HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Anno a Rossz PC Játékok Sorozat utolsó nyereményjátékánál ugyebár egy szponzor segítségével kiosztottunk jó pár "Crazy Chicken Kart 2"-t és én is kaptam egy példányt. Ami azóta is töretlen népszerűségnek örvend. Nagyban összefügg azzal is, hogy szinte mindig nyerek benne (túlzás nélkül az esetek mondjuk 95 százalékában) és ez igen jó érzés :D

Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen gagyinak tűnő, egyszerű játék ilyen szórakoztató lesz, majdnem egy év után is. Remélem az akkori nyertesek is így gondolják. Ha esetleg olvassák, nyugodtan írhatnak ezzel kapcsolatban :)


 

Címkék: játék

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr803234307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wolf113 2011.09.17. 17:42:00

Tényleg jó kis játék.Még régebben vettük a Tesco-ban.Persze egyedül néhány menet után kicsit unalmas lesz,de ha egy haverral ülsz le játszani néhány menetet,az sokkal szórakoztatóbb szerintem.Volt hogy órákig ezzel szórakoztunk.

algi 2011.09.17. 19:05:08

Nekem óriási megvilágosodás volt, amikor rájöttem, hogy nem feltétlenül a legvalósághűbb szimulációk a legszórakoztatóbbak.

penge96 2011.09.17. 19:15:16

@algi: Hirtelen lájkolni akartam, de rájöttem, hogy ez a válasz gomb. Szal lájk, egyetértek ^^

M@X. 2011.09.17. 22:02:28

Hát nem tudom nekem annyira mario kart 64-re hasonlít hogy már zavar.

TomLion. 2011.09.18. 07:37:26

Én az Ignition-nal vagyok így, hogy bármikor játszhatok vele. Abban a játékban az a jó, ha direkt bénább járgánnyal játszok nem biztos, hogy nyerek. Hihetetlen egy élményt tud nyújtani a játék. A legjobb járgánnyal is akkor vagyok, ha pálya rekordot akarok felállítani.

Aki véletlenül nem ismeri a játékot: www.youtube.com/watch?v=DwD07rpNabs

(Nekem a Busz a személyes kedvencem).

TharBael 2011.09.18. 07:40:44

Én ilyen versenyszimulátorok közül egyértelműen a régi sokak által gagyinak bélyegzett Star Wars Episode I. Racer-re teszem az etalon bélyegzőm. évekig el lehet vele gügyögni ha akarsz ^^

maffiozo 2011.09.18. 09:48:26

@TharBael: ohohóóóóóó az nagyon jóóóóóóóóó, kár hogy már nem megy a gépemen

penge96 2011.09.18. 10:48:04

@TharBael: De neked hogy indul el? Verseny előtt mindig fehér képernyőt kapok :S hogy bírhatom működésre?

TharBael 2011.09.18. 15:59:53

Nos. Windows Vistán ha jól rémlik ment. Win 7-en még nem emlékszem próbáltam e...de ha ott is ment akkor ugyanazért, mint Vistán. Feltelepíted megvolt minden, majd a parancsikonján egy jobb klikk, ott a kompatibilitás funkció és a legördülő menüből a windows xp service pack 3 vagy 2 szinte mindegy. valamelyikre átállítod, plusz futtatás rendszergazdaként. Ha jól emlékszem, ezek után már gyerekjáték volt. egy apró hibával... Nem volt hang. de erre jó a winamp és a kedvenc zenéid ! ^^

REmélem segítettem! :)

-Out-

Pnoemi89 2011.09.18. 17:00:26

Jók is a régi játékok. :) Ennél jobban nekem már csak a Moorhuhn tetszett. :D

TharBael 2011.09.18. 22:17:46

@TomLion.: Amúgy egész véletlenül nemtudod hogy az Ignition-t hogyan tudnám elindítható formára hozni windows 7 alá? minden jogosultság és futtatási téma alatt is csak visszadob a windowsba... :(

TomLion. 2011.09.19. 06:02:16

Sajnos nekem windows xp-m van. Egyszer feltelepítettem a windows 7-et, de a gépem egyszerűen nem bírta. Inkább vissza álltam az xp-re amíg nem lesz jobb gépem. :(

Pnoemi89 2011.09.19. 13:14:29

@TharBael: Szia! Mennyi RAM-os a géped? Mert lehet az a bibi. Én pl. azért nem telepítem gépemre fel a windows 7-et, mert 1GB RAM-os a gépem, és akkor sok játékkal nem tudnék játszani. :(

TharBael 2011.09.19. 15:51:53

:D@Pnoemi89: 4giga ram duruzsol a laptop borítása alatt! :D

Pnoemi89 2011.09.19. 16:55:38

@TharBael: Jah bocs. :D Akkor valószínűleg kompatibilitási hibája lehet. De ha nagyon sokszor próbálkozol akkor sikerül játszani vele. Én úgy csináltam, hogy amikor levitte jobb katt és játék indítása. Ha mákod van akkor elindul, de akkor sokáig játssz vele, mert nem bizti h következőre is sikerülni fog. :D Sok sikert! ;)

MetalBogyó · www.reavensworkout.blogspot.com 2011.09.19. 18:11:55

A legjobb versenyzős játék akkor is a Lego Racer, de hogy az egyel vagy a kettővel játszottam órákat, arra sajnos nem emlékszem :(
süti beállítások módosítása