HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Ami egyben az utolsó Otherworld-ös videóm is 

Címkék: film bemutató

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr863528241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blade468 · http://film-mania.blog.hu/ 2012.01.08. 12:08:11

Már várom, hogy megnézhessem a filmet, alapjáraton érdekelnek a sporttal és karrierrel foglalkozó alkotások. Egyébként attól függetlenül, hogy már nem publikálsz az OW-re, még fogsz film-kritikákat készíteni? Vagy ezzel is felhagysz? Mert az már tényleg elég sz@r lenne. :S

freddyD 2012.01.08. 12:09:19

@Blade468: Persze, hogy fogok. Bár most már inkább a Filmbarátokra koncentrálnék, aminek lesz januárban új kiadása

vazzegabi 2012.01.08. 14:44:38

"A segítség"-et láttad Freddy? Az a film is jó esélyekkel indul majd az Oscar-on sztem. Nekem valamivel jobban is tetszett mint a Pénzcsináló.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.01.08. 14:59:29

Láttam valahol kirakva a linket magyarázatként arra, hogy miért nem publikálsz többet az OW-n, de akkor pont nem tudtam megnézni. Leírnád az okát vagy esetleg megadnád a linket?

freddyD 2012.01.08. 15:01:30

@vazzegabi: Nem láttam. Bevallom, tematikája egyáltalán nem motivál megnézésre, de majd lehet, hogy csak bevállalom, ha sokszor lesz jelölve

@Mick Kramer: Vége www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WrAAH0rrisc

Galzra 2012.01.08. 18:31:13

Nekem teljesen véletlenül volt szerencsém látni ezt a filmet mert az eredetileg tervezett Mission Impossible x. részét lekéstük és ez volt a legközelebb időpontban. Bevallom azelőtt még csak nem is halottam erről a filmről és eléggé elcsodálkozva jöttem ki hogy miért nem kapott nagyobb figyelmet Magyarországon. Brad Pitt szerintem fantasztikusan adja a figurát, a forgatókönyv szintén fantasztikus és nekem az eleje egy kicsit vontatottan indult de be kellett áldozni azt a kb 1 órát a történet érdekében a végére pedig már sokkal több izgalom is jutott. Mindenképp érdemes megnézni ezt a filmet.

AvernusTriad 2012.01.08. 18:41:46

Mióta nagyrészt felfogom a baseball menetét és szakszavait, eléggé érdekel a téma. Ugyan nem szoktam túl gyakran egy-egy színész miatt megnézni filmeket, de Brad Pitt azért elgondolkodtat.
Köszi a tippet! :)

giZmoO 2012.01.08. 22:06:57

@freddyydd: Te fogyatékos vagy...?

freddyD 2012.01.09. 07:13:59

Esküszöm létezik valami Troll egyetem a világon

KongFan 2012.01.09. 14:34:29

A tavalyi filmek közül még a Warrior ami eszméletlen jó, külföldi oldalakról megrendelhető, nálunk meg még moziban se akarják adni, legalábbis úgy néz ki. Odakint már szeptemberben volt a mozikban.

Az új filmbarátokat meg várjuk szeretettel! :)

WoodrowWilson 2012.01.09. 18:04:23

Jó film volt valóban, de A segítség nálam magasan vezet 2011-ből.

Vektor. (törölt) 2012.01.09. 19:03:25

@freddyD: Hogy tudod megállapítani, hogy gyenge a 2011-es filmév, ha a legjobb filmek zömét még be sem mutatták nálunk és nem is jelentek meg az interneten. Csak pár esélyes az Oscar-díjra:

The Artist
The Descendants
War Horse
Hugo
The Girl with the Dragon Tattoo

És ezen kívül pár film, amelyet bemutattak/elérhető, és ajánlott a megtekintése:

Midnight in Paris
The Tree of Life
The Ides of March
50/50
The Help (na ez szerintem nem jó, de sokan szeretik)
Win Win
süti beállítások módosítása