HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Olyan már volt velem, hogy rosszul lett cimkézve a lemez és egy évadban felcserélődött egy 2. és 3. lemez, na de ilyen?

 

Címkék: személyes

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr493523484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrRaizy 2012.01.06. 08:28:50

Ez hihetetlen , hogy ennyi minden sz*rt kifogsz :DD

Ezen meg hát lehidalok ilyen nem létezik :DD

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.06. 09:44:03

Cumi :/ És legalább jó film a The Pledge? :)

Feiertag Erik · http://fastfoodcentral.blog.hu 2012.01.06. 10:02:12

Nézz fel Vaterára vagy az Xpress fórumára, hátha árulja valaki használtan.

Ez amúgy szériahibának tűnik, én legalábbis nem tudom elképzelni hogy egy darab lemezre rossz tartalom került volna. :/

freddyD 2012.01.06. 10:24:26

@erahurka: Egy hibás lemezért nem fogom újra megvenni. Azért ennyire elvetemült és pénzellenes nem vagyok.

Amúgy szerintem biztosan nem szériahiba, hanem valami egyszeri rejtély, mert sehol másutt nem olvastam ilyen hibáról a kiadás kapcsán.

@Mick Kramer: Nem tudom, de majd megnézem :D Magyar címe "Az ígéret megszállotja".

algi 2012.01.06. 10:40:01

Azért csődbe nem mentek, úgyhogy mondjuk pénzt azért küldhetnének. Csak úgy mondom. (És hogy újra a vesszőparipámat kapjam elő: ha az Amazonon veszed, lefogadom, hogy ők kicserélték volna vagy visszafizetik a pénzed, ha máshogy már nem lehet.)

vazzegabi 2012.01.06. 11:46:56

Szomorú az ilyesmi. Az ember rászánja a pénzt és akkor ezt kapja :/ Szerencsére velem még nem fordult elő ilyesmi, de azért nem akarom elkiabálni :D

bioLarzen 2012.01.06. 13:26:23

Az imdb-n 6.9 - vagyis valószínűleg annyira nem lesz rossz az a film ;)

Amúgy a forgalmazó ajánlott valami kérpótlást legalább? Mert az, hogy nekik már nincs raktáron, az még OK - valóban nem mai a sorozat. De akkor ők ennyiben is hagyták? Mert azért Media Marktban, itt-ott még azért fellelhető a sorozat - sztem a legkevesebb, hogy kifizetik neked...

Bár, Kelet-Euzrópában vagyunk, tulképp már az se semmi, hogy válaszoltak, pláne, hogy udvariasan...

bio

conellus 2012.01.06. 14:36:12

nézz meg egy bosszúfilmet és torrentezd le 4. lemezt.

V1p3R 2012.01.06. 14:44:43

hát igen, összeszedtél valami "átkot" a törött blueray, az üres popcorn és most ez :)

algi 2012.01.06. 15:44:45

OFF: Ez kész. Azt hiszem, becsukhatjuk az Internetet:

cinemassacre.com/2012/01/06/mrs-nerd-speaks/

A Nerd házas. :O

Mr. Schreck 2012.01.06. 16:24:47

@algi:
Nem az az újdonság hogy házas, hanem hogy adott jelet magáról a Nerd-né. :)

Freddy, lassacskán készíthetsz egy "Így jártam..." blogot is.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.06. 16:51:06

@filmkiller: Ha te állsz a a freddyd felhasználónév mögött is, akkor kibaszott nagy gyökér lehetsz...

freddyD 2012.01.06. 18:42:23

@algi: Ezt már eddig is tudni lehetett. Már jó ideje van Mrs Nerd. Jeggyűrűjét is jó sokszor látni lehetett.

@bioLarzen: Őszintén szólva annyira nem tudok rájuk haragudni, mert átérzem a problémájukat. Ha lenne nekik ott helyben, biztos vagyok, hogy kicserélnék. Volt már hibás lemezem (az valóban szériahibás volt) és írtam a Budapest Filmnek és nagyon gyorsan, kedvesen kicserélték nekem. Előfordul az ilyen. Nekem bosszantó, nekik aztán plána, de előfordul. Még ha az én esetem itt tényleg különlegesen egzotikus.

Ahogy mondtam a videóban, a kiadvány 2005-ös és kétlem, hogy boltban is nagyon volna nekik. Az meg nem működik, hogy csak úgy kérnek egyet egy boltból. Mivel 1 hibás lemezről van szó (az 5. lemezt megnéztem, az jó), nem csapok nagy hisztit neki, elfogadom, hogy így jártam.Ezt a 3 részt pótlom másképp, lelkiismeretfurdalás nélkül.

Komolyan, én már azt is pozitívumként éltem meg, hogy mind a régi, mind az új forgalmazó gyorsan és udvariasan válaszolt és sajnálatét fejezte ki a probléma miatt. Az aktuális forgalmazó még azt is hozzáírta, hogy ha újra kiadnák, küldenek cserelemezt, azonban erre az aktuális magyar DVD piac helyzeténél kb 0,1% az esély. Szóval inkább úgy fogom fel, hogy így jártam és van egy Jack Nicholson filmem.

AvernusTriad 2012.01.06. 19:27:08

Lassan nem tudom elképzelni, hogy mi találhat még meg magának... Legközelebb veszel egy TV-t és kapsz helyette egy jakuzzit?

AvernusTriad 2012.01.06. 20:40:41

@Mick Kramer: Láttam én már milliós TV-t és 2-300ezres jakuzzit :) Így azért nem is olyan mókás...

bioLarzen 2012.01.06. 21:01:15

@freddyD: Alapvetően egyetértek - mindg azt vallottam, hogy annál, mit/mennyit bakizik valaki, sokszor lényegesebb az, hogyan reagál rá. Lassan de biztosan azért bekúszik Európa a közönségszolgálatban is, egyre több cég fedezi fel, hogy tulképp nekik nagyon is érdekük, hogy minél kevesebb elégedetlen, itöbb, bosszús ügyfelük legyen, mert manapság már bárki 2 perc alatt elsírja bánatát a neten, az meg nem épp jó reklám...

Én amúgy úgy emlékszem, hogy az ünnepek előtt láttam valahol Wired sorozatot vmelyik Media Marktban - de lehet, hogy tévedek...

bio

Goddamn90s 2012.01.07. 12:07:12

@bioLarzen: ennek a cime The Wire. a Wired az egy masik sorozat!:D csak a pontossag kedveert:D

bioLarzen 2012.01.07. 23:30:12

@Goddamn90s: Szia,
valóban, kösz a javítást!

Azonban csak a címet rontottam el, a sorozat, amire gondoltam, valóban ez, a borítóról tudom.

bio

Blade468 · http://film-mania.blog.hu/ 2012.01.08. 10:46:43

Azért az a postás-Blu-ray-es dolog nagyon erős volt, én nagyon kiakadtam volna, ha így kapom meg. Ez a szitu meg azért megmosolyogtató, azt a pár részt meg bűntudat nélkül pótolhatod. :D
süti beállítások módosítása