HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

09.
augusztus

8-bit Olimpia

freddyD  |  8 komment

Elhiszitek, hogy az ilyen sokkal jobban magával ragad, mint bármilyen majdnem valósághű szuper-modern konzolos játék?

C64-es szívem itt újra nagyokat ver :) Még ha csak egy videó is...

UI: Summer Games,World Games rulez

Címkék: vicces

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr34704522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.08.09. 22:10:05

És vannak olyan emberek akik a régi játékokra azt mondják hogy szarok!:(

BlogDiktátor 2012.08.10. 08:32:56

Ma tulajdon képpen ugyaezeket a játékokat látjuk, csak jobb grafikával. Jók voltak ezek én azt mondom. Engem legjobban mondjuk a Nintendo-s játékok ragadtak meg: Maroi Bros., Aladdin, SW the empire strikes back, Packman.

A mai játékokra könnyű ráunni, ezt bizonyítja a sok DLC.

Mr. Schreck 2012.08.10. 19:34:58

Az ennyire régi játékoknak az az előnye hogy könnyű emulátorral is működtetni őket. Nekem pc-re van egy csomó régebbi (10-12 éves)játék amiket visszasírok, új gépekkel és oprendszerrel többnyire használhatatlanok. :(
Az újabb játékoknak tényleg nincs már annyi bája, bár ezek már alighanem más generációnak készültek.

Sakktanár 2012.08.11. 07:15:19

Húúhúú el se tudom képzelni, milyen lehetett ezeket a pixeles figurákat irányítani :D Innen nézve baromi nehéznek tűnik (kicsit olyan 3D world boxingosnak, hogy van 5 gomb, de abbol is csak egy használhtó)bár ki tudja.

(1:15-nél magyar evezős? :D)

bioLarzen 2012.08.12. 07:33:38

Én a winter olympics-al még pár éve is játszottam ;)

bio

KoviUbi 2012.08.29. 18:13:37

Jaj, és ha már gémes retroérzés:
Kitaláljátok, hogy melyik játék zenéjéből merítettek ihletet az alábbi szám szerzői?
www.youtube.com/watch?v=jezgS6CDSwk

(a kommenteket megnézni csalásnak számít! aki régi gémer annak tudnia kell! :-)))

U.i.: Nem reklámozni akarok, csak valahogy rábukkantam erre az együttesre, és nagyon ráflasheltem mikor meghallottam ennek a számnak az elejét!

KoviUbi 2012.08.29. 18:14:38

Oh jeh, Spectrumon mennyit toltuk a Summer Games nevű játékot! :-)
És általában mindig én nyertem, mert a rúdugrás szám csak nekem sikerült. (azon kívül volt még úszás, futás, műgrás és sportlövészet)

Amúgy ezt ismeritek?
www.zxspectrum.net/

Itt emulátor nélkül (csak Java plugin kell a böngészőhöz) lehet tolni ilyen régi játékokat (ha esetleg valakinek nincs kedve a nosztalgia kedvéért emulátorokkal bíbelődni).
Ha már sport, ajánlom mindenki figyelmébe az adott oldalon található alábbi játékokat:
- Basket Master (kosár)
- Match Point (tenisz)
- Match Day 2 (foci)

Hú, de jó kis kétszemélyes játékok voltak ezek anno. Egyjátékos módban egyik sem volt annyira szórakoztató (bár azért érdemes kipróbálni), de ketten... húhúhú, a multiplayer előszobái voltak ezek!
süti beállítások módosítása