HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

De fura, ide be sem linkeltem. Volt egy vendégszereplésem Pamkutyáéknál. Nagyon klassz volt velük, tényleg jó fejek és lényegesen profibban nyomják, mint én :P

Mag a történet az ő ötletük volt, az én részemet közösen alkottuk meg. Youtube kommenteknél nagy sikert aratott, hogy elküldtem Fluor Tomit a francba. Nos, azt kell mondjam, hogy itt kaptam a szöveget, nem tudtam, milyen dalról volt szó. Mindenesetre Pamék lejátszották nekem azt a dalt és tényleg elég gáz, szóval a kritika jogos volt. Magát Fluor Tomit nem is nagyon ismerem, ezt a Mizu dalt is csak nemrég hallgattam meg végig és annyira nem volt gáz (de igazán jó sem), mint ahogy mondják. Ahogy piásan kiosztotta Kiszel Tündét, az meg kifejezetten szimpatikus volt.

Címkék: vicces projekt

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr833332892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sottonyai... 2011.10.27. 12:57:48

A legnagyobb Pamkutyás rész :D

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.27. 14:38:20

Jó kis videó ez! Eddig nem néztem Pamkutyát, de lehet, hgy ez most megváltozik...:)
De mi volt ez a Fluor tomi elküldése a francba? Mit irtál neki? :D

penge96 2011.10.27. 20:30:20

@Killer0101: A videóban küldte el a francba...

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2011.10.27. 22:28:24

@penge96: Ja értem. Azt hittem, volt valami előzménye is... Köszi!

LifeisKillingme 2011.10.29. 08:03:40

4:55 - 5:10 - Ez a jelenet aranyat ér :D

freddyD 2011.10.29. 09:23:39

@LifeisKillingme: Igen. Mikor elmondták, hogy ez lesz, már akkor tökre röhögtem, de nem gondoltam volna, hogy a megvalósítás is ilyen hatalmas lesz :D

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2011.10.31. 13:45:41

HÁ-HÁ-HÁ! Fluor jól megkapta a magáét. :D
süti beállítások módosítása