HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Ma kaptam az infót, hogy a Nagymező utca 27 (Oktogontól 2 perc séta) alatti DVD Filmklub 3000 lemezt örökölt gondolom valami bezárt helytől (gondolom téka) és 500-1000 forint közötti áron hozzájuk lehet jutni.

A helyet egyébként ajánlom van használt és új DVD/Blu-Ray, a nagyban keresett Drót 5. és Elnök Emberei 6. évadát is náluk találtam csak nagy hajsza után.

Amúgy használt lemezekkel (van hogy ex-tékás is) eddig semmi rossz tapasztalatom nem volt, persze azért érdemes megnézni a lemezt vásárlás előtt.

Címkék: random baromság

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr894897637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2012.11.08. 18:59:27

Ó, freddy, Elnök Emberei 6. évadot tőlem ingyen is kaphattál volna...

bio

Brekkerzolt 2012.11.08. 18:59:37

Ha trollkodni akarok, akkor azt írnám be, hogy megint egy fizetett hirdetésünket látták.
Komolyra fordítva a szót:
internetes oldalakon, blogokon is ki kell majd írni azt, hogy termékmegjelölés, vagy termékmegjelenítés található? (úgy mint a TV-ben szokták).

freddyD 2012.11.08. 19:01:31

@Brekkerzolt: Kiírhatod, de attól még nem úgy van. Csak gondoltam miért ne profitálnátok ebből,hátha még hiányzik valami a gyűjteményetekből

AlienHUN · http://szabadperc.blog.hu/ 2012.11.09. 07:20:08

@Brekkerzolt: Jókat szoktam derülni az ilyen típusú kommentelőkön, a "nemtetsziksemmimertnegatívvagyok" hozzáálásúakra gondolok legfőképp. Nem hogy örülne neki, még fikáz is, szép.

Kár, hogy nem odavalósi vagyok, de másnak biztos segít majd a "hirdetésed". Ha már itt tartunk, én meg a múltkor voltam a salgótarjáni Alexandrában, és a DVD-s szekcióiban találtam pár ínyencséget elég baráti áron, Riddick dupla lemezes 1000 Ft stb. Szóval talán ott is érdemes szétnézni, hátha van valami jó falat

hptr 2012.11.09. 07:20:13

Kösz az infót! Én nem vagyok filmnéző, viszont néha szoktam arrafelé lenni, egyszer majd benézek.

bioLarzen 2012.11.09. 07:20:22

@Brekkerzolt: Hát, ha én, mint vevő jól járok, akkor tőlem freddy akár naponta rakhat be ilyen "hirdetést" - minél többet, annál jobb.

bio

DrNO 2012.11.09. 21:28:01

"termékmegjelölés, vagy termékmegjelenítés található" - Ez mit jelent? Tévében láttam egyszer talán. Akkor se értettem.

Brekkerzolt 2012.11.10. 21:02:07

(előbbi kommmentemben NEM fikáztam, csak ironizáltam, de látom, nem így jött le).
@DrNO: "termékmegjelölés, vagy termékmegjelenítés található" - itt kevertem a fogalmakat. A termékmegjelölés mást jelent, a termékmegjelenítéssel kapcsán van egy határozat:
"A termékmegjelenítés a médiatörvény szerint csak abban az esetben lehetséges, ha a termék ingyenes rendelkezésre bocsátásá túl a gyártó, illetve forgalmazó nem részesítheti juttatásban a médiaszolgáltatót vagy a másorszám készítőjét. A nézőket egyértelműen tájékoztatni kell a termékmegjelenítés tényéről."
Forrás:
www.kovacsvg.hu/MEDIATORVENY-MODOSITAS-2010/C_MEDIATORVENY-MODOSITAS-2010.html

bioLarzen 2012.11.10. 21:02:14

@DrNO: Azt, hogy a műsorban konkrét márkájú termék jelenik meg - pölö egy üveg Pepsi az asztalon, vagy a szereplő jól láthatóan Philips borotvát használ, Silannal most, stb - vagy csak egyszerűen megjelenik a termék a képen...
Természetesen nem véltelenül, ez a jelzés kb annyit tesz lefordítva, hogy "X és Y cégek támogatták a mai adásunkat, ezért cserébe reklámozzuk őket" - de ezt így már csak nem írhatják ki :D.

bio

Sanosuke 2013.01.06. 22:48:11

és tart még ezaz akció ?
jó lenne néhány sorit bekaszálni.

szólhattatok volna előbb is :D

Sanosuke 2013.01.06. 22:48:24

a Drót 5. évad nekem is kell, eladod ? :)
süti beállítások módosítása