HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Szerintem egyáltalán nem lehet panasz a 2012-es filmévre, de amit egyedül 2013 januárja kínál…Ezt kapjátok ki:

Gengszterosztag*
Django Elszabadul
Lincoln
Jack Reacher*
ParaNorman
Kényszerleszállás*
Frankenweenie
Erőnek erejével (Last Stand) *
A rajtaütés (The Raid)*
Dredd


*Az, amit én majd megnézek

És ez még mindig nem minden. Van itt még több is:

Titeket mi csábít majd moziba?

Címkék: film

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr214911497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.11.17. 17:52:56

Amit ezek közül biztosan megnézek az a Django Elszabadul. A többi még képlékeny. :)

vazzegabi 2012.11.17. 20:17:51

Dredd-en kívül mindegyik film érdekelne, de örülök ha felét sikerül majd megnézni moziban.

Amigarockwell · http://www.youtube.com/Amigarockwell 2012.11.18. 09:38:10

A Djangot miért nem? Talán nem jönnek be Tarantino filmjei?

mate211 2012.11.18. 09:38:12

Django! Nagyon várós!
A gengszerosztag is érdekelne, de nekem nem fog megérni egy mozijegyet.

uvegesm 2012.11.18. 09:38:17

Engem Django, Gengszteroszag, Last Stand, és a Lehetetlen érdekel nagyon (azt hiszem azis januári).

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2012.11.18. 09:38:24

Lincoln, Django, ez a kettő kötelező, a Djangora ráadásul jöhet a Fehérvári premier:D.
A Dredd meg a Frankenweenie még várós, a többi nem nagyon vonz.
A poén az, hogy ezek pont nem a csillagottazottak nálad.:D
Freddy, téged a Django miért nem èrdekel?

Feiertag Erik · http://fastfoodcentral.blog.hu 2012.11.18. 09:38:40

Ugyanaz, csak:
-Rajtaütés
+Frankenweenie

Ez a terv, aztán majd kiderül melyik lesz tényleg mozis nézés.
Ez a december-november amúgy 0 lesz, simán behozhatták volna világpremierre a Djangot vagy mostanában a Frankenweeniet.
Idén már csak Argo és esetleg Felhőatlasz.

freddyD 2012.11.18. 09:42:56

@Amigarockwell: Túlértékeltnek tartom, bár a Brigantyk speciel tényleg jó volt. De az egész tematika nem érdekel igazán

@erahurka: Azért idén az Argón és a FElhő Atlaszon kívül még van egy két érdekesség:

-A hét pszichopata és a Si-cu
-Hobbit

Sőt, lehet hogy én még ezt a magyar " Nejem, nőm, csajom"-ot is bevállalom, mert az Intim Fejlövés kellemes meglepetés volt

FaKe.beL1eVe 2012.11.18. 10:49:42

Azt nem értem, hogy miért kell ezeket a premiereket tologatni? Most a Raid-re meg a Dredd-re gondolok leginkább. Mind2-őt letöltöttem, megnéztem, annak tudatában, hogy nem vetítik a mozik, erre rá pár napra meg jött a hír, hogy mégis vetítik. Valószínű, hogy meg fogom nézni mind2-őt moziban, de azért csak úgy lett volna az igazi élmény, ha ott látom őket először..
(Amúgy, szerintem tök felesleges megvenni az amcsiknak a Raid remake jogait, mivel ott a Dredd, ami alapkoncepciójában szinte ugyanaz, és majdnem egyszerre kerülnek moziba..)

FaKe.beL1eVe 2012.11.18. 10:49:43

u.i.:
Amúgy ezeket várom egyenlőre legjobban 2013-ban:
Gravity
Berandal (A The Raid folytatása)
Die Hard 5
Sin City 2
Pacific Rim
Star Trek 2
Elysium (a District 9 alkotóitól)
Vasember 3
Man of Steel
Evil Dead
World War Z

De amik még jónak ígérkezik szerintem:
Carrie,
Bullet to the Head,
Last Stand,
The Wolverine
Boszorkányvadászok,
G.I. Joe 2.

Úgyhogy lesznek itt nívós címek, csak nehogy alulmúlják az elvárásainkat..

xhalapex 2012.11.18. 16:27:15

Valóban jó a felhozatal.
Én a RAID -et (A rajtaütés) már láttam, egész jó lett, hát ami biztos akcióban nincs benn hiány. :)

GoldenHeartChris 2012.11.18. 16:27:53

Tudom, nem a témához kapcsolódik, de FreddyD, szeretnék neked mondani valamit. Szóval... Én elkezdtem nézni az Angry Video Game Nerd sorozatot, azt, amelyik annak idején elvileg téged is inspirált a Rossz PC Játékok Sorozat megalkotásakor. És hogy őszinte legyek, nem tudom miért tartják őt olyan fene nagyra. Már megnéztem valahogy harminc részt, de eléggé unalmas. Az egyetlen dolog, amiért érdemesnek találom megnézni, az az, hogy jót lehet rajta nosztalgiázni és sok minden érdekességet meg lehet tudni a játékkonzolok múltjáról. De igazából az egész arról szól, hogy eltúlzott gesztikulálásokkal, szüntelenül káromkodik. Ráadásul szinte mindig ugyanazokkal a szófordulatokkal él. Így 30 videó után ez már eléggé unalmas tud lenni és ebből ő csinált több, mint százat? Kicsit olyan, mint az Annoying Orange esete, népszerű volt néhány videóig, de aztán feleslegesen túlhúzottá és erőltetetté vált. Valahogy ezt érzem az AVGN esetében is. De természetesen leborulok azelőtt, amit letett az asztalra, elvégre ő a műfaj atyja és nélküle valószínűleg az RPCJS sem született volna meg. De szerintem te sokkal stílusosabban és változatosabban csináltad. Ennyit szerettem volna. :-)

Godforsaken 2012.11.18. 16:28:00

Ezek a magyar címfordítások undorítóak. Mindig megtudnak lepni, lassan már nem tudom majd eléggé forgatni a szememet.

Frankeweenie - Ebcsont beforr?
Last Stand - Erőnek erejével?

Hogy mindig kell valami rohadt szóvicc vagy kétértelműség. Persze örülhetek, hogy azok után amit az In Brugesal műveltek, sem a Skyfall sem a Looper alatt nem szálltak el. (Pedig lett volna ötletem, mondjuk Looper: Körbe-körbejár az óra avagy miért ciki ha sajátmagadat kell megölni.)

freddyD 2012.11.18. 16:31:01

@GoldenHeartChris: Hát, köszönöm. Örülök, hogy így látod, de szerintem James Rolfe sokkal több kreativitást és munkát fektetett bele ezekbe a videókba, mint én. Lényegesen jobban hozzáértő is

@ISaintI: A Last Stand fordítása nálam is agysejtpusztulást végzett. Hogy lehet egy ilyen egyszerű és ütős címet így elbarmolni, valami marha művészieskedő jelzővel

JRtelecaster 2012.11.18. 22:29:49

Bocsi, hogy a kérdés offtopic, de: Járt valaki a MURDER kiállításon, ha igen, mi a vélemény?

thefloorfilla (törölt) 2012.11.19. 07:32:30

Te egy vérbeli filmrajongó lettél :) Csak végig kell nézni a blogodon. Azért gyanítom 5 éve az rpcj indulásokor még nem volt ekkora a "láng" :D

freddyD 2012.11.19. 07:33:41

@thefloorfilla: Igazából de. Mindig is sokkal jobban érdekeltek a filmek, mint a játékok. Csak amióta van saját jövedelmem, többet tudok moziba járni/dvd-t venni

Robb20 2012.11.19. 15:39:26

Ezekből a legtöbb max. DVD-n vagy letöltve érdekel, a Raid-et már láttam is.
Viszont a Dredd az abszolút moziban nézős :)

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2012.11.20. 07:22:08

Január 2-án bemegyek a moziba, és 31-én jövök ki, asszem! :)

KongFan 2012.11.24. 22:01:06

Mivel felénk továbbra sincs mozi, semmit nem tudok megnézni :)

szkristof92 2012.11.28. 15:59:16

Beszarás. De örülök, hogy vizsgaidőszak lesz (szarkazmus)! :)
süti beállítások módosítása