HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Azokat szeretem legjobban, mikor egészen a kapumtól előreküzdöm magam és be is találok

Címkék: játék

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr885231609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EL_Zalto 2013.04.20. 06:12:06

Blade of Steel játékot ajánlom figyelmedbe.

Jó kis game!

freddyD 2013.04.20. 07:57:18

@EL_Zalto: Rákerestem. Én azt hittem az NHL 95-ben viszonylag gyengék a kapusok, de ott! :D

www.youtube.com/watch?v=J0TWOWjpEnI

EL_Zalto 2013.04.20. 11:57:57

Fel le nyilakkal elég nehézkes az irányítás, de vicces amikor a kapus ideges. :D
süti beállítások módosítása