HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: vicces

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr704868723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kófic 2012.10.25. 11:31:13

Tényleg minden idők legg*cibb játéka volt.(Főleg 5-6 évesen volt nehéz). Annak ellenére, hogy sosem jutottunk tovább kb. a 3. pályánál, nagyon sokat játszottunk vele.De monjduk én már olvastam róla máshol, ezért tudtam, hogy kétszer kell végig játszani. Az utolsó pályát elnézve az, már valami féle ultimate nightmare fokozat lehet:D Egyébként a zenéje, az egyik, ha nem a legjobb a commodore-os játékok között (ha jól tudom konzolon más zenéje van) ami nem mellesleg egy Chopin zongora műből van lopva:D
www.youtube.com/watch?v=5zUjb3ozPT4

freddyD 2012.10.25. 11:32:27

@kófic: Nekem mobilomon van fenn a játék, de már ott sem bírtam idegekkel pár perc után.

Nem kis teljesítmény volt ez Rolfe-tól, azért ezt be kell látni. Ráadásul kétszer.Ennél nagyobb pofáncsapás ritkán van

szantochris 2012.10.25. 15:13:26

Nekem valahogy a Ninja Gaiden mindig nehezebb volt :D Mindenesetre már nagyon vártam tőle új videót, mostanában már elég ritkán csinál( persze biztos a film miatt )

Remélem lesz még több olyan bemutatója, ahol azért kifejezetten ilyen jobb játékokat mutat be. Még ha ennek az is volt az apropója, milyen g#ci nehéz.

MargieM 2012.10.27. 07:04:42

Tudom, hogy offtopik, de mi a halál lett a bejegyzések fejlécével?

freddyD 2012.10.27. 07:18:27

@MargieM: Látod, ez egy nagyon jó kérdés

2012.10.29. 16:59:12

Helló Freddy!

Mától én itt is vagyok. Örülsz neki? :)

Capowne 2012.10.29. 16:59:18

jajde jó mindig amikor végre kézhez kapunk egy-egy új videót. el tudnám viselni ha egyszer újra olyan rendszereséggel jönnének majd a videók mint régen, de még ha erre nem is kerül sor, akkor is legalább ott van a másik 100+ videó :)

lagzilajcsiforever 2012.10.31. 19:48:16

OFF: freddyD halottad hogy a Disney megvette a STAR WARS jogokat és 2015-ben jön a hetedik rész?
süti beállítások módosítása