HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

SPOILERES podcast a Trónok Harca 3. évadának apropójából.

Beszélgetnek: Gergő,Shirin,Wrathe,freddyD

Letöltés: 66 MB Mp3 formátumban

Mediafire

MEGA

Csatolmány:

Címkék: tv sorozat filmbarátok podcast

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr545357939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakktanár 2013.06.13. 07:24:57

HHAAAHAHAHAHAHHA még meg se hallgattam a Podcast-et, de muszáj volt kommentelnem, mert ez a különleges intró zseniális lett :D miféle középkori effektek, meg vokálok, húúú de jót röhögtem

Cucuminator 2013.06.13. 07:24:59

Már nagyon vártam. :)

szemétpasi 2013.06.13. 20:24:13

Nekem is tetszett :D Akapella gyöngyszem.

Amúgy én elkezdtem olvasni egy könyvet és már az első kötet feléből is sok kérdőjel a helyére került, úgyhogy mindenkinek tudom ajánlani akit kétségek gyötörnek :)

NEM SPOILER csak vélemény: Szerintetek Danaerys új embere, az a hosszú hajú zsoldos valami Dareos vagy ilyesmi nem lehet az aki megmentette Aryát a Lannister börtönből? Az arcnélküli emberre gondolok. Szerintem az egész beszédstílusa és hozzállása nagyon hasonlít. Tudjuk, hogy elhagyta Westerost és valószínűleg arrafelé indult el.

Igyek Sam 2013.07.10. 08:04:14

@nemlehet4: Szerintem nem, mert nem harmadik személyben beszélt magáról, és nem úgy kezdte a mondatait, hogy "A Férfi..." :D
süti beállítások módosítása