HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #33 (2013. Július) 148 perc

Beszélgetnek: Gergő, freddyD

Téma:

-Tűzgyűrű (Pacific Rim)
-Farkas
-A vasöklű férfi
-A ravasz, az agy, és a két füstölgő puskacső
-Kamera által homályosan

-211-es cella
-Europa Report
-Bus 174
-D, a vámpírvadász

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban ( 135 MB) 148 perc

Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Címkék: filmbarátok podcast

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr525435285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TMhun 2013.08.01. 07:46:39

Helló!
Nem idevágó, de...
Ismered youtube-on HollywoodNewsAgency-t és Gergő-t?
Esetleg ha igen, akkor személyesen?

Bocsi az idióta kérdésért, de ha igen a válasz, akkor ennek később lesz jelentősége ;)

freddyD 2013.08.01. 07:47:32

@TMhun: 15. adásban benne is volt.
Nem szeretem a videóit, de emberként nincs vele bajom. Többször írtunk is már egymásnak. Jó fej

Capowne 2013.08.01. 15:28:01

Nagyon jó rész volt ez is! Alapból amúgy azért akartam írni midenképpen, mert külön szeretném megköszönni, Freddy, hogy megfogalmaztad ezt a véleményt az animékkel kapcsolatban, ugyanis nekem is ugyan ezek az ellenérzéseim voltak mindig is ezzel a műfajjal kapcsolatban. Megértem amúgy azért ha valakinek ez tetszik, de nagyon szomorú, hogy amikor én hangot próbálok adni annak hogy engem ez a műfaj miért taszít, akkor azt a választ kapom hogy "műveletlen" meg "tájékozatlan" vagyok, de úgy gondolom hogy igenis el lehet mondani az összes animére hogy alapvetően elnagyolt, és végletekben képes csak kifejezni bármit is, ami a vizuális megjelenítést illeti.
Mellesleg évröl évre belekerülök egy olyan szituációba, hogy valamelyik jóakaró ismerősöm elmeséli nekem, hogy xy anime miről szól, és őszinte leszek, ilyenkor volt már hogy annyira felkeltette az érdeklődésemet, hogy el is kezdtem nézni, de csak az első 1-2 részig bírtam eljutni, mert megőrjített hogy az összes női karakter ugyan úgy nézett ki, és úgy beszélt mint egy 13 éves kislány és sorolhatnám...
szóval azért így az anime fanoknak üzenném, hogy mi nem nézünk titeket hülyének, de légyszivel próbáljátok megérteni hogy nekünk más az ízlésünk, és ettől még vagyunk "műveletlenek"

freddyD 2013.08.01. 15:55:56

Remélem még nem szoktátok meg az iTunes oldalunkat...
Infó: youtu.be/vMrTZQOCrq8

dzsingiszkán1227 2013.08.01. 17:43:04

Freddy, még nem láttad a Fegyverneppert? na várom azt a podcastet! :P

Kolos Fábián 2013.08.03. 17:29:43

Remake filmből ami nekem nagyon tetszett, és jobb is volt mint az eredeti, az a Bourne trilógia! Kedvenc film, aki nem látta annak ajánlom.:)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.08.05. 06:35:34

Egyáltalán nem ide tartozik, de ezt a játékot ki kell próbálnotok.
KIB@SZOTT KIRÁLY!!! XD
www.explodingrabbit.com/games/super-mario-bros-crossover
Ebből megnéznék egy AVGN epizódot. :P

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.08.05. 06:35:37

hát Freddy :D

1. - ne vegyétek már az Animét egy kalap alá, kb olyan mintha azt mondanátok, hogy a FILM, annyi alműfaja van mint a huzat, ha nem úsztatott képeket, meg elf fejű szereplőket akartok nézni akkor Miyazakitól nézzetek valamit, azért mert a Pokemon nem jön be, lehet a Cowboy Bebop még tetszhet, Akira Toriyama aki a Dragonballt is írta és imádom a mai napig, a Dr. Slumpjával ki lehetne kergetni a világból, vagy ott a Bleech, ugyanaz a shonen - google jó barátod - mint a Dragonball mégis egy rész untig elég volt az egészből

én nem mondom, hogy kötelező szeretni, meg ez műveletlenség, tájékozatlanság, ez hülyeség, ez ha valami akkor nem nyitottság, barátnőmet pl. ázsiai filmekkel ki lehet üldözni a világból,

2 - agyonütlek ha még egyszer védeni mered ezt a német faszt :D azért mondhatsz ilyen eretnekséget, hogy az Alone in the Dark nem egy véresszar, mert nem ismered a játékokat, kb úgy herélte ki ez a senkiházi mint a Max Paynet, vagy a Dragonball filmeket, egy Alone in the Dark kurvára nem csak egy szar horror legyen, és tényleg az egyik legfosabb filmje Bollnak, ahol Slater végleg elvágta agát, micsoda jövő állt azelőtt a srác előtt

és akkor az, hogy az Adelet ehhez hasonlítani???? nah azért majd ott kapol

és akkor álljunk már meg emberek??? NEM, te álljál meg, játszd le az első három Alone közül akármelyiket, és utána mondjad hogy ez a film méltó hozzá

megmondom őszintén amikor 20 éves voltam még tetszett is az az ostrom a szar CGI szörnyek ellen, de elég hamar rájöttem, hogy az is egy lopás a Kongóból, és már ott is lopás volt

3 - FARKAS, FARKAS, FARKAS, FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,FARKAS,

na, hát fogjátok már fel, hogy kurvahülyén hangzik az hogy Rozsomák, ezen problémázni már több mint 10 éve, főleg úgy, hogy Ő lett a központi karakter, ennél hülyébben már csak az hangzik, hogy Pézsmapatkány, emellett az átlagember ha meghallja, hogy farkas, akkor egy veszedelmes jószág ugrik be neki, ha meghallja, hogy Rozsomák azon meg szétröhögi magát mert nálunk ilyen lény nincs

4 - a ravasz az Agynál FreddyD jobban kifejthette volna a véleményét, ami szerintem kb. az, hogy "mi az istennek tartják ezt kultfilmnek"???? nem csak az Animéket kell savazni, de az ilyen túlajnározott hülyeségeket is, bár ha jobban tetszett a 28 héttel később, ami nem véletlenül és teljesen megérdemelten bukott óriásit... akkor

5 - Sikerült totálisan félreértelmezni ezt a Kamera által homályosant, szóval nem kell ebbe belelátni történetet, ez egy hülye elcseszett drogos trip film, amit a szarrádrogozott PK. (broki) írt mert már elege lett a sci-iből és úgy gondolta megírja az ars poeticáját, úgyhogy én úgy vagyok vele, hogy aki szeret drogozni, max annak jön be, mert róluk szól, nekik szól, ahogy az ki is van írva. Éppen ezért szerepel a legtöbb drogproblémával küzdő (meg előtte élvező) színész, Downey, Harrelson, Ryder, stb.

Gyurcsány Gergő mit szívott hogy egy Különvéleményt látott bele?

+ 1 - Zoly meg mondom őszintén hiányzott, szerintem nélküle ne csináljatok podcastot, vagy legalábbis hívjatok egy harmadikat, mert ez így nagyon gyér volt

+ 2 - ja igen, ha már nép akarta, s ennyiszer ajánlanak valamit, akkor szerintem ezeket kellene előrevenni, - és hagyni a francba a sorsolást, 200 film, ha hetente lenn podcast, akkor is 4 évig kitartana - ha már ennyit ajánlanak valamit, hiszen igazából úgy lesz csak nép akarata, és akkor tuti többet nem küldenék

Ted E. Bear 2013.08.08. 16:02:58

D, a vámpírvadász kapcsán. A zsoldos testvérek közül mind testvérek, csak a leányzót vették magukhoz. A másik leányzó, már az elrablása előtt beleszeretett a vámpírba, ez eléggé egyértelműen kiderül a filmből. Az előző film ehhez nem igazán tesz hozzá, nem szükséges a megértéséhez. Ami segítene az az eredeti novellák (amikből lett később a képregény) ismerete. De szerintem anélkül is élvezhető.
Amúgy annak ellenére, hogy ódzkodtok az anime műfajtól (érthetően, mert sokkal több szemét anime van, mint jó), szerintem tegyetek próbát a Studio Ghibli munkáival, ha még nem tettétek volna. Nekik idáig nem sikerült hibázni. Csak a Disney alattomos mesterkedésének köszönhető, hogy a Chihiro óta nem kaptak Oscart.
Zoly hiányának a magam részéről örülök, mert néha már püfölném az asztalom, ha még komolyan bírnám venni, ami az Otherworld-ös Castlevania kritika óta nem igazán megy.

Ted E. Bear 2013.08.08. 17:25:35

Meghallgattam Zoly véleményét is a D-ről. Kellemes meglepetés volt tőle a kritika, és nem a véleménye miatt, hanem annak tálalása miatt, ezt előzőleg elfelejtettem odaírni, de Zolynál inkább a tálalás az, ami zavarni szokott (a Castlevanianál is az volt, ami zavart, és nem az, hogy nem tetszett neki a játék), annál a különvéleménynél azonban én is másképp álltam az egészhez. Könnyebb úgy elfogadni valaki véleményét, ha azt az illető nem már-már habzó szájjal közli. :) Szóval a bocsánat, hogy az előző kommentben kissé elvettem én is a sulykot.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.08.14. 19:44:08

megalomán? anime. menjetek már a fenébe, nem ismertek más szót? egy napja vagyok itt, de már 20x hallottam ezt a szót tőletek, tőled

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.08.14. 19:44:23

már bocs, de mi az D-ről semmit nem lehet megtudni? ti mit néztetek? miért nem néztétek esetleg figyelmesen, mert pontosan kiderül belőle, hogy az ő anyja is beleszeretett egy vámpírba, így született

@Ted E. Bear: ez hol van?

2013.08.22. 07:10:44

Meghallgattam az adást, de lenne egy két szavam Gyurcsány Gergőhöz:

Én még csak kétszer láttam az eredeti Halloweent, de mindkétszer torokban dobogó szívvel néztem végig. Nem mondanám magam retrosznobnak, mert azért talán a 2003as Texasi láncfűrészes jobban tetszett a 74esnél. Visszatérve a Halloweenhez, én mindig úgy nézem, hogy valami korszakalkotót tekintek meg. Ugyan nem mindenki szereti, de azért talán elismeri mindenki, hogy ez a film valamit elindított. Elindította pályájára egy bizonyos Jamie Lee Curtist és emellett Donald Pleasence-ről is el lehet mondani, hogy nemcsak a Különben dühbe jövünkbe és a Csak kétszer élszbe volt jó, sőt inkább ezt mondanám élete szerepének, hisz ezután még négyszer szerepelt Dr. Loomisként a sorozatban (a folytatások minőségét inkább hagyjuk).
Ezek után jogosan felteheted a kérdést: Mi bajom a remake-kel? Van időm, elmesélem. Kezdjük ott, hogy Rob Zombie elkövette azt a hibát, amit Ács János nem. Ez alatt azt értem, hogy utóbbi nem adott választ a miértre. Az eredeti film maximum 10. percében látjuk, ahogy a kis Mike szülei leveszik a fejéről a bohócmaszkot és egy teljesen átlagos házaspárt látunk. RZ meg választ adott. OK, én is ki lennék borulva egy ilyen szar életen, biztos. Viszont attól, ha kinyírnék mindenkit, attól nem oldódna meg a helyzetem. Aztán ami Carpenternek olyan körülbelül 5-6 percbe tellett, az a remake-nek majdnem a felét kitette. Ugyan az eredetiben se szeretjük Laurie barátnőit, de itt még a főhősnőt sem, mert csak két nyelvet beszél: az angolt meg a trágárt. Ja nemcsak ő, hanem minden szereplő a filmben. Ez a legnagyobb bajom vele. Egyszerűen minden annyira el van túlozva, hogy az már röhej. RZ azt hitte, hogy már horrorfilmet rendez, ha rak bele egy hekto vért, több órányi káromkodást és 80 pár cicit. Én egyszerűen a fejem fogtam, hogy így földig lehet rombolni egy klasszikust.
Bocsánat a kiakadásért, de ezt el kellett mondanom.

Robb20 2013.08.28. 19:31:20

Még csak az elejét hallgattam meg, de bántotta a fülemet a 28 nappal/héttel később zombifilmeknek nevezése, azokban nincsenek zombik, úgyhogy ne nevezzük őket annak.

A remake-es témához: a Halloween-ből tényleg ritka jól sikerült a remake, de a folytatás az kegyetlen szar lett. Ja és a régi film csak mai szemmel és ingerküszöbbel uncsi, amúgy teljesen korrekt sztem. A holtak hajnala is remek példa, vagy sztem a Tolvajtempó is qrva jó, abból nem láttam az eredetit, de kétlem, hogy jobb lenne. Az eredeti Ocean's eleven sztem nagyon szutyok, a remake egyértelműen jobb.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.09.21. 22:19:40

kieg a Farkashoz Gyurcsány Gergő - már megint ez a hülyeség hogy kevés benne az akció? miért lenne benne kevés, legalább az egy harmada tömény akció, és az olyan, hogy nem fogod elfelejteni

a japán csaj nem vörös, hanem festett hajó piros, aki vörös az nem így néz ki :p - ízlésed meg ezek szerint csajok terén sincs :)

Tűzgyűrű: hát ezt nem hiszem el, az éve gyik legjobb 3D-jét adja a film, IMAX ez csak még jobb lehetett, erre két olyan ember ajánlja "ne nézzétek meg 3D-ben" aki közül egyik se látta 3D-ben de hallott már olyanról, akinek nem tetszett ???? vát dö fák?
süti beállítások módosítása