HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Végre rászántam magam, az összes* Snajper-es videómat összevágtam egy résszé és az elejére még egy rövid intrót felvettem, mert ez a játék megérdemli.

*Időrendi sorrendben a 2-3 rész kimaradt, mert ott nem találtam az utat és később kiraktam a választ saját magamnak, hogy vak barom vagyok és hová kell menni. Mivel ez önmagát kibokszolta nem szükséges egy ilyenbe, de azért majd azt is felrakom később érdekességnek. Szerintem azt csomóan nem is látták, mert amióta a youtube letörölte az első profilomat, azóta tudtommal nem raktam fel sehová

Címkék: rpcjs

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr764606411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakk-bástya 2012.06.23. 15:21:14

Emlékszek arra a részre, ahogy csúszkáltál a hordókon, és igazából a bullseye kocsmai jelenetnél, mikor mondod a székre felugorva hogy "itt is csúszunk, nem változott a játék" nem tudja a néző, hogy mire vonatkoztattál vissza :D

Acordeon 2012.06.23. 15:43:46

amúgy nincs gáz az elején a stílusoddal , szerintem nem érdemes magyarázkodni úgy is elég szórakoztató volt :DD

algi 2012.06.23. 18:49:23

Van valamilyen ismereted arról, hogy milyen ütemben és milyen mértékig lettél ismert az első videód óta? Sok rajongót vesztettél, amikor abbahagytad?

freddyD 2012.06.23. 18:53:23

Elég gyorsan ment minden az elején. Ha nem csalnak az emlékem, egy kb egy jó másfél hét alatt elértem az ezres nézőszámot és onnantól kezdve egyre durvábban folytatódott. Pedig az Xpress.hu fórumán kívül nem raktam ki sehová. De már ott jó volt a fogadtatása.

Jól működött ott a szájpropaganda.

A befejezésről meg pont beszéltem a múltkori interjúban www.dirtywindows.hu/news/interju_freddyd_vel/2012-06-18-718

algi 2012.06.23. 23:36:35

@freddyD: Na, lebuktam, hogy nem néztem meg az összes interjút. :)

Masszaraks 2012.06.23. 23:36:36

"Forgalmazói szerintem azért tudja értékelni értékelni, bár sose mondták direktben"

A Gamestar TV egyik adásában volt valaki a Seven M-től (a Seven M a magyar kiadója a Mesterlövésznek) és valahogy szóba kerültél te is és az hogy anno a rossz pc játékok sorozatnak köszönhetően megnövekedtek az eladások a mesterlövészből -a nő aki a Seven M-t képviselte még mondta is hogy "a negatív reklám is reklám" és közben mosolygott. :)

A Hülyék Pörölye 2012.06.23. 23:36:37

Epic moment in my life :) Kösz FreddyD, remélem vérző busz visz a túlvilágra :DD

freddyD 2012.06.23. 23:38:15

@Masszaraks: Igen, arra gondoltam. Erről beszéltem is később, de kivágtam, mert túl sokat pofáztam, azért látni a vágást. Elvileg csak egy max 1 perces intrót akartam, de aztán csak járt a szám...

@A Hülyék Pörölye: Hehe. Remélem van hely nekem is rajta

Kolonel 2012.06.25. 08:23:30

Klasszikus, még most is emlékszek szinte minden poénra. :D

Eszembe jutottak most a más emberek által felfedezett bakik is, amiket rendre kiraktál a blogra, aztán az Újratöltve részbe direkt nem is tetted bele ezeket, mert úgy is ismeri már mindenki.

Itt jönne, hogy azt mondom, hogy abból is jól jönne egy összefoglaló, de inkább használom az eszem, és leszűröm az RPCJ-s blogot a Mesterlövész tag-re. :)
rosszpcjatekok.blog.hu/tags/mesterl%C3%B6v%C3%A9sz

algi 2012.06.25. 11:16:50

Féloff megjegyzés: aki igényes mesterlövészes játékra vágyik, annak ajánlom a Sniper Elite V2-t. (Vigyázat, XP-n már nem fut.) Ingyenesen letölthető a demója. Érdemes videókat nézni róla, egy-egy lövésnél követi a kamera a golyó útját, és amolyan röntgenlátással megmutatja, milyen belső szerveket roncsol.

Ha valakinek az túlzottan új lenne, ott a sima Sniper Elite is, de az még azokból a fapados időkből való játék, amikor még nem toltak mindent a seggünk alá, és sok mindenre magunktól vagy a kézikönyvből kellett rájönni. Viszont csak 7 euró.

SamuelDivinium · http://jateknaplo.blog.hu 2012.06.28. 12:21:56

Nosztalgikus :) Hiába tudom előre mi fog történni és milyen poén jön, akkor is nézhető és vicces marad :D
süti beállítások módosítása