a világ legjobb söre :). Kellemes meglepetés, hogy te is ismered. Sajna ritkán jutok hozzá mivel magyarországon nem árulják (tudtommal, ha tud valaki arról, hogy adnák valahol, az feltétlen szóljon róla, én még sehol sem láttam). Mindenesetre a sárgadobozos fajtából ittam, többről nem is tudok, hogy lenne meg hogy milyen is az. Aki teheti, az próbálja ki, mindenképp megéri.

Egyszer találtam egy italkerbe "Roger" sört, na az valami irdatlan szar volt. De gondolom, te sem tudnád megállni a vételt, ha találnál egy "Freddy" elnevezésű sört :D

Valamint egyszer volt egy bizarr eset, amikor haverommal ráleltünk egy "Balaton vize" (vagy csak simán balatoni volt, nem emlékszem) nevezetű sörre, kemény 120 forint volt (üveggel együtt!) és... imádtuk. Hihetetlenül kellemes meglepetés volt, ahhoz képest, hogy egy színvonaltalan fosra számítottunk

freddyD 2011.08.02. 18:24:10

@MrRogerRamone: Hogyne árulnák. Csomó helyen. Sparban, Tesco Expresszben rendszeresen akciós is (azaz kb 170 forint).Alapból olyan 200+ körül mozog az ára

MrRogerRamone 2011.08.02. 18:29:03

@freddyD: Vas megyében sosem láttam sehol. Meg amikor először ittam, nekem azt mondták, hogy osztrákból hozták be. Én lakok szar helyen? :D

ruba 2011.08.02. 18:41:31

Ha tehetem Obolonyt, vagy barna Lvivska-t iszok, sajnos az a baj, hogy ezek Ukrajnában kaphatóak, így viszonylag ritkán jutok hozzájuk. Nekem nagyon bejön a Guiness is, de az meg nagyon drága, így szintén nem iszom túl sűrűn (évente max. 1-2-szer). Leggyakrabban én Borsodit vagy Heinekent iszok itthon, de sok más sört is szívesen fogyasztok, mert én szeretem a sört.

Mark32 2011.08.02. 19:07:56

Nekem egyértelműen a Kozel a favoritom, pancsolt söröknél a citromos és a narancsos (az olyan mint a fanta)

mate211 2011.08.02. 19:23:28

Nálam a löwen viszi a prímet, és a Tuborgot bírom legkevésbé. Persze, jöhetnek az ízesítettek is. A citromos sörök rangsora: Gösser>Soproni>Borsodi>>>>>>Radler.

Hoymatesi 2011.08.02. 20:29:34

Nekem a kedvencek a barna és a kukorica sör lime al nagyon baba!

BigBeer96 · http://wwwplayformaone.blog.hu/ 2011.08.02. 20:37:29

Én legfőkép a német söröket becsülöm meg, de az Amstelt, a Borsodit, a Sopronit, és a citromos Radlert fogyasztom, de csak módjával, és elégé ritkán:D

"A jóból is megárt a sok" xD

CsakNorrisz 2011.08.02. 21:08:21

Soproni, Gösser, és Heinekken. Na meg bármilyen osztrák vagy ír sör (igen, tudom hogy burzsuj vagyok)

CsakNorrisz 2011.08.02. 21:15:09

Ja és persze a Coronita

freddyD 2011.08.02. 21:50:49

@mate211: Igazad van, a citromos Gösser tényleg nagyon jó. A magyar "Radler" viszont tényleg marha gyenge. Szabályosan érezni azon a citromos (citromszerű) ízen, hogy az még távolról sem látott semmi citromot

Freedy23 2011.08.02. 23:03:57

Most 18 vagyok, de még mindig nem szeretem a sört, de már eljutottam odáig, hogy társaságban szenvedés nélkül meg tudok inni néhány üveggel, ha kell.

Egyik bátyám belgiumban él, ő a Leffe sört favorizálta legutoljára, de az itthon is kapható. Másik bátyám kedvencei a Becks és a Stella Artois.

A bejegyzésben említett Ottakringer, ahhoz képest amennyire szeretem a sört, szerintem is egy jó sör.
Még egy sör, ami haveri társaságban nagyon jónak mondott és senki nem említette: Kaiser, azt hiszem egy osztrák sör.

Mark32 2011.08.02. 23:40:50

Egy kérdés még: ti próbáltátok már a modern limonádét? az alkoholmentes citromos gösserre gondolok ... szerintem én nem fogom kipróbálni, úgy ahogy az alkoholmenteseket egyáltalán nem ... az már nem is sör

General Forgeron 2011.08.02. 23:44:48

A Stiegl nevű osztrák sört feltétlenül próbáld ki (készül belőle citromos változat is). Sajnos nem tudom, hogy itthon hol kaphatni, én Salzburgban a sörfőzdében ittam és valami eszméletlen finom.
Más: ha nem ízlik a serital, esetlegesen lehet próbálkozni sör+kóla, vagy söt+Sprite kombóval.

razor0625 2011.08.03. 00:39:25

életem legjobb sörét egy belvárosi kiskocsmában ittam, egy iszonyatosan meleg nyári napon és az a csapolt becks volt. de persze csapolt sör csak kocsmában illetve pubokban van (mázlis aki otthon is rendelkezik egy sörcsappal), ezért üveges sörök közül a heineken és a coronita ami nálam a tuti. utóbbi elég húzós árú (0.33 kb 4-500ft) ezért azt ritkábban iszom. a heineken meg a legtöbb boltban kapható 250-300 forint között mozog az ára és maximálisan megéri. hogyha esetleg olyan kocsmába vagy pubba mennél ahol van csapolt barna sör az még megér egy próbát :)

Laczika015 2011.08.03. 00:46:58

Nekem a kedvencem a Löwenbräu de néha jólesik egy almás Borsodi vagy narancsos Soproni de a citromosat se vetem meg :D

Nyersike 2011.08.03. 07:18:17

cider a te italod! Kopparberg, Magners, ilyesmik... Auchanban, Tescóban, Corában kapni... egy cidert kerülj messziről, a Somersbyt, mert az olyan minőség, mint a tablettás bor...

iszonyatos finom ital a cider, semmi alkohol íz szinte, de a sörhöz hasonló alkoholfokkal

freddyD 2011.08.03. 08:04:52

@Mark32: Én már ittam alkoholmentes gössert. Jó volt. Igazából olyan volt az íze, mint a normál citromosnak

Vreid 2011.08.03. 08:59:59

Nekem mindegyik sör ugyanolyan keserű szar >.<

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2011.08.03. 09:48:32

A kedvencem a Borsodi és a Löwenbrau, de belefér a Soproni is, ha csak azt lehet kapni :P
Ami iszonyatosan rossz, az az Adambrau, gondolom nem véletlen a névválasztás:P, márpedig ettől majdnem hányingerem van, annyira rossz.

Ja, és az Ászokat is szeretem :)

b.i.g. rabbit 2011.08.03. 10:50:20

a legrosszabb sör amit ittam az a Kanizsai volt. illetve túlzás h ittam, elég volt belőle két korty, aztán öntöttem. olyan mintha a fele lenne csak valami nagyon szar sör, a másik fele meg víz.
az én kedvenc söröm toronymagasan a Zlaty Bazant. ezen kívül jöhet Heineken, Stella Artois, Carlsberg. A gyümölcsösöket mind próbáltam, a grapefruitos és almás Borsodi igen jó, de a fav a citromos Gösser.

b.i.g. rabbit 2011.08.03. 10:51:46

jah igen, Tuborg és Lövenbrau is jó nagyon :)

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2011.08.03. 11:02:42

A legjobbak akkor is a "pancsolt" sörök :D.

A lehető legrosszabb pedig a barna sör, undorító egy fél üveg után majdnem okádtam, és nem azért mert megártott volna. :D

Elektro 2011.08.03. 12:19:16

Egyet értek Isty01-el. Ha megalázás, ha nem a legjobbak a gyümölcsös sörök. A vicces az, hogy a Gösser citromosnak meg a Borsodi grapefruitosnak szerintem ugyan olyan az íze, csak árban különböznek. Cseresznyés sört meg sehol sem találok >.<

Ha már sör, a szüleim hozták olaszból valami 16%-os sört, egyszerre volt halálosan keserű de rohadtul édes is, borzalmas volt :S

shanus 2011.08.03. 12:20:16

Nekem a kedvencem Tuborg Green. Finom dán sör, utána természetesen Löwenbrau jön és végül a Borsodi :) Ez az én top3 söröm :D

Natti^^ 2011.08.03. 15:57:39

A barátnőmék felajánlották, hogy hazavisznek kocsival az osztálykirándulás után, én meg beleegyeztem. Zöldre váltott a lámpa, az előttünk álló elindult, mi is, meg mögöttünk is az audis, mire jött egy piros kocsis pali a mi pályánkat keresztező úton, aki jól láthatólag a kezében tartott egy Arany Ászok-os sörös dobozt. Átment a piroson, basszus!!! Valószínűleg nem a tescoba vitte a dobozt visszaváltani. -.-
A lényeg a lényeg, a barátnőmék és az előttünk levőek meg tudtak állni, de a mögöttünk jövő nem fékezett idejében, úgyhogy belénk jött. A lökhárító teljesen összetört (mindkettőjüknek), de szerencsére testi sérülés nem esett.

Nem értem az embereket. Miért nem tudnak dönteni vezetés és ivás között? Olyan nehéz dolog ez?

MrRogerRamone 2011.08.03. 17:42:21

@Diverse^^: pontosan ezért nem vezetek autót ;D

Urgod 2011.08.03. 18:28:30

Én inkább töményes vagyok, de ha sör akkor Steffl, és a búzasörök. De emellett szeretem az almás, és a citromos söröket is :D

6faludi · http://lacikonyha.blogspot.com/ 2011.08.03. 20:50:25

Világosok közül alapértelmezett a Soproni, illetve az Arany Ászok, továbbá létezik egy un. Rizmajer című házisör Csepelről. Alkalmasint lemegy a Gösser, a Zlaty Bazant, illetve a Heineken és az Ottakringer.

A pancsoltak közül szerintem a legjobb mind közül a citromos Gösser, illetve a citromos Soproni, de ha nagyon rádumálnak, akkor a grapefruitos Borsodi is le tud gurulni.

Barnasört a Leffe és a Krusovice készít a legfinomabban, de a Soproni Fekete Démon se rossz.

StormNob 2011.08.03. 22:30:43

Basszus itt megint én leszek a bunkó, de a top söreidről az egyetlen jó, amit el tudok mondani az az, hogy legalább nincs köztük amerikai tucatsör. Két dolog jön le az egészből: nem szereted a sör ízét és legalább nem a 100 forintos osztrák vackokat szereted hanem a normális osztrák söröket. A Borsodi meg a magyar ipari sörök között az egyik legrosszabb, bár a Szalont meg Kanizsait elverni nem nagy kunszt.

Lagra 2011.08.04. 00:48:05

Részemről az itthon kapható cuccok közül a Pilsner Urquell toronymagasan ver minden mást. Akik nem szeretik a túl sör izű söröket (ilyenek alatt a könnyedebb nyári söröket értem, amik nem túl kesernyések és nem is telítenek, ergo marha sokat le lehet egymás után gurítani belőlük), azoknak nem ajánlom, de szvsz annyira nem lehet hülyeség a reklámja sem. A sört eredetileg ilyennek szánhatták. :) Amíg kortyolod, olyan Gösseresen édeskés, aztán a korty után megy át fokozatosan az ízhullám kellemesen komlósan kesernyés utóízzé, a szénsavtartalom is optimális számomra, pont nagyobbacska kortyokra elég. :)

Lagra 2011.08.04. 00:50:24

Ja, és amit ki kell próbálnotok: barna sör + világos sör keverék! Balatonon már egy ideje nagy sláger, de sok helyen nem ismerik (na jó, Arany Ászokék előadták egy reklámban mintha ők találták volna fel, de jobb sörökből finomabbat lehet keverni). Ezt rigónak hívják egyébként. :)

Lagra 2011.08.04. 00:53:23

Ja amúgy kellemes meglepetés hogy ilyen sokan csipázzák a Löwenbraut is! Elérhetőbb árú cuccok között nekem is ő a kedvencem, bár régen mikor 5,2%-os volt, mintha más lett volna az összetétele is... nekem jobban ízlett. Az osztrákoknál pl. még a régi recept szerint főzötteket lehet kapni. :)

stroke_of_fate 2011.08.04. 12:39:51

Szerintem a Fekete Démon nagyon jó. Nem is nagyon tudok mást felhozni :D

shanus 2011.08.04. 12:46:55

Egy ember se említette a Tuborgot :D
Nem ismeritek vagy nem szeretitek ? :D

gabrocki 2011.08.04. 13:57:14

@MrRogerRamone: Vas megyeeeeeeeeee ^^ yay:D:D

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2011.08.04. 19:13:48

Én a Miller sört szeretem, kellemes, finom, csak elég drága, és ez is 0.33-as kiszerelésben van.

Chocho86 2011.08.04. 19:59:22

Az én kedvencem a Delirium Tremens, illetve a Kwak, de a Stellát és az Agnus Deit sem vetem meg.

Legrosszabbnak az Arany Ászokat és a Borsodit tartom. Még a noname szemetet is szívesebben iszom ezeknél.

EternalPain 2011.08.05. 12:10:48

Corona sört ittatok már? Nagyon jó az is az én véleményem szerint, de az ára is meg van hozzá.

razor0625 2011.08.05. 18:11:26

@EternalPain: a világ legjobb söre, írtam is :)

Danessz 2011.08.05. 19:00:16

Többé szóba sem állok veled, nem is olvasom a blogjaid. Nem szereted a sört? De még a borsodit mondod jónak abból is? BÁÁÁÁSSSZAAMMEEGGGG!!!!!
Egyébként én német/osztrák söröket kedvelem (lsd Gösser), de a Steffl (osztrák szintén) túl édes, felénk egyszerűen csak női sörnek szokás mondani.

Crash 2011.08.05. 22:48:30

wow, látom kaptál már hsz-t rendesen :), de azért én is leírom.
Sorban,
a kevert sörök közül egyedül a citromos gösser jött be, az összes többi nekem ihatatlan, ami magyar (narancsos a legalja)
Amivel nem értek egyet, az a Borsodi, meg soproni. Pont fordítva:D, nálunk soproni az amolyan alap, és úgy látom még sokan így vannak vele, borsodit viszont soha nem vennék...
nonamesek között próbáld ki az aranyhordót, ha csóróság van, az szerintem tök tűrhető:D az összes többi ritka szar eddig. Kőbányain meg csak röhögni lehet, egyszer egy helyen ingyen csapolták nekünk, hát beszarás milyen szarul lettünk tőle xP
Búza sört szeretem, bár nem tudom milyen márkát próbáltál.
Nálam: Heineken, Soproni, Ászok, Dreher a többi úgy egy helyen van

argo001 2011.08.06. 10:05:38

Én Heinekent szoktam inni meg Arany Ászokot. :) Nálam a legrosszabb sör a barna sör, azokat valahogy nem szeretem annyira.

Bocycsoky 2011.08.06. 11:24:32

Nos, mivel én most Erdélyben vagyok, most a Ciuc, és a Golden Brau viszi a prímet. Ettől függetlenül tegnap egy nemannyiraszupermarketben láttam, Sopronit, Borsodit (pancsoltat,normált).

Ha M.o-ról beszélünk, kifejezve városom általi tiszteletet, mindenképp Soproni, abból is a 1895. Hihetetlen karakteres, finom íze van.
Egyszer ittam egy német sört, hirtelen nem jut eszembe a neve, de fasza 0,75 l-es csatos üvegbe volt. Az finom volt :)

Egyébként meg szerintem mindegy hogy pancsolt vagy normál, aki szereti, megissza akármelyiket. Egyszer még a legszarabb is lecsúszik :)

EternalPain 2011.08.06. 22:35:55

Ez egész fura skacok...egész eddig nem hallottam, és nem is láttam Ottakringer sört sehol, erre ma reggel kinyitom a hűtőt, hát nem tele van?! Rögtön el is tettem magamnak két dobozzal, majd holnap megkóstolom.:)

Tortahegesztő 2011.08.08. 07:48:14

Hmm...nehéz kérdés xd.
A Carlsberget ismeri vki? Dán sör és drága, mint a guinness, de qva jó!!

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2011.08.09. 14:12:06

1. Heineken - Hejj nekem egy Heinekent!
2. Tuborg - Kb. félút a pils és lager között.
3. Steffl - Legjobb lager szerintem.
+ ráadás az Almás Borsodi / Gösser Citrom.. nem tudok dönteni.

Ateewashere 2011.08.10. 14:56:35

Én mint felvidéki csak azt tudom mondani, hogy a magyar sör általában rossz. lehet azért van ez, mert nem azon nőttem fel, de nálam :
1. Pilsner Urquell - mert mégis csak az eredeti világos sör.
2. Zlatý Bažant - Szlovák sör, talán a legismertebb Magyarországon is láttam már pár helyen . (magyarra fordítva arany fácánt jelent.)
2. Heineken - néhányan azt mondják, hogy csak azért finom, mert rohadt sok aroma van benne, de szerintem abszolút jó.

Különdíjat pedig a Guinness-nek adnám, mert felülmúlhatatlan a maga nemében.

ImMorTaL 2011.08.12. 14:23:46

Mivel utálom a sznobságot, és a felesleges eleganciát, ezért a kedvencem az Ászok mindenképp.. se nem túl munkás, se nem túl sznob :)

StormNob 2011.08.13. 14:21:45

@-=RockerLaLee=-:

Félút a pils(ner) és lager között? Ez aranyos mert mindkettő ugyanazt jelenti, sőt a magyar ászok megnevezés is ugyanazt takarja. Ez pedig nem más minthogy alsó erjesztésű sör.

Heinekenből amúgy melyiket szereti itt a népség, az eredeti hollandot vagy a drága sopronit, amit balgaság megvenni?

lamerdog 2011.08.18. 14:38:56

Én a sopronit szeretem, főképp csapolt verzióban!
Amúgy meg finom még az Amstel:pulse, Miller és a Dreher.
Ha Ausztriában jártok a csapolt Puntigamer jóféle! :D

Gendarmerie 2011.08.19. 23:59:42

Sör kedvelöként, ha jàrtok errefele akkor ezeket tudom ajànlani:
Rochefort Trappistes 10, Dieu du Ciel Aphrodisiaque. Magyar sörök közt a kedvenc a Soproni, illetve a Borsodibol a bivaly.

Dolfin 2011.08.31. 12:34:56

Aki egy különleges ritkaságot akar kipróbálni, ajánlani tudom a Korty-ot :) www.kortyolda.hu Miskolci Söröző-Étteremben a Korty nevű sör. Sör és vörösbor keveréke. Aki kedveli a Sört és a Bort is, annak egy próbát megér.

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.09.04. 19:56:24

@Sakktanár: Én is így vagyok vele. :D Annyiszor próbáltam megszeretni, ha másért nem, a partihangulatért, de... egyszerűen nem megy...
süti beállítások módosítása