HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

...Ismerős módon

Címkék: projekt rpcjs

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr435483984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.08.29. 21:52:26

Szegény Freddy! Miért költöd a pénzed ilyen foshulladékokra? De ha azt válaszolnád, hogy "legyen min jól szórakoznod a kerek számú feliratkozós videóknál", akkor teljes mértékben igazad adnék. Annyi értelme van az ilyeneknek, hogy megmutasd nekünk és mi jót röhögjünk rajta. Gratulálok a 80000 feliratkozóhoz!

Bada 2013.08.29. 21:53:00

Kedves freddyD!
Ahogy végignéztem a videót azonnal szent kötelességemnek tekintettem letölteni a Football c. játékot. A játékról mondott kritikus megjegytéseid fájóan igazak, de nem említetted meg a játék előnyeit. Ezt úgy érzem kötelességem pótolni:
-Egy focipályányi bejárható terület (majdnem sandbox élmény)
-HIHETETLEN fizika
-Szellemfocisták akiken átmegy a labda (kikacsintgatás a horror műfajra)
-Többjátékos mód (azért ne nagyon ajánld másnak közös kipróbálásra, ez a világ érdeke)
-Igazi kihívás kicsiknek és nagyoknak ( mármint kicsi és nagy idegszöveteknek)
-A játékosok le tudnak sérülni (mármint a pc-játékososk és ők is csak mentálisan)

Alerstorm Pirate 2013.08.29. 21:53:04

A snow rider engem kimondottan emlékeztettet egy Windows95-ös játékra a "Ski free" nevezetűre és olyan mint ha ugyan azt a játék bénább verzióját csinálták volna meg.

Egy kép a játékból:
ski.ihoc.net/ski.gif

IQfighter(HUN) 2013.08.30. 06:41:34

@Alerstorm Pirate: Egyet értek, imádtam azt a játékot. A vége mindig az volt, hogy megevett a jeti... XD

Sakktanár 2013.08.30. 15:25:11

Hát ez kegyetlen jó volt :D Sorfal :D Mitől sorfal a neve annak a játéknak? Csak mert a háttérbe be van vágva egy kép? :D

Ezen a CD-n egy "normális" játék se volt? Az előzőn legalább ott volt a Traktor Racer, meg a Downtown Challange, mint két játéknak látszó program, itt úgylátszik nincs ilyen.

T.zoli 2013.08.30. 15:25:13

@Alerstorm Pirate: Pont ezt akartam mondani. Egy komplett lopás az a játék... És a Microsoftosok még jobban is oldották meg. Kiváncsi voltam, hogy ebben a játékban mikor ugrik be a medve de sajnos freddy nem jutott odáig :)

Capowne 2013.08.31. 06:57:26

hát ezen végig szakadtam :D:D:D

argo001 2013.08.31. 06:57:36

Én már az Alien Anarchy után hányingert kaptam, pedig szerintem ez a szenny még annál is rosszabb... Nem tudom, hogy nem hibbansz meg ezektől.

DrNO 2013.08.31. 06:57:37

commodore 64 :) mégmégmég :)

Matney 2013.09.02. 06:40:44

@IQfighter(HUN): Pont azon gondolkodtam, hogy hívták azt a játékot. Én is játszottam vele, szerettem is, és a tesóimmal mindig próbálkoztunk, hogy meg tudunk-e szökni a jeti elől. :)
süti beállítások módosítása