HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Utóbbi DVD vásárlásaim a korábban említett szégyenfoltok pótlása jegyében születtek.

A Sebhelyesarcút azóta már meg is néztem (bővebben majd a Podcastben), az Apokalipszis Most még hátra van. A Boogie Nights-ot csak részben láttam egyszer tv-ben, az is megérdemelne még egy rendes megtekintést.

A Sikoly-t jó párszor kipipáltam már, de most megjelent egy nagyon jó új kiadás, tele extrával és olyan képpel, amely kihozza a DVD formátum maximumát.

Az Ideglelés-t nagy örömömre újra kiadták, mert nem tudom hány éve kergetem már a dvd-t, de sosem találtam belőle példányt. Anno még moziban láttam (második részét is), szeretem azt a filmet, bár tudom, hogy sokan nem tudnak mit kezdeni vele. Hozzá kell tenni azért, hogy ez a fajta stílus akkor még relatíva újnak számított.

A Millenium trilógia le lett árazva és tartottam olyan jónak (a könyveket szintén), hogy kelljen nekem tartósan is.

A Remény Rabjai az imdb #1 helyezettje, itt is ajánlottátok nagyon, úgyhogy garantáltan pótolva lesz hamarosan. Szégyen, hogy még nem láttam.

A Halálos Fegyver széria az első részt kivéve (bár sokra nem emlékszem már belőle) szintén kimaradt nekem, úgyhogy egy rendkívül jó árban lévő (3000.- ) gyűjteményes kiadásra beruháztam. Mintha nekem találták volna ki.

És végül a szintén klassz akciós Eredet Blu-Ray-t sem tudtam ott hagyni.

 

freddyD: dvd pakk

Címkék: film személyes

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr884572885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Feiertag Erik · http://fastfoodcentral.blog.hu 2012.06.08. 12:54:13

Még jó, hogy a BuFi a Tetovált lányoknak olyan gerincet tervezett, hogy szépen egymás mellé illenek egy polcon...

bioLarzen 2012.06.08. 12:54:38

A remény rabjai nem véletlen van az imdb-lista élén. Fantasztikus film.

Én lakótelepen nőttem fel, így igen korán volt parabolánk (a fiatalabbaknak: kezdetben, amikor elkezdett terjedni a parabola, először a lakótelepeken szerelték fel, mert így 60-80 családnak kellett egyetlen antenna, ami így szinte fillérekre jött ki per család - így lett nekünk is műholdas választékunk, még valamikor 88-89 felé, előbb, mint például vezetékes telefonunk... Király volt fekete-fehér tévén nézni a Super Channelt :D). Anno, a kilencvenes évek közepe felé volt egy darabig egy svéd filmcsatorna, ami sajna elég korán behalt (már a nevére sem emléxem...) - de addig is remek filmeket adott, - például a Remény rabjait, ráadásul eredeti nyelven, nem svédül :) Akkor láttam, teljesen lenyűgözött. Szerintem Morgan Freeman élete alakítását nyújtja benne - és Tim Robbins is felnő hozzá.

Fredy, ha teheted, mindenképp eredeti nyelven nézd, láttam belőle egy kicsit magyr szinkronnal is - szerintem nem sikerült túl fényesen.

bio

hptr 2012.06.08. 14:51:16

Hol szoktál filmeket venni?

Danike92 2012.06.08. 14:51:18

Szép kis gyűjtemény, jó szórakozást hozzá! :D

norbert93 2012.06.08. 18:57:23

Nekem is ez a Halálos fegyver gyűjtemény van meg. Teljesen megéri a pénzét. Az első film tökös akciófilm, a második talán egy fokkal jobb, a harmadikban több humor van, mint az elődökben, a negyedik pedig már egy akció-vígjáték, de így sem marad el a többitől.
Én most az Indiana Jones sorozatra ruháztam be. Nagyon örülök, hogy végre azok is megvannak.
Egy kérdésem viszont lenne: a Mad Max trilógiát vegyem meg 3000 Ft-ért, vagy a Gyűrűk Ura trilógiát?

freddyD 2012.06.08. 19:12:40

@erahurka: Igen... Komolyan nem értem ezeket. Ilyen akkor szokott lenni, ha a részeket más forgalmazó adja ki, de itt végig a BuFi jelentette meg. Még a saját logójuk is különbözik...Érthetetlen és bizony bosszantó

@bioLarzen: Persze, felirattal nézem. Csak ennyi istenítés után vigyáznom kell, hogy ne legyenek túl nagyon az elvárásaim

@ufig: Xpress.hu illetve innen párat az Alexandrában vettem

Korábban még toporzákoltam volna, hogy egy sima dvd tokba berakják a 4(!) filmet, de most hogy egyre nagyobb a helyhiány, már kifejezetten örülök neki.

Én a Gyűrűk Ura trilógiát preferálnám, bár aaaannyira nem vagyok oda értük. Nem azért, mert a filmek rosszak volnának (egyes részei őrjítően jók, pl a csatajelenetek), csak egyszerűen nem a műfajom a fantasy. Mad Maxből szerintem a második a legjobb, a harmadik elég silány lett. Az elsőt érdekes módon sosem láttam

@norbert93:

A Hülyék Pörölye 2012.06.08. 21:47:01

@freddyD: Hmmm... A MediaMarkt-ban 800 ft volt a Remény Rabjai, ami a filmtörténelem egyik legszebb filmje, míg a BaaadMovies-os Versus(!!!!) 999 ft. SZÉGYEN!

bioLarzen 2012.06.09. 07:31:34

@freddyD: "Csak ennyi istenítés után vigyáznom kell, hogy ne legyenek túl nagyon az elvárásaim"

Hajjaj, hogy én hány filmmel jártam így... A Mátrixot például szerintem ez rontotta el nekem. Annyi remek véleményt hallottam róla, hogy egyszerűen esélye sem volt...

bio

csaky000 2012.06.09. 17:12:36

Hol vásárolsz DVD-ket?

hunGABE 2012.06.10. 07:42:04

A Remény rabjaiban biztos nem fogsz csalódni. Én még nem tudtam olyan embernek mutatni aki azt mondta volna aztán rá, hogy nem tetszett neki. Azt nem tudom ,hogy megérdemli e az imdb első helyét de az biztos, hogy a börtönös filmek közül a legjobb, és azokon kívül is a legjobbak között van.

hunGABE 2012.06.10. 07:42:12

Nem semmi Gyűrűk ura ajánlatot találtál Freddy, bezzeg amikor én régebben kerestem csupa baromság jött ki. pl 10000 HUF darabja.

norbert93 2012.06.11. 13:48:46

@freddyD:
Köszönöm a linket, de időközben láttam, hogy 1490Ft/db-ért meg lehet venni a Keresztapákat, szóval azok mellett döntöttem, illetve azokat sokkal jobban szeretem (ajánlom neked is, hogy vedd meg, xpressen is van akció). Hozzájuk csaptam még a Predatort is 990-ért. Azért még egyszer köszönöm a linket.

uvegesm 2012.07.19. 07:12:04

FreddyD azóta megnézted már a Remény Rabjait? És ha igen, akkor mi a véleményed róla?

freddyD 2012.07.19. 07:14:40

@uvegesm: Igen, láttam már. Arról is írok majd hamarosan. Sőt a Halálos Fegyver 1-2 is pótolva lett időközben, szóval fogynak apránként :)
süti beállítások módosítása