HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: filmbarátok podcast

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr75384933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terrordrone 2013.06.30. 21:58:38

Nekünk még itthon megvan videókazettán is:D Nagyon nagy régi kedvenc, már vagy ezerszer láttam.

mzac 2013.07.01. 07:16:51

Az egyetlen film amit közösen a szüleimmel és a bátyámmal néztem meg moziban! :)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.08.05. 06:34:13

ó én is sokszor láttam, ezeken a jeleneteken én is sokat röhögtem... de ugyanakkor ez a Disneyes filmes kicsi kocsis világ mára nagyon távol került tőlem, és örülök, hogy a semmi vagy ez közül már inkább a bármi mint ez került előtérbe, maradjon meg szép emléknek

TheClownPrinceofCrime 2013.08.20. 13:40:26

Rongyosra néztem ezt a filmet, imádom, és igazad van Freddy, a Feketeszakáll nélküli jelenetek tényleg elég gyengék, de ettől függetlenül imádom ezt a filmet.
süti beállítások módosítása