HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

A következő podcastig itt egy kis rövid vélemény egy 45 éves filmről (amiben Eastwood már akkor 38 éves volt!)

 

Címkék: filmbarátok podcast

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr575331641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrNO 2013.05.29. 18:49:09

Anno talán a filmmúzeum vagy a film+ játszotta párszor, így megnéztem. A történet miatt? Vagy Eastwood miatt? Lehet mindkettő. Mégis kicsit gyengének éreztem.
A német beszéd. Tegnap kezembe kaptam a Hullám DVD-t. És nincs rajta német hangsáv. Nincs. (Die Welle, Constantin Film, német író, német film). Angol, magyar. Ez szerintem durvább.
A kifogyhatatlan tár, gránátok robbanásideje nem igazán fogott meg. Pedig egy egy filmnél pont az rontja el a szórakozást.
Lebukhattak volna, de vajon pont azt az ablakot figyelte valaki? Abban igazad van, hogy egy ilyen jelent jobb lett volna riadó fújáshoz.
Minden felrobban. Fel sem tűnt, bár most már minden vasárnap ez van a Cobra 11-ben.
Lehet 68-as filmekkel kellene összevetni. Más idők járnak már. Szerintem nézhető.

Alerstorm Pirate 2013.05.29. 18:49:17

Igazából a régi háborús filmek zöme kissé egy kaptafára készült.
De ezt leszámítva nekem mégis nagy kedvencem a Kémek a sasfészekben és az U-571.

algi 2013.05.29. 21:27:33

@Alerstorm Pirate: Hollywoodban mindig midnen film egy kaptafára készül. Ezért hívják ezeket zsánerfilmeknek.

Sanosuke 2013.05.30. 06:19:21

erről a filmről nekem a Wolfenstein játékok jutnak eszembe :D

ezek a nagyvonalú dolgok lehet nem véletlenül kerültek bele, ezzel sugallva hogy a németek ennyire idióták.

szantochris 2013.05.30. 21:13:28

Szögezzük le, hogy a film az azonos című könyvből készült, szóval azért kötött volt a mozgástér (ettől függetlenül a Gestapo-s tiszt - aki ha jól emlékszem, valamiért SS ruhában volt a filmben - teljesen más névvel és jellemmel rendelkezett a könyvben )

Mellesleg ami még nekem furcsa volt az a helikopter a filmben. Ha jól tudom még csak kísérleti stádiumban léteztek akkoriban, nem is értem miért kellett beleírniuk egy helikopteres jelenetet

freddyD 2013.05.30. 21:14:28

@szantochris: A helikopter engem is irritált. Utólag rákerestem és valóban csak kísérleti stádiumban léteztek azok, ráadásul a filmben egy amerikai(!) modell szerepelt

Sanosuke 2013.05.31. 19:14:23

néhány hónapja láttam az egyik gagyi csatornán, és meglepődtem amikor leszállt a helikopter.

jó hogy nem egy Apacs géppel szálltak le :)

Bajuszod 2013.05.31. 22:45:06

Imádom ezt a filmet! Is :)
süti beállítások módosítása