HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #85 (2015 Október) 193 perc

 

Beszélgetnek: Szöllőskei Gábor, Blacksheep, freddyD

 

Téma:

-Vendégünk Szöllőskei Gábor, a VOX Mozimagazin főszerkesztő-helyettese, korábbi VOX Rádió podcastere. Kérdeztünk egy csomót a VOX mozimagazinról, emellett az ő filmes meglátásairól is

 

 

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (177 MB) 193 perc

 

 

Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

 

Facebook oldal

 

Csatolmányok:

 

Gábor amatőr filmtársulatának csatornája (NMU Film)

 

Címkék: filmbarátok podcast

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr968033920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakktanár 2015.10.29. 18:17:31

Nagyon jól jött ez a podcast. Színpadi ügyeletes vagyok ma este, és ha nem lenne ez a podcast, kénytelen lennék a mélységesen gyűlölt, utált showderklub-ot hallgatni élőben, de így a ti nyugtató hangotok elnyomja a borzalmas poénokat.

Rico69 2015.10.29. 22:34:22

@Sakktanár:
Lehetne rosszabb, ügyelhetnél a Frizbiben, ahol egyik agyalágyult a másik agyalágyult anyját vegzálja még halottaiban is :(

Capowne 2015.10.31. 12:39:42

Wao nagyon megleptetek! Nem számítottam rá hogy ilyen érdekes adást fogtok összehozni, mivel én magam nem vagyok nagy VOX olvasó (jó ha 3-4 számot vettem még utazások során hogy legyen mit olvasni). Alapból úgy gondoltam hogy talán ezt az adást most ki is hagyom emiatt, de végül örülök neki hogy nem így lett, mert sok nagyon érdekes apróságot tudhattam meg a magazin összeállításával kapcsolatban. Úgyhogy nagyon köszönöm hogy ezt így sikerült összehozni! Ezek után kíváncsian várom a beszélgetést Madarász Istivel!

Ezen kívül még egy kérdés motoszkál a fejemben Zolyval kapcsolatban, de nem akarok túl provokatív lenni. Igazából csak arra lennék kíváncsi, hogy jól éreztem e az előző adások során, hogy amikor szóba jött a VOX, akkor Zoly mindig elég negatívan kommentálta a dolgot, kb mintha ő konkurenciának tekintené a magazink az otherworld kapcsán. Remélem nem erről van szó, mert ezt kicsit gyerekesnek tartanám (tekintve hogy teljesen más formátum), de pont emiatt is kérdezem a dolgot, hogy biztosan másnak is megfordult ez a fejében, és ha nem így van, akkor lehet érdemes tisztázni hogy ez csak véletlenül jött ki így.

freddyD 2015.10.31. 15:47:31

@Capowne: Szerintem szimplán arról van szó, hogy nem érti VOX-os referenciánkat és így próbált a sajátos módján részt venni a beszélgetésben. Nem kell túldramatizálni,de ha ő másképp látja, majd megírja
süti beállítások módosítása