HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Közelgő helyhiány miatt megint csak meg kell váljak pár filmtől, ezek közül vagy nem tetszett valami, vagy nem volt vele bajom, de többször már nem nézném meg.

DOOM: Hát, a Doom film. Elég hírhedt szerintem
Az Ipcress ügyirat: 3x BAFTA díjas film, ügynöki agymosásos krimi. Első DVD-im egyike
Sötét óra: Spanyol found footage apokalipszis horror csattanóval a végén
Kvíz Show: 4 Oscar jelölése van, a világ imádja, nekem közepesen tetszett
Bűbáj és kéjelgés (alias Witching and Bitching): Podcastben beszélt rá Zoli a nagy áradozásával, hogy vegyem meg. Iszonyatosan beteg darab, vagy bejön valakinek, vagy nem. Nálam inkább utóbbi volt, de azért tényleg voltak benne emlékezetes részek
88 perc: Egyszer nézős thriller. Tik-tak doki
A holtak földje: Az eddigi legjobb Romero film,amit láttam. Nem rajongok munkásságáért különösebben, de ez végre nyújtott valami új impulzust.

Ezeket EGYBEN adnám el 1800 forintért budapesti személyes átadással.

Érdeklődni itt lehet: rosszpcjatekok@gmail.com

 

freddyD: IMG 5603 - indafoto.hu

Címkék: random baromság

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr696804923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algi80 2014.10.18. 14:35:42

Egyébként aki szeretne jó Doom-filmet látni, annak ajánlom az Event Horizont. :)

Toto_652 2014.10.18. 14:35:44

Személyes átadás bohócmaszkban... :D

sakkos 2014.10.18. 14:35:45

Áhh most nagy kár hogy nem vagyok Budapesti

Feiertag Erik · http://fastfoodcentral.blog.hu 2014.10.18. 18:26:18

Személyes átadás miatt már megéri, hisz a szerencsés láthatja az arcod! :D

Capowne 2014.10.19. 18:08:12

Dögöljek meg de a Doom filmen én nagyon jót szórakoztam végig :D
süti beállítások módosítása